_Önceki Bölümden Kesit_
Alec, kız kardeşine gülümserken Raphael'e doğru yaklaştı. Aniden kanıma karışan arzuyla, neler olduğunu çözmeye çalıştım. Bakışlarım Raphael'e odaklandığında hayatımda ilk kez onu arzuladığımı fark ettim. Bu düşünce mide bulantısını beraberinde getirirken, kulaklarıma Alec'in kelimeleri ulaştı.
"Simon ile tanıştırarak ona yazık etme, Izzy. Önce ben şansımı denemek istiyorum. Ne dersin, Raphael?"
Magnus
Isabelle ile Raphael, Alec'in kelimeleriyle hareketsiz kalırken, bende tıpkı onlar gibiydim. Tabi buna ek olarak birde kendi içimde yaşadığım savaşım vardı. İstem dışı bakışlarımı Raphael'e odaklamak ise fazlasıyla sinir bozucuydu.
Ben nasıl olur da onu arzulardım?
Gerçi bu sorunun cevabını uzaklarda aramama gerek bile yoktu. Lanet sihirbaz! Şu an oğlum olarak gördüğüm periyi arzuluyordu ve bu durum bana da yansıyordu. Alec'in bunu nasıl yapabildiği de bir başka cevaplanması gereken soruydu. Saatler önce onunla yakındık. Fazla yakın... Henüz gün bile bitmeden bir başka bedeni arzulaması garip geliyordu. Bunu belki de egom kabul etmek istemiyordu. Yine de... Şu an olan hiç bir şey normal gelmiyordu.
Isabelle'in tatlı kahkahası odayı doldurduğunda, düşüncelerim bir an olsun dağılmaya başladı. Kızın bakışlarına tıpkı perisi gibi büyük bir şaşkınlık hakimdi. Ben ise benzer bir şaşkınlığı sessizce içimde yaşıyordum. Sanki tek bir kelime etsem Raphael'e iltifat edecekmiş gibi hissediyordum ya da yatağa davet edecekmiş gibi... Hissettiğim arzu katlanılabilir gibi değildi. Bu durumsa kusma istediğimi körüklemekten başka bir işe yaramıyordu.
"Alec, perim konusunda dalga geçiyorsun öyle değil mi? Yani sen... Simon konusunu bile anlamamış biri olarak... Üstelik odanda Magnus hakkında yaptığımız konuşmada var. Ne hissettiğini yeterince belli etmiştin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...