İki Yabancı

149 13 44
                                    


_Önceki Bölümden Kesit_

"Eskisi gibi zevk alabiliyor olsam bu işi uzatmayı tercih edebilirdim. Bu konuda şanslısın çabucak yok olup gideceksin, Christian..."

Başka bir kristali, Christian'ın boğazını delmek için kullanırken onun kanlar içindeki can çekişmesini izledim. Belki uzun uzun işkenceler etmeyebilirdim. Yine de son nefesini verene dek acılar içinde kalmasını istiyordum. Dakikalar sonra ölü bedenine bakarak kanatlarımı bedenime kabul ettim. Hemen sonra da, bedenine saplı kristallerden birini alarak büyüyle kanlı bir mesaj bıraktım.

İntikam almak istiyorsanız, bulmanız gereken kişi benim.   Magnus

   Magnus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Magnus

Sıradan halimin hoşlanıp hoşlanmayacağı manzaraya bakarken, hiçbir şey hissetmediğim gibi herhangi bir tepki vermeye de çalışmadım. Sadece öfkeli olmam gerektiğini düşünüyordum. Sonuçta buradaki her ölü beden, ailem gibi gördüğüm insanlara zarar vermişti. En çok düşündüğüm kişi ise Raphael'di. 

Şu an onları kurtarmış ve başlarındaki cadıyı öldürmüş olsam da, devamının olacağını bildiğimden dişlerimi sıkıyordum. Bunun kaynağının öfke olması gerekirken, hissiz yanımla kendimi bir süre sonra durdurdum. Sonrasında da Jonathan'ın evine geçmek için büyü yaptım. 

Boş olan oturma odasında, koltuklardan birine otururken herkesin odalarına çekildiğini tahmin ediyordum. Açıkçası tüm o duygulu anlara maruz kalmadığımdan dolayı memnundum. Ben bir şey hissedemezken etrafta ağlayan yüzler görmek istemiyordum. Geçen birkaç dakikanın ardından duyduğum sesle başımı kaldırdım. 

"Magnus."

"Clary."

Perinin hızla üzerime doğru koşması ile ne yapacağını anladığımdan ayağa kalktım. Kollarımın arasına giren narin bedene sarılırken, onun ağladığını anlayabiliyordum. Neden ağladığını ise anlamaya çalışmaktan fazlasıyla uzaktım. 

"Seni çok özledim, Magnus. İyi misin?"

Clary kendini geriye çektiğinde, endişeli bir halde kıyafetime bulaşan kanlara baktı. Bense onların varlığını çoktan unutmuş durumdaydım. 

"Seni de iyileştirmemi ister misin? Bunlar..."

"Sakinleş... Bu kanlar bana ait değil. Alec ile ilgilendiysen bedenimde herhangi sorun olmamalı... Gerçi... Nerede o?"

"Üst katta, yaralarını iyileştirebildiğim kadar iyileştirdim. Ama derinlerde hala yaraları olmalı. Jonathan lanetli silahlardan bahsederken, oda Alec'i iyileştirmek için gücünü kullandı. Ama ne kadar işe yaradığını bilmediğimizden sen gelene kadar, acı çekmemesin diye uyumasını sağladık."

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin