Şeytanın Gözyaşları

647 54 225
                                    

İthaflar

Nefes0000

rainbowandcandies

_Önceki Bölümden Kesit_

"Söylediğin cadı, Nelly Vitaa mı?"

"Evet. Sıradan bir periden daha fazla cadı tanıyor olmalısın. Bu huyunu seviyorum."

William'ın seviyorum kısmını tamamen göz ardı ederek, kravatımı düzeltim.

"Maalesef onu tanıyorum. Diğer yandan cadı beni görmek isteyebilir. Hatta öldürmek istemesi de mümkün."

"Merak etme onu öldüren biz olacağız."

Ona uymak zorunda olduğum için sadece gülümsemekle yetindim. Diğer yandan, daha ilk seferde başımıza çok büyük bir bela aldığımız biliyordum. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üzerimdeki takım elbiseyle sessizce koltukta otururken, William'ın hareketlerini takip etmeye çalışıyordum. Konuşmamızın ardından dakikalardır, beni görmezden geliyordu. Ne işle uğraştığını bile anlayabilmiş değildim. Gerçi bu halinden şikayet edemezdim. Özellikle yaptığım anlaşma gereği o ne isterse yapacak biri olarak, beni unutmasından memnun olmalıydım. Diğer yandan ondan kurtulmak için plan yapmaya çalışıyordum. Ama sadece denediğim ile kalıyordum. 

Alec ile rüyalarımda konuşabilecek olmam, plan yapabilmek adına  harika bir durumdu. Yine de aklıma William'ı alt edecek hiç bir yol gelmiyordu. Ölüm listesindeki cadılar ve büyücüler, bir ihtimal William'a zarar verseler bile sonuçta Alec'i yok etmeleri gibi bir durumda vardı. Benim ise büyü güçlerim yokken, sihirbaza karşı koymam imkansızdı. 

Hoş büyü güçlerim olsa bile işe yaraması zordu. Şans eseri, Alec'in desteğiyle William'dan kurtulma şansımı da, Jace kendi elleriyle berbat etmişti. O sarışını bir sonraki seferde elime geçirip, fena halde dövecektim. Perilerden nefret ediyorum kıstası altında, ona perilerden nefret edeceği gerçek bir an yaşatacaktım.

Düşüncelerim sürerken, olanların içinden çıkamamak bir yana evimde geride kalanları, yeni yeni aklıma getiriyordum. Raphael ve diğerleri iyi olmalıydı. Bize yardım edebilirler miydi? Belki de tek şansımız ondan her ne kadar nefret ediyor olsam da, Jonathan Morgenstern'dı. Sonuçta tanıdığım ve Alec'e zarar vermeyeceğine güvenebileceğim tek büyücü o kalmıştı. Onunda tek sebebi Isabel'di. Ama periler, onlarda benim gibi ölüm getirene karşı fazla güçsüzlerdi. Özellikle Raphael, William ile yaşadığı travmadan sonra yanına yaklaşmak dahi istemeyebilirdi ki, bunda son derece haklıydı. Daha kötüsü ise Alec'i umursamadan hareket etmesi olurdu.  

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin