Temas

1.4K 125 303
                                    

İthaf

mia_taylor

Magnus

Hazırladığım dört dörtlük kahvaltının tadını çıkartırken, bir yandan da gelen mektuplara göz gezdiriyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırladığım dört dörtlük kahvaltının tadını çıkartırken, bir yandan da gelen mektuplara göz gezdiriyordum. Akşamdan kalma su perisi ise ortalarda gözükmüyordu. Kapağında Morgenstern yazılı zarfı gördüğümde can sıkıntısıyla derin bir nefes aldım. Acaba lanet olası cadı, yine ne türde bir emriyle rahatsız ediyordu? Başımda hali hazırda baş belası bir görevim vardı. Bir yenisini daha kesinlikle kaldıramazdım. 

Can sıkıcı bir soluğun ardından, istemeye istemeye açtığım zarftan çıkan kağıdı okumaya başladım. Kibarlıktan yoksun satırları okurken sinir katsayım artıyordu.

Clary ne durumda, Magnus? Senin ne kadar çapkın bir peri olduğunu biliyorum. Umarım yatağa atacaklarının arasına kızımı da dahil etmiyorsun... Sonuçların neler olacağını daha önceki konuşmamızda net olarak açıklamıştım. Clary'nin bir an önce güçlerini kullanmaya başlaması gerekiyor. İyi haberlerini bekliyorum. Kötü bir haberle karşıma gelmek istemeyeceğini düşünüyorum.

Okuduğum kağıdı ellerimin arasında yakarak, küle çevirirken sinir patlaması yaşamamak için büyük çaba gösteriyordum. Valentine ile resmen kölelik anlaşması yapmış gibiydim ve işin kötüsü imza attığımı falanda hatırlamıyordum. 

Clary, uyku mamurluğu üzerinde odaya girdiğinde, bakışlarımı ona çevirdim. Gözüme küçük bir çocuktan farksız görünürken, Valentine'ın yazıları aklıma geldiğinde irkildim. Ona kesinlikle elimi bile sürmezdim. 

"Günaydın, Magnus. Başım çok ağrıyor..."

Clary'nin cümlesiyle sakinleşmeye çalıştığım ruh halim, öfkeliyle yer değiştirirken bağırdım. 

"Sen bir su perisisin, Clary. Sizin en büyük özelliğiniz iyileştirme yeteneğiniz. Baş ağrını geçirecek bir şeyler yapabilirsin..."

Clary, suçlu bir çocuk gibi başını öne eğerken, "Ama... Ben bilmiyorum. Yani, benle ilgili durumu biliyorsun sanmıştım. Güçlerim, yeni doğan periler gibi ortaya çıkmadı. Çok sonra var oldular ve ben kullanmayı bile bilmiyorum." dedi. 

Clary'nin cümlesinin sonunda, başıma bir ağrı saplandı. Bu işten kısa vadeli kurtulma şansım sanırım imkansızdı. 

"Anladım. O  zaman bir an önce çalışmaya başlayalım. Yinede iyileştirme yeteneğini senin gibi bir su perisinden öğrenmen gerekecek. Bugünkü dersimiz portal açmak. Yemeğini bitirdiğinde çalışma odasına gel."

Onu yemek masasında bırakıp, çalışma odasına yürürken tanıdığım su perilerini düşündüm. Bir çoğu ile aram pek iyi olmasa da aklıma gelen kişiyle gülümsedim. Catarina, bana kesinlikle yardım ederdi. Yani dolaylı yoldan, Clary'e kıyamayacağına emindim. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin