Bölümle ilgili bir ön uyarı yapma gereği duydum. Okuduktan sonra sinir krizi geçirebilirsiniz. Derin bir nefes ve sakin olun.
Keyifli okumalar.
_Önceki Bölümden Kesit_
Bedenime yavaş yavaş sahip olurken son saniyelerde yeniden hızlandığında, nefes nefese üzerime yığıldı. Kollarımla bedenini sıkıca sararken, üzerimden inmesini istemiyordum. Tıpkı bu hissi asla bırakmak istemediğim gibi...
Alec
Magnus'un üzerinde nefesimi kontrol altına almaya çalışıyordum. Ama sadece çalışıyordum. İşe yaradığından ise kesinlikle şüpheliydim. Kalbim göğüs kafesimi terk etmek istercesine hızla atarken, kendimi yatağa atacak gücüm bile kalmamıştı. Zaten Magnus'un kolları bedenimi sararken, ondan uzaklaşmakta istemiyordum. Yinede bir noktada onu daha fazla ezmemek için kendimi yatağın boş olan tarafına attım.
Çıplak göğsüm hızla inip kalkarken, üzerimdeki bakışları fark ederek göz ucuyla yan tarafa baktım. Magnus'un sevgi dolu bakışları, gözlerimi buldu. Bir sonraki saniyede ise Magnus bedenimin üzerine tırmandı. Onu kollarımın arasına alırken, bedenini aralık bacaklarımdan faydalanarak daha rahat bir şekilde üzerime yerleştirdi. Bense onun yüzündeki ifadeyi izliyordum. Sanırım Magnus benim kadar yorgun değildi.
"Yorulmadın mı?"
"Bu ateşi sen başlattın, Alexander. Henüz ateşim sönmedi."
"Ateş perisi olmanın etkileri yani." dediğimde Magnus bana cevap vermek yerine aralık kalan dudaklarımı öpmeye başladı.
Az önce enerjimin tükendiğini düşünsem de, onu öperken kendimi hiçte yorgun hissetmiyordum. Çıplak tenimde gezinen eller ve sürtünen bedenlerimiz yüzünden tahrik olmaya bile başlamıştım.
Magnus dudaklarını boynuma yönlendirirken, tenimi öpmek yerine dişlerinin arasına çekerek emdi. Bir kaç dakika sonra sömürdüğü tenimi özgür bıraktığında, sızısını olduğu gibi hissediyordum. Kesinlikle morarmış olmalıydı.
"Morardı." diyerek inlediğim de, Magnus boynuma göz attı.
"Aslında kızardı diyelim. Birazdan morarır. Teninin rengi o kadar güzel ki, iz bırakmayı seviyorum, Alexander..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasiaİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...