İlk Aşama

264 22 157
                                    




_Önceki Bölümden Kesit_

Karşılaşmayı beklediğim kehribar rengi gözlerin yerini alan karanlığın, ruhumu çektiğini hissederken onu durdurmak istedim. Ama aralanmayan dudaklarımla, giderek halsizleşirken ayakta durmakta bile zorlanıyordum. Hala düşmemenin tek nedeni ise Alec'in belimi kavrayan elleriydi. Dudaklarımız tekrar birleşirken, kendime gelmeyi başaramadığım gibi daha fazla kaybediyordum. 

Alec'in öpücüğü her saniyede daha sertleşirken, acı içinde inledim. Halsizliğimle başa çıkarmıyordum. Çok geçmeden de tamamen karanlığa teslim oldum.

 Çok geçmeden de tamamen karanlığa teslim oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec

Magnus'un bedeni, ellerimin arasından kayıp giderken, düşürmemek için onu daha sıkı kavradım. Öpüşmeye başladığımızdan bu yana, çoktan bana verdiği tadı ve hissettirdiği zevki unutmuştum. Yine de aramızdaki bağı kaybetmemek için ona asılıyor, dahası olması gereken sınırı bile yıkıyordum. Bu kontrolüm dahilinde olan mı, yoksa ölüm getirenin yaptırdığı bir şey miydi? Buna cevap veremiyordum. Sadece ortaya çıkan gücü kaybetmemek adına, hiç bir şey düşünmeden gücü kullanmaya devam ediyordum. 

Kapalı gözlerimin önünde oluşan hiç tanımadığım yüze bakarken, içten içe onun Lilith olduğunu hissediyordum. William'ın zihnimde kendinden bıraktığı parçalar, rünler ile birlikte katillerini seçmemde de yardımcı oluyordu. Çok geçmeden, görüye dahil olan yeni bir yüzle başımı çevirirken, aynı şekilde cadının da ona baktığını fark ettim. William'ın zihninde yer eden nefret dolu Lilith'in bakışlarında tamamen sevgiyi görürken, odadaki yabancı yüz gülümsememe sebep oldu. 

Sonunda onu bulmuştum.

Kapkara saçları ve masmavi gözleriyle, göz kamaştıran ateş perisi odak noktam haline geldiğinde bağlantıyı kaybetmemek adına daha sıkı tutundum. Lilith'i tamamen yok sayarak kızı takip ederken, içimde yeşermeye başlayan nefret duygusuyla derin bir soluk verdim. Onunla ne yapacağımı bilmiyordum. Ama içimde bir parça peri kızını yok etmek istiyordu. Tıpkı yıllar önce William'ın bedeninden Lea'ı kopartmak zorunda bırakıldığı anda yaşadıklarını, Lilith'e yaşatmak istiyordum. 

İçimde büyüyen öldürme arzusunu zoraki bir şekilde bastırırken, aklıma gelen Lea gerçeği ile hareketsiz kaldım. Çok sonra, fark ettiğim şeyle alabileceğim her bilgiyi alarak gözlerimi açtım. 

Magnus'un tamamen solgun görünüşü ve buz kesmiş bedenine dokunurken, ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum. Sadece, fazla sakindim. İçimde hissettiğim benzer hissin ışığında ne yaptığımı fark ederken, Magnus'un yüzüne doğru eğildim. Dudaklarımı buz gibi dudaklarına sürterken yavaş bir şekilde öptüm. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin