Planlarımın aksine yine bu hikayeme bölüm yazmış bulundum. Bunun mimarlarından biri olan meleksnd ithaf ediyorum.
UYARI: Bu bölümde önceki gibi sıcak sahnelere sahip. Okumak istemeyenler, bölümün son kısmına geçebilirler.
Keyifli okumalar.
"Her neyse duymaları umurumda değil. Sevgilimle ne yaptığım beni ilgilendirir."
"Sorun etmiyorsun."
"Bir şeyleri sorun etmeyi çoktan bıraktım, Magnus. Ayrıca madem yalnız kaldık. Daha gürültü şeyler yapmak ister misin?"
"Ha?"
Magnus'u şaşkın yüz ifadesiyle, yeniden altıma aldığımda bileklerini kavrayarak yatağa bastırdım. Dudaklarımın arasında aldığım dudakları arsızda emerken, tek yapmak istediğim tüm gece hatta sabaha dek onunla bir olmaktı.
Magnus
Ciğerlerime dolan mis kokunun, mutluluk veren etkisiyle gözlerimi araladım. Başımı koyduğum sert göğse biraz daha sokulurken, neredeyse tüm bedenimde etkisi süren ağrıyla uyuşmuş gibi hissediyordum.
Dün gece yaşananlar, birbirimize verdiğimiz sözler... Şu an bu acıyı hissetmiyor ve Alec'i görmüyor olsam, her şeyin bir rüya olduğunu sanabilirdim. Yaşananlar gerçek olamayacak kadar güzeldi ve benim için gerçeklemesi mucize bile sayılırdı.
Çünkü gün, benim için büyük bir karamsarlıkla başlamıştı. Hissettiğim korkuyu çok net hatırlıyordum. Alec'in içine kapanık halinin ve dengesiz duygularının etkisiyle, beni bırakıp ailesiyle kalmak isteyeceğini bile düşünmüştüm. Tamda bu sebeple yanımda kalmasına, şaşkınlık dolu tepkiler vermiştim.
Şimdiyse... Sadece mutluydum. Ama bu mutluluğun her şeye son vermeyeceğini de çok iyi biliyordum. Alec sevgiye ve hislere izin verse bile içten içe kırgınlığından bahsederken, benim bunu tam anlamıyla ortadan kaldırmam gerekiyordu.
Değişken düşüncelerimin etkisiyle yataktan uzaklaşırken, yastığımın olduğu tarafa dönerek uyumaya devam eden Alec, gülümsememe sebep oldu. Terli bedenimle sessizce banyoya ilerlediğimde, aynadaki yansımam gözlerimin irileşmesine sebep oldu. Alec'in ilk etapta gürültü yapacağımızla ilgili neler kastettiğini anlamamış olsam da, sadece bir kaç saniyede atmaya başladığım çığlıklar cevabı görmemi sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...