Diğer kitabımdan alışkanlıktan dolayı kitaba kesitler koymaya karar verdim.
Yorumlarınızı bekliyorum :)
İthaf: malecforeverfandom
_Önceki Bölümden Kesit_
Magnus'un yüzüne baktığımda onunda ifadesine şaşkınlık ve endişe hakim olduğunu gördüm.
Yardım almak için "Jace..." diye mırıldandığım da, aynı anda Magnus'un "Clary, gidiyoruz." cümlesini duydum. Sonrası ise tamamen boşluktu. Benliğimi çoğu zaman etkisi altına alan karanlığa sürükleniyordum.
Magnus
Bardan ayrılıp eve nasıl geldiğimi bilmiyordum. Tüm bedenim titrerken, elim ayağım resmen buz kesmişti. Buz mu kesmişti? Hadi ama ben bir ateş perisiydim. Bedenim normal zamanlarda bile olması gerekenden daha sıcak olurdu. Şimdi ise titriyordum. Birde saçma bir şekilde bedenimde gezinen elektrik akımı vardı. Damarlarımda kan yerine, resmen akım geziniyordu.
"Magnus..."
Uğuldayan kulaklarıma adım ulaştığında başımı kaldırdım. Clary, korkmuş bir halde bana bakıyordu. Ben ise tek kelime edemiyordum. Oturduğum koltukta derin nefesler alarak bedenimi arkaya verdiğimde, büyü yapmayı denedim. Ama odaklanma sorunum yüzünden ellerimden büyü bile çıkaramıyordum. Zaten nasıl portal açmayı, başardığımda şüpheliydi.
"Magnus, beni korkutuyorsun.."
Elimin üstünde hissettiğim elle, Clary'e odaklandım. Titreyen dişlerim normale dönerse konuşmayı istiyordum. Ama olmuyordu. Elimde bir ıslaklık fark ettiğimde, bedenimi saran durumun azaldığını fark ettim. Bisküvi bir şeyler yapıyor olmalıydı. Gerçi normal bir su perisi olmadığını söylemişti. Yinede bir şekilde daha iyi hissediyordum. Biraz olsun kendime gelmeyi başardığımda, iyileşmemi sağlayacak bir büyü yaptım. Clary, dizimin dibine oturmuş hala gözlerime bakıyordu.
"İyi misin?"
"Bilmem... İyi miyim? Sanırım iyiyim." dedikten sonra aklıma gelen şeyle hızla ayağa kalktım.
"Hayır! Kesinlikle iyi değilim."
Çalışma odama koşmaya başladığımda, oldukça eski olan kitapların bulunduğu rafın önünde durdum. Clary, hemen ardımda dolanıyordu. Muhtemelen benim için hala endişeleniyordu. Ben ise tamamen kendimin derdine düşmüştüm. Üst raflarda bulunan büyük kitabı elime aldığımda, sayfalarını hızlıca çevirmeye başladım. Aradığım sayfaya geldiğimde ise okuduğum her kelimenin yalan olmasını diliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...