Ölüm Getiren

1.2K 104 367
                                    

Lütfen yorum bırakın :) Kurgu hakkında düşüncelerinizi cidden merak ediyorum. 

Keyifli okumalar ♥

İthaf: Mrvecn01


_Önceki Bölümden Kesit_ 

Duygularının o kısmı, tüm mantıklı düşüncelerine rağmen açlık çekiyordu. Beni istiyordu. Yinede korkusu kalbini öylesine ele geçirmişti ki, kesinlikle kendi kendine adım atamazdı. Bu yüzden de ondan bir adım uzaklaştım. Göğsüme batan ağrı, açıkçası canımı yakmaya başlamıştı. Alec, heyecandan kalp krizi geçirecek gibiydi.

"Anlaştığımıza göre gücün konusunda iyi şanslar. Bir kaç saat içinde dönerim." diyerek odadan ayrıldım. Ağrı Alec, sakinleştiği anda geçerdi. Bu yüzden sadece kendim için iyileştirme büyüsü yaparak evden ayrıldım. 

Alec

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec


Nefes alamıyordum. 

Kesinlikle nefes alamıyorum.

Elimi, az önce Magnus'un elinin bulunduğu göğsüme yerleştirdim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Boğazım kurumuştu. Atak mı geçiriyordum? Yani öyle olmalıydım. Bakışlarım boş olan odada, gezinirken yutkundum. Eğer gerçek bir şey olsaydı? Magnus gitmezdi. Yardım ederdi, öyle değil mi? O zaman bunun başka bir sebebi olmalıydı... 

Belki de etki? 

Etkilenmiştim!

Olamaz!

Hayır, bu kabul edilebilir bir durum değildi. Sadece bağ, Magnus ile yakınlığım yüzünden kendini göstermiş olmalıydı. Hepsi bundan ibaretti. Kitap ne diyordu?

Sihirbaz ve peri ne kadar yakınlaşırsa bağda o kadar kuvvetlenir. 

Sadece ondan uzak durmam gerekiyordu. Magnus gittiğine göre onu düşünmeden, etkilenmeden hareket edebilirdim. Evet yapacağım şey tam olarak buydu. Hem ben erkeklerden hoşlanmıyordum ki... Aslında kadınlardan da hoşlandığımı sanmıyordum. Araf da kalan ruh gibiydim.

Derin bir nefes aldığımda, kendimi biraz daha iyi hissettiğime karar verdim. İyiydim. Şimdi kitaplara dönebilirdim. Gerçi bu kadar çok sayıda olmaları gözümü korkutmuyor değildi. Yinede okumayı seven bir yanım olduğundan zorlanmayacağımı düşünüyordum.

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin