_Önceki Bölümden Kesit_
"Dinlenelim."
"Tamam." diyerek cevap verdiğimde, buna itirazım yoktu. Bedenim güçlü kollar tarafından sarılırken, başımı temas ettiğim göğse gömdüm. Burnuma Alec'in harika ten kokusu dolarken, asıl kişinin William olmasını umursamadan ona sokuldum. Çok geçmeden de uyumuştum.
〽〽〽
Karmakarışık zihnimde, canlanan görüntüler yüzünden korkuyla titredim. Tek dayanağım olan yanımdaki bedene sokulurken, rahatlamaya çalışıyordum. Alec'in cenneti vaat eden mis kokusuyla ciğerlerimi doldururken, azda olsa iyiydim. Gerçek şeytanın yanımda olduğu gerçeğini ise düşünmek istemiyordum. Çünkü bu iyice çıkmaza giren halimi daha beter hake getirmekten öteye geçmeyecekti.
Alec'in sığındığım bedeninde, zihnim yavaş yavaş rahatlarken derin bir soluk verdim. Hemen ardından ise planlamadığım şeyle dondum. Tüm görüntüleri yok eden parlak beyaz ışık zihnimde oluşurken, ruhumun bedenimden çekildiğini hissediyordum. Önceki hayatımda bu duruma ilk tepkim, öleceğimi düşünmek olabilirdi. Ama şu an aklıma gelen tek şey, William'ın beyin yakan oyunlarının birine daha dahil olduğum gerçeği oldu. Alec'in beni rüyalarına çekme olayının artık imkansız olduğunu öğrenmiştim.
Parlak ışık saniyeler içinde kaybolduğunda, kendimi bambaşka bir yerde buldum. Ormanlık alanda etrafta bakınırken, olup biteni çözmeye çalıştım. Az ileride, gördüğüm yüzle gülümsedim. Alec, kız kardeşi Isabelle ile konuşurken mutlu görünüyordu. Bir an onu göreceğim gerçeğiyle öne doğru adım attığımda, belime sarılan kollar yüzünden hareketsiz kaldım.
"Hemen heyecanlanma, Magnus."
"William?"
Belimdeki kollar biraz daha sıkılırken, bakışlarım hala Alec'in üzerindeydi.
"Doğru bildin."
William'ın nefesini ensemde hissederken, boynuma kondurduğu öpücük sonrası gerildim. Bir kaç metre ilerimde Alec'i görsem de, ona ulaşamayacağım gerçeğiyle resmen donmuştum.
"Neden buradayız?"
"Yarın için Alec'i görmek, seni motive eder, diye düşündüm. Gördüğün gibi Alec kendi cennetinde yaşıyor. Kötü kabusları yok, tıpkı sana söz verdiğim gibi..."
Neden burada olduğumuz gerçeğini tam olarak idrak ettiğimde derin bir nefes aldım. William iyi niyet gösteriyor olsa da, bunu bile tehdit olarak algılayabilirdim. Sonuçta Alec'i cennette yaşatacağı gibi, cehennem çukuruna atacak güce de sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...