Dengesiz

1.1K 101 504
                                    



Bu bölümde sizlere gelsin :)

AliArpaci7

yuna_angeles

Not: Alec'e çok sövmeyin :D

_Önceki Bölümden Kesit_

Hazdan kavrulan bedenim tatmin olurken, Alec'in üzerine yığıldım. Nefes nefeseydim. Resmen aldığım hazdan başım dönüyordu. Kendimde, yatağa yatacak hali bile bulamazken, kendimi hafifçe aşağı çektim. Bedenlerimiz ayrıldığında, başımı yan çevirerek Alec'in göğsüne koydum. Kollarını bana doladığında rahatsız olmadığından emin olarak gözlerimi kapattım. 

Alec

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec

Üzerimdeki ağırlığın altında ezilirken, gözlerim açılmamakta ısrar ediyordu. Bir yanım uyumak, karanlıkta kalmak istiyordu. Diğer yanım ise bedenime tepki vermek... Vücudum acı çektiğini haykırır şekilde ağrıyordu. Bu da uykunun yavaşça uzaklaşmasına sebep olurken, gözlerimi açmak zorunda kaldım. 

Magnus'un bedenimi pestile çeviren ağırlığından rahatsızlık duyarak, kavradığımda yatağın sağ tarafına ittim. Hareketimin onu uyandıracağını düşünmüş olsam da, Magnus  başının biraz üzerinde duran yastığı kafasının altına çekti. Sonrada uyumayı sürdürdü. 

Bedenimi esnetmek için gerinirken ağrılar kendini biraz daha belli ettiğinde yüzümü ekşiterek, yataktan kalktım. Bacaklarım resmen tutmuyordu. Bu durum hiç normal değildi. Odadaki boy aynasına gözüm takıldığında, bedenimi inceledim. Resmen savaştan çıkmış gibi görünüyordum. Boynumda, göğsümde, hatta bacaklarımda fazla sayıda morluk vardı. Kendime acı çektirmek isterken bu kadarını kastetmemiştim. Ama Magnus'un ayarsız davranışlarının sonucu tam olarak bunları oluşturmuştu..

En azından yaşananlar bir konudan emin olmamı sağladığı için memnundum. Kesinlikle tercihim erkeklerden yanaydı. Şimdiye dek bu zevki yaşamadığım içinse pişmanlık duyuyordum. 

Kendime tam anlamıyla gelmek için, odadaki banyoya doğru yürüdüm. Sıcak su bedenimi gevşetecek yegane şey olabilirdi. Uzun dakikalar boyunca ılık suyun altında hareketsiz kalırken, Magnus'un şampuanını saçlarıma sürdüm. Garip kokulara sahip sabunlarından biriyle bedenimi yıkadıktan sonra da, bir süre daha suyun altında durdum. İşim bittiğinde de belime sarılı havluyla odaya döndüm. 

Magnus yeni uyandığını belli eder şekilde gözlerini ovuştururken beni gördüğünde, oturur pozisyona geçti. Bedenindeki çıplaklığı örtme zahmetine bile girmediği için, eserim olan morlukları net bir şekilde görebiliyordum. Bedenini en az bana yaptıkları kadar zarar vermiştim.

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin