Kızıl Bela

2.3K 137 440
                                    

İthaf: rainbowandcandies bölüm sana gelsin bakalım nasıl bulacaksın :)

  Keyifli okumalar. 

Magnus(Ateş Perimiz)

"Clary, istemiyorsan gelmek zorunda değilsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Clary, istemiyorsan gelmek zorunda değilsin..."

Acaba bu cümleyi dakikalar içinde kaçıncı kez tekrar ediyordum? 

"Hey kızıl... Benimle gerçekten gelmek zorunda değilsin!"

Clary, bakışlarını yüzüme sabitlerken, küçük bir çocuktan farksız görünüyordu. Bu durum ise beni daha çok sinir ediyordu. 

"Ama ben cidden merak ediyorum. Biliyorsun daha önce insanların arasında hiç bulunmadım."

"Aslında bilmiyordum. Düşündüm de bilmekte istemiyormuşum zaten. Bence sen en iyisi evde kal. Olmayan psikolojini bir gecede, hiç etmeyelim bence..."

"Lütfen, Magnus..."

Clary, yalvaran bakışlarla bakmaya devam ederken, kendimi çocuğuyla çapkınlığa çıkan ebeveynler gibi hissediyordum. Lanet olası kızıl... Baban, Valentine olmasa ben sana yapacağımı biliyorum da... O büyücü ile ters düşmemem gerektiğini acı bir şekilde tecrübe ettiğim için sessiz kalıyordum. Yoksa seni burada bağlar... Başımdan kolayca def ederdim.

"Hazırlan, küçük cadı..."

"Gerçekten mi?"

"Ben vazgeçmeden giyinmeye başlasan, iyi edersin!"

Clary, gözden kaybolurken aynada kendime baktım. Her zamanki gibi yeterince iyi görünüyordum. Bu akşamda geceyi heyecanlı hale getirecek bir insan bulmam zor olmayacaktı. Ama o an aklıma gelen şeyle, anlık bir duraksama yaşadım. Ben biri ile bardan çıktığımda Clary ne yapacaktı? Zaten bir haftadır onun yüzünden, Recondite şehrinden ayrılamıyordum. Bu gece de dışarıya çıkmazsam ben bu kızılı kesin küle çevirirdim. Sakin ol, Magnus... Valentine'ın söylediklerini unutma... Ne demişti o büyücü... 

'Clary, benim için önemli ve ona işleri öğretecek kişide sensin. Ona bir şey olursa cezanı bizzat ben vereceğim. Serenity'den onayı aldığım için benden iki kat daha fazla korkman senin iyiliğine... Hayal gücümün nasıl çalıştığına daha öncede şahit oldun"

Evet olmuştum. Tek tesellim, o gösterideki kurban ben değildim. Yinede anlamadığım şey şuydu. Valentine gibi güçlü bir büyücü neden, değersiz görünen bir periyle ilişkiye girerdi? Hadi girdi neden çocuğu sahiplenirdi? Evet her ne kadar kabul etmek istemesem de büyücü ve cadılar için periler değersiz araçlardı. Gerçi bu durum Serenity'den sonra değişmişti. Daha özgür yaşıyor ve istediğimizi yapıyorduk. Yinede derinlerde bir yerlerde hala onlara bağlı olmak zorunda kalıyorduk. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin