_Önceki Bölümden Kesit_
"Esprili yanından hoşlanıyorum, Magnus. Ama şu an konuşmak değil. Uyumak istiyorum." diyerek dudaklarımı öptü. Ona karşılık vermememi umursamadan sürdürdüğü öpücük sonrasında hiç bir şey olmamış gibi yatağa yöneldi.
Bense cümledeki hoşlanıyorum kelimesinde takılı kalmıştım. William'ın sapıkça davranışlarına bir yere kadar katlanabilirdim. Ama hoşlanmak... Beni sevmesi hayal bile etmek istemiyordum. İstediğim tek şey bana tam anlamıyla güvenmesiydi. Sonrasında onu Alec'ten sonsuza dek uzak tutacak yolu her ne pahasına olursa olsun bulacaktım.
Magnus
William'ın düzenli nefes sesleri, hızla odaya dolarken olduğum yerde kala kalmıştım. Alec'e ait olan yüze bakışlarım odaklandığında, sıkkın bir nefes ciğerlerime dolmaya başladı. İçindeki ruhlardan biri sevdiğim adama aitken, maruz kaldığım kişilik ne yazık ki şeytanın suretiydi. Yatakta olmasını istediğim tek insan Alec iken, şimdi ona katlanmak zorundaydım. Dakikalar önce, sevdiğim adamın kollarımda olduğu yatakta, şu an William'ın olmasıysa ayrı bir rahatsızlık hissetmeme sebep oluyordu. Yine de tüm bunlara rağmen, çaresizlik içinde yatağa doğru yaklaştım.
Başka bir yerde uyumak, ne yazık ki seçeneklerim arasında yer almıyordu. Buradan başka bir yerde olmama, ölüm getirenin ne tepki vereceği belirsizken yatağın üzerine çıktım. William'ın bedenine temas etmeyecek şekilde, uzanırken odanın ışığını büyüyle söndürerek, gözlerimi kapattım.
Ölüm getirenden kurtulmayı düşünmem gereken zaman diliminde, kendimi başımıza açılan yeni belalara odaklanmış halde buluyordum. William ile aramızda oluşan bağ ve anlamından bir haber olduğum semboller, fazlasıyla kafa karıştırıcıydı. Cevapları bilmemem bir yana, en kötüsü, Alec ile birbirimize istemeden nasıl zarar verdiğimizi çözemiyor olmamdı.
Hala nasıl olup da, sevdiğin adamı büyüyle duvara fırlattığımı anlayamıyordum. Alec'in bedenine zarar vermek bir yana, onu kırmak bile istemezken, resmen kontrolümü kaybetmiştim. Sadece sembollere temas ederek onun canını yakmıştım.
Düşüncelerimin arasında yataktaki hareketlilikle, gözlerimi hafifçe araladım. William, koluyla belimi sararken, Alec'in yaptığı gibi başını göğsüme yerleştirdi. Sevdiğim adamın kokusu burnuma dolarken, aynı zamanda onun başka biri olma düşüncesine maruz kalıyordum. Onu itmeyi bir anlığına düşünmüş olsam da, uyumadan önce söyledikleri yüzünden uyanması ihtimalinden nefret ettim. Tacizlerini ve senden hoşlanıyorum kelimelerini kesinlikle yeniden kaldıramazdım. Bu yüzden tek seçeneğim uyumaktı. Alec'i göreceğim rüyaya bir an önce ulaşmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...