İşkence

146 16 3
                                    

_Önceki Bölümden Kesit_

"Burada neler oldu?"

"Magnus..."

"Evet."

Jonathan panik halinde bana dönerken, gözlerindeki endişeyi net bir şekilde görebiliyordum.

"Izzy'e ulaşamıyorum. Raphael'e de aynı şekilde. Alec, kız kardeşini kaçıran perilerden bahsetti. Ama şu an oda ortada yok. Geride kalan tek şeyse bu..."

Alec

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec

Portala adım attıktan hemen sonra, değişen ışık yüzünden gözlerimi kırpıştırdım. Etrafım bir anda daha fazla aydınlık olduğundan, gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum. Bir kaç saniyelik alışma sürecinin ardından ise etrafıma bakındım. Fark ettiğim detaylar ve önümde duran şato benzeri bina nerede olduğumu anlamamı sağladı. Bu yer kötü tarafın lideri Lilith'e aitti. 

Yaşadıklarım ve olanları düşünmek hareketsiz kalmama sebep olurken, perinin sırtımdan sertçe vurmasıyla sendeledim. 

"Yürü!"

"Seni..."

"Tehdit edecek durumda değilsin, ölüm getiren... "

Başımı hafifçe öne eğerek bileklerime dolanmış zincirlere baktım. Geçmişte bu zincirler beni kontrol etmeyi başaramamıştı. Serenity'nin şaşkın bakışları altında, onları paramparça etmiştim. Şimdiyse... Hiçbir şey yapamıyordum. Bunun anlamı neydi? Düşüncelerimle hala adım atmazken, perinin bu defa sırtıma attığı tekme yüzünden öne doğru düştüm. Dizlerim yere sertçe çarptığından, kızarmış bile olabilirdi. Peri ise bu halime kahkahalar atarak gülüyordu.  

"Ölüm getireni tekmelemenin bu kadar kolay olacağı kimin aklına gelirdi."

Sıktığım yumruklarımla yerden destek alarak kalktığımda, arkamı döndüm. Bu durum daha ne kadar devam edecekti? 

"Zincirlerden kurtulduğumda bunu tekrar söyle..."

"Kız kardeşini görmek istiyorsan, yürümeye başla..."

Sessiz kalmaya resmen insan üstü bir çaba harcarken yürümeye başladım. Bahçenin ortasına yerleştirilmiş taşlı yoldan ilerlerken, etrafımı saran kasvetli havayı hissediyordum. Buraya sadece bir kez gelmiştim ya da buraya gelen kişi ben değildim. William'ın bazı anılarının o gitse bile benimle olduğunun farkındaydım. Yine de tam olarak, geçmiş anıların hangimize ait olduğuna karar veremiyordum. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin