Okurken sakin olun. Gerçi rahat rahat sayabilirsiniz de :D
_Önceki Bölümden Kesit_
"Seni istiyorum, Magnus."
Saçlarını sertçe kavradığımda, onun inlemesini duyarak gülümsedim.
"Fazla kirliyim."
"Bende öyle... O halde otelde devam edelim."
〽〽〽
Magnus
Otel odasına döndüğümüzde, hala nefes nefese bir haldeydim. Önce savaşırken yaşadığım adrenalin, sonrasında William ile öpüşmemiz... Şu an kalbim öylesine hızlı atıyordu ki, sanki birazdan göğüs kafesimi yararak, özgürlüğünü ilan edecek gibiydi. Aldığım derin nefesler, üzerimde büyücülere ait olan kanın, keskin kokusunu daha fazla almamı saplıyordu. Bir an önce yıkanmam gerektiğinden, banyoya doğru adımlar atmaya başladım.
Aslında temizlenmek için büyüde yapabilirdim. Ama kendimi fazlasıyla güçsüz hissederken bu durum pekte mümkün değil gibi görünüyordu. William'ın perisi olmak fazla yorucuydu. Kendi güçlerim bile bazen bana ağır gelirken, şu durumda ikimizin ağırlığını da ben çekiyordum.
Banyoya geldiğimde, üzerimi çıkartmak için harekete geçtiğim an, belime sarılan kolları hissederek durdum. Boynumda hissettiğim nefesle irkilirken, gözlerimin istemsizce kapanmasına engel olamamıştım. Tişörtüm benden bağımsız bir şekilde üzerimden çıkartılırken, ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum.
Sahiden ne yapıyordum?
William'ın öpüşüne karşılık verirken aklımdan neler geçiyordu?
Sorularıma verilecek cevaplarım yoktu.
"Kalbin çok hızlı atıyor, Magnus... Sakinleş..."
William'ın dokunuşlarını çıplak göğsümde hissederken, gözlerimi araladım. Ona dur demeliydim. Ama dudaklarımı her araladığımda, kelimeler dilimin ucuna gelse de bir şey diyemiyordum. William'ın elleri göbeğime doğru yavaşça inerken, çok geçmeden pantolon düğmemi buldu. Boynumda hissetmeye başladığım öpücüklerle, nefesim daha da sıklaşırken titriyordum. Tamamen hareketsiz oluşum, ona izin verdiğimin kanıtı gibi dururken, William dahada rahat bir şekilde hareket etmeye başladı. Pantolonun ardından, iç çamaşırımda çıkarıldığında tamamen çıplak kalmıştım.
"Magnus..."
William'ın ılık nefesi tenimi yalarken, belimi kavradığında kalçalarıma uyguladığı baskıyı hissettim. Benim aksime tamamen giyinik olan bedeni, aramızdaki kıyafetlere rağmen sıcaklığını hissettiriyordu. Dokunuşları kasıklarıma doğru ilerlediğinde, çok geçmeden erkekliğimi kavradı. Okşayışının bedenime yaydığı sinyaller bir yana, sanki hareket kabiliyetimi yeni kazanmış gibi kendimi geriye çektim. Arkamı döndüğümde, beni karşılayan ifadesini çözemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...