Kırılan Bağ

699 65 256
                                    


Bu Hikayede Magnus ve Alec'i özlediğinizi biliyorum. Bölümü bir nevi onlara adadım ama yine de kaoslar var. Onlara rahat yok.

Keyifli okumalar

İthaf:

 burayaneyzcm

malecokur


_Önceki Bölümden Kesit_

William öne doğru eğilerek dudaklarımı öptüğünde, yanağıma değen göz yaşlarıyla irkildim. Öpücüğüne hiç bir şekilde karşılık vermezken, önce odada bulunan alev söndü. Sonrasında kanatlarım ortadan kaybolurken, hissettiğim acı yok oldu. William, dudaklarımı özgür bırakıp boynuma gömüldüğünde, duyduğum iç çekişleri yüzünden ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyordum. Bir elimi yavaşça sırtına koyup okşadığımda, kulağıma dolan fısıltısını dinledim.

"Yarın tamamen Alec ile birlikte olabilirsin."


Magnus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Magnus

William'ın kulaklarıma ulaşan çaresiz sesi, yutkunmakta zorlanmama sebep olurken, hareketsiz kaldım. Bir anda neden bu şekilde davrandığını anlamak bir yana, söylediği kelimeleri bile yeni yeni idrak ediyordum. Nefesi hala boynuma çarpmaya devam ederken, üzerime yığılmasıyla bedenini kavradım.

Burnuma ulaşan yanık ceset kokusuyla yüzümü buruştururken, odanın dışından sesler geliyordu. Nelly'nin, normal cadıların aksine çok fazla sihirbaz ve peri kölesi vardı. Başımıza daha fazla bela almadan, gitmemiz gerekiyordu. Büyü yaparak portal oluşturduğumda, William ile birlikte kaldığımız otel odasına gelmemizi sağladım.

Bedenini büyü ile yatağa yerleştirirken, odadaki koltuğa oturdum. Olanları düşünürken, William'ın neden bana ihtiyacı olduğunu anladım. Ölüm getirende olsa, Alec'te olduğu gibi büyü gücü bedenine ağır gelebiliyor olmalıydı. Diğer yandan hazır kendinde değilken bu durumdan faydalanmam gerekiyordu. Jace, yüzünden yarım kalan laneti uygulamak için harika bir fırsat doğmuştu. Kanatlarımı ortaya çıkarttığımda, lanetli kelimeler dudaklarımdan dökülmek için hazırdı. Ama duyduğum ses, bana engel oldu.

"Magnus." 

Duyduğum sesle, durmak istemesem de, Alec'in bedenimi saran duygularını hissederken kanatlarım kayboldu. Ne olduğunu anlamak için yatağa yaklaşırken, yarı kapalı gözleriyle dudaklarını ısırdığını ve acıyla inlediğini gördüm. Neden acı çektiği ise meçhuldü. Çünkü ben herhangi bir acı hissetmiyordum.

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin