Bölüme geçmeden önce gelecek bölüm geç gelebilir şimdiden haber vermek istiyorum :( Sebebi de hastalığım. Umarım çabuk iyileşirim.
♥ Keyifli okumalar ♥
_Önceki Bölümden Kesit_
"Seni seviyorum, Magnus."
Duyduğum cümleyle gülümserken, ona daha sıkı sarıldım. Eğer Alec'e güvenmek bir hata olacaksa, hayatımdaki ilk hata olmayacaktı. Yinede tüm soru işaretlerine rağmen ona güvenmeyi seçtim. Tıpkı onun bana güvendiğini gibi.
"Bende seni seviyorum, Alec."
Alec
Göğsümdeki ağırlığın bedenime baskı yapmasıyla gözlerimi hafifçe araladım. Gün ışığının aydınlattığı odada, karşılaştığım manzara ise sabahlara karşı olan tavrımın bir anda değişmesine sebep oldu. Genel olarak asık yüzle güne merhaba diyen biriydim. Şimdiyse yüzüme yerleşen gülümsemeye engel olamıyordum..
Magnus'un başı çıplak göğsüm üzerimdeyken, gerçekten mutlu olduğumu hissediyordum. Bir elimi hafifçe saçlarına yerleştirdiğimde, okşamaya başladım. Yumuşak saçların parmaklarıma yaşattığı histen hoşlanmıştım. Diğer elimin parmakları ise yavaşça Magnus'un çıplak teninde geziniyordu.
Dün gecenin taze anıları zihnime yavaşça dolmaya başladığında, yüzümdeki gülümse mümkünmüş gibi daha da arttı. Hayatımda ilk kez ailem dışında, birine duygularımı, daha da ötesi sevgimi açıkça ifade edebilmiştim. Tabi bu sevgi, aileme duyduğum sevgi kadar masum değildi. Olur gibi de gözükmüyordu.
İnsanlara karşı olan güvensizliğim, hayatımın her noktasında birilerini sevmeme engel olmuştu. Sonuçta birini sevmenin, bir sonraki adımı ona güvenmekten geçiyordu. Birine güvenmeden onunla arkadaş olamazdın. Güvenini kazanmadan birini hayatına alamazdın.
Magnus ise garip bir şekilde güvenimi neredeyse hiç zorlanmadan elde etmişti. Bu bana hala tuhaf geliyordu. Onu gördüğüm ilk anda, ondan kurtulmak istediğimi çok iyi hatırlıyordum. Devam eden zamanlarda perim olmasa, bir daha karşıma çıkmamasından emin olmak için her şeyi yapardım. Daha ilk dakikada bana yaşattığı korkuyu düşününce, bir daha hiç kimsenini bu duyguyu bana yaşatmayacağına emindim.. Belki de göz göze geldiğimiz ilk anda bile başıma geleceklerin bir şekilde farkına varmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...