_Önceki Bölümden Kesit_
"O sakarı bu kez kesinlikle kovuyorum. Yine kim bilir neleri parçaladı." dedikten sonra ofisin kapısının yanındaki duvarda büyüklü küçüklü delikler açılmaya başladı.
"Bunun Simon denen çocuğun işi olduğunu sanmıyorum." dediğimde Alec'in yanına yürüyerek kolunu kavradım. Görünen o ki bela, sandığımdan da çabuk peşimize düşmüştü.
〽 〽〽〽〽〽〽〽〽
Magnus
Şu an önümde sadece iki seçenek bulunuyordu. İlki Alec'i alıp, portal açarak hızlıca buradan uzaklaşmaktı. İkinci seçenekse düşmanın kim olduğunu anlamak için savaşmak... Her ne kadar Alec'i tehlikeye atmamak için ilk seçenek doğru gibi görünse de, dürtülerim ikinci seçenek konusunda ısrarcı davranıyordu. Kaçmak hayatım boyunca çok az kullandığım bir seçenek olmuştu.
Alec kolunu çekerek, benden kurtardığında, "Bana dokunmayı bırak artık. Bunların sebebi Simon değilse, kesinlikle sensin. Hayatımdan defol." diyerek bağırdı. İşte o an, kararım kesin olarak belli oldu. Alec'i yakın bulunduğu duvara yapıştırıp hareketsiz kalmasını sağladığımda, önünde koruyucu bir kalkan oluşturdum. Benzer bir korumayı bedenime uyguladığımda, ofisin kapısı kırılarak sağ tarafıma doğru uçtu. O an kalbimde hissettiğim korkuyla derin bir nefes aldım. Sihirbaza yandan bir bakış attığımda sıklaşan nefesi korkunun kaynağının o olduğunu gösteriyordu. Sihirbaz ve peri arasındaki bağa içimden söverken önüme döndüm. Bu duruma alışmam zor olacaktı.
İçeriye giren periyle göz göze geldiğimde kolundaki yılan şeklindeki işaret nereye ait olduğunu gösteriyordu. Lilith, Serenity'nin aksine, kendine ait olan perilere damga vururdu. Bu bana göre fazlasıyla aşağılık bir durum olsa da, karşımdaki adam ve diğerleri için sıkıntı oluşturmuyordu. Belki de damganın diğer işlevi yüzünden böyle davranıyorlardı. Damga basit bir işaret olmanın yanında, perileri normalden daha dayanıklı hale getiriyordu. Yine de bu onu, bana göre tasmadan farksız hale getirmiyordu.
Damgalı olsun, olmasın gücüm gereği kendimi kurtarmam zor olsa da imkansız değildi. En azından bu kısımda egomu konuşturmayı gerçekten seviyordum. Adam yüzüme odaklandığında kendine emin duruşunu sürdürdü.
"İkinizi bir arada bulmak ne büyük şans. Bize karşı koyma pericik. Dışarıda benden fazlası var ve portal açman da mümkün değil. Sihirbaz ve sen bizimle geliyorsun. Lilith sizinle tanışmak istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...