Baskın Yan

890 76 726
                                    

İlk kısımda yine kafanız karışacak. 

İkinci kısımda yeniden saphael yazmaya karar verdim. Ama işin ucunu kaçırdım :D Neyse kısım yine yazar ağzından.

 Keyifli okumalar ♥


İthaflar

Nefes0000

MALECQX

_Önceki Bölümden Kesit_

"Hak ettiğin bu olduğu için yardım etmeyeceğim, Camille. Dua et uyandığında kendinde olsun yoksa ona kurban olarak seni vereceğim." dediğimde, öfkemden korkan Camille geriye çekildi. Ama büyüyen öfkem yüzünden, uzaklaşmasına izin vermeden kolunu kavradım. Sonrasında da Alec'in dokunmayı sevdiği kanatlarımla, perinin tenine dokundum. Camille, cehennem ateşine sahip temas yüzünden acıyla çığlık atarken, çok geçmeden Serenity'nin korumaları olan perilerin ortaya çıkışıyla durmak zorunda kaldım.

"Neler oluyor burada?"

"Serenity, bizi bekliyordu. Camille ise her zaman ki gibi sadece fazlalık yapıyor."

Perilerden biri Alec'i taşımak için büyü yaparken, bende yavaş adımlarla onları takip ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Perilerden biri Alec'i taşımak için büyü yaparken, bende yavaş adımlarla onları takip ediyordum. Cadı ile aram zaten kötüyken Camille ile yaşananlar hiç iyi olmamıştı. Gerçi o, şu an umurumda bile değildi. Düşündüğüm tek kişi Alec'ti. 

Her zaman Serenity ile görüştüğüm salonun aksi yönünde hareket ettiğimizi fark ettiğimde, sessizliğimi koruyarak yürümeye devam ettim. Üst kattaki odalardan birinden içeriye girerken, daha önce görmediğim odayı inceledim. 

Odada çift kişilik bir yatak, yatağın hemen karşısında da geniş bir koltuk bulunuyordu. Sol tarafta bulunan kapıya bakılırsa, odada banyoda olmalıydı. 

Hava perisi büyüyle taşıdığı Alec'i yatağa yatırırken, bende koltuğa yöneldim. "Serenity, birazdan burada olur." diyen perinin gidişinin ardından, odada yalnız kaldık. Bakışlarım Alec'in yüzüne odaklanırken, sıkkın bir şekilde koltuğa oturdum. İşe yaramayacağından emin olsam da, yinede onu uyandırmak için büyü dumanı oluşturdum. 

Yeşil renkteki büyü dumanı Alec'in bedenine temas ettiği an havaya karışırken, sonuç yine değişmemişti. Onun uyanmasını istiyordum ama ne yazık ki çaresizce beklemek dışında elimden başka bir şey gelmiyordu. Tıpkı karanlığın söylediği gibi o acı çekerken, izlemek zorundaydım. Zihninde ona neler yaptığını düşünürken dişlerimi sıktım. Kabusu baz alarak düşündüğümde, aklıma gelen her senaryo bir öncekinden daha korkunçtu.

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin