Babacık

745 68 311
                                    

Önceki bölümün ardından Mlaec in olmadığı bir bölüm oldu. Hikayenin gidişatı için önemliydi. Sanırım bir kaç bölüm daha Alec ve Magnus olmayacak :) 

Keyifli okumalar. 

Raphael, elindeki alışveriş poşetleriyle yeni bir dükkandan içeriye girerken, öfkeyle burnundan soluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raphael, elindeki alışveriş poşetleriyle yeni bir dükkandan içeriye girerken, öfkeyle burnundan soluyordu. Şu an fazlasıyla sinirliydi. Ama dışa vurabildiği tek duygu, Isabelle'in tüm bedenini kaplayan neşesi oluyordu. Bu durumsa daha fazla sinir olmasına sebep olmaktan öteye geçemiyordu.

Sihirbazının bir anda içinden çıkan alışveriş canavarını, Raphael hayretler içinde izlerken, nasıl durduracağını da bilmiyordu. Kızı baktığı son tezgahtan kolundan çekerek uzaklaştırdığında, derin bir nefes aldı. Artık bu olanlara bir dur demesi gerekiyordu. Yoksa elinden bir kaza çıkacaktı.

"Izzy yeter artık! Bu girdiğimiz kaçıncı mağaza?"

Isabelle, kolunu perinin tutuşundan kurtardığında, parlayan gözlerle adama baktı.

"Sadece... En iyilerini bulmaya çalışıyorum, Raphael. Şu an oyun bozanlık yapıyorsun."

"Ben mi oyun bozanlık yapıyorum, küçük cadı? Evden çıkarken işimiz bir saat sürer dedin. Ama saatlerdir alışveriş merkezinin içinde resmen tur atıyoruz. Arabaya bıraktığımız torbalarda çabası... Üstelik tüm bu aldıklarını büyü yaparak bir kaç dakikada oluşturup, kurtulabilirdim."

"Ama o zaman ne eğlencesi kalır ki, Raphael? Parti muhteşem olmalı."

Isabelle, yüzüne yerleştirdiği tatlı gülümsemesiyle Raphael'e yaklaşırken, kızdan bir adım uzaklaştı. Bu sahneyi daha öncede yaşadığından, başına gelecekleri çok iyi biliyordu.

"Bu kez olmaz, Izzy. Tatlı yüzüne kanmayacağım." diyen Raphael'in yüzünde oldukça ciddi bir ifade oluştu. Ama çok geçmeden kulaklarına ulaşan sesle, saniyelik de olsa surat ifadesi yumuşadı. Sesini özlemişti. 

"Sonunda sizi buldum. Alışveriş rekoru mu kırmaya çalışıyorsun, Izzy?"

Raphael, Simon'ın sesiyle sihirbazın duygularına odaklandığında, çok geçmeden daha fazla öfkeyle doldu. Bu kız kesinlikle tam bir şeytandı. Sırf ona kızmaması için Simon'ı buraya kadar sürüklemişti. Tabi bu kez sihirbazın, elinden kolayca kurtulmasına izin vermeyecekti. Özellikle Simon ile özel anlar yaşayamayacağı bu yer düşünüldüğünde bu durum imkansızdı.

Isabelle , perisinin duygularını hissederken, arkadaşına doğru ilerleyerek, onu kolları arasına aldı. Simon'ı resmen, Raphael'e karşı kalkan olarak kullanıyordu.

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin