Bölüm 5: Nazik ve Zalim

876 71 0
                                    

Ben en kötüsüyüm.

Ama gerçekten, bu tür bir sahne yapmayı hiç düşünmemiştim.

Dudaklarımı ısırdım. Ani gelişen olaylar beni şaşırttı. Barışçıl başkent ile kuzey cephesi arasında bir fark olacağını belli belirsiz biliyordum, ancak eşitsizliğin bu kadar büyük olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Karşımdaki manzara çok korkunçtu. Yaratıcısı olduğum gerçeği, kendime karşı tam bir tiksinme, hatta nefret duymama neden oldu. Ve bu öfke kollarımı bilinçsizce titretiyordu, sanki öfkem o kadar büyüktü ki içimde tutulamıyor gibiydi.

Abel, kollarımın titrediğini gördü. Ardından 'korkumu' anlamış gibi bir ifade takındı.
"Kendine bak. Çok korktuğun için hareket bile edemiyorsun. İnatçı olduğunu fark ettiysen ve egonu serbest bıraktıysan, geri dönebilirsin."

"Hayır." kesin olarak reddettim. Çok korksam da yerimde duramazdım. Bütün bunlar benim yüzümden oldu. Benim hatam olduğu için gözlerimin önünde olup bitenler için biraz sorumluluk almam gerekiyordu.

Abel, sesimi sert bir şekilde reddetmeme duyunca şaşırdı. Elimi uzattığımda daha da şaşırmış görünüyordu. "Şu andan itibaren başlayacağım."

Bu dünyada sihir, kullanıcılarının su, ateş, hava, toprak ve ışık gibi unsurları kontrol etmesine izin verdi. Diğer dünyaların aksine, buradaki büyücülerin büyüleri eskisi kadar sık ​​ezberlemeleri gerekmiyordu. Bir büyücünün büyüklüğünü ölçmek için standart, "doğal bir fenomene neden olmak için ne kadar güç kullanmaları gerektiği" idi. Büyük bir büyücü, gücünün sadece küçük bir kısmını kullanırken çok büyük bir doğal fenomene neden olabilen kişi olarak kabul edildi. Bir büyücünün becerisini ölçmenin standardı, onların etkinliğiydi. Daha doğrusu elementleri minimum çabayla kontrol edebilen büyücüler en yeteneklilerdi.

Elimi uzatırken, istediğim gibi kontrol edebileceğim hafif bir hava esintisi hissettim.  Hafif rüzgar parmaklarımın etrafını sardı ve elimi bir eldiven gibi sardı. Ancak, aniden rahatsız hissettim. Bunun, Fiona'nın vücudunun bu kadar büyük miktarda gücü kanalize etmek için ilk kez kullanıldığını fark ettim ve güvenebileceğim tek şey, şimdiye kadar uykuda olan yetenekti.

Müttefiklerimize vurmayacağım, değil mi?

Hızlıca düşünceden kurtuldum. Konsantre olmam gerekiyordu. Bir saniyeliğine bile odağımı kaybedersem, hava akışı dağılırdı.  Gözlerimi yavaşça kapattım ve zihnime odaklandım.

Gökyüzünde, çok uzaklarda, kontrol ettiğim hava devasa rüzgarlarla birleşti ve tüm gökyüzünü kaplıyormuş gibi görünen karanlık, kıvranan fırtına bulutlarına dönüştü.

Yanımda, Abel'in küçük mırıltısını duyabiliyordum. "Bu bir fırtına mı?"

Yaptığım kara bulutlar bir fırtınayı taklit ediyordu ama biraz farklıydı. Yapmayı planladığım fırtına gibi olmasa da amacına hizmet edecek kadar benzerdi.

"Çığlık !!!"

Canavarlardan garip bir çığlık geldi. Belki onlar da atmosferin ani değişimini hissettiler... Etrafımdaki havadaki elektriğin ve enerjinin çatırdadığını hissedebiliyordum. Kara bulutlar yaklaşırken şimşek uğultusunu duyduğum an, doğru nişan almak için gözlerimi açtım ve enerjiyi serbest bıraktım.

BANG!

Kara buluttan gelen göz kamaştırıcı derecede parlak şimşek, yakınlardaki devi vurdu. Büyük ve tehlikeli bir canavar olmasına rağmen benim için iyi bir hedefti. Savaş alanındaki tek dev o olmadığı için görebildiğim her devi vurdum. İlk vuruştan düşmedilerse, onlara gerektiği kadar iki, üç kez vurdum. Acımasızca saldırmaya devam ettim.

BOOM!

"Uwaaaaah!!" Ne zaman bir dev düşse, askerler tezahürat yapıyor ve canavarlar daha çok korkuyordu.

"Aslında."  Abel'in yanımdaki yerinden kısaca mırıldandığını duydum. Savaş alanındaki devlerin çoğu düştüğünde, Abel aniden beni kaldırdı. Ani irtifa değişikliğinden korkmuş ve şaşırmış bir halde geniş omzuna çabucak sarıldım. Kafamı ona çevirdiğimde buz mavisi bakışlarıyla karşılaştım.

"Harika. İlahi bir ceza gibi." Hayranlık uyandıran bir sesle mırıldandı.

Bakışlarımı tekrar savaş alanına çevirdim.  Kara bulutların altında, gök gürültülü fırtınalarla birlikte ortaya çıkan şimşek, savaş alanını körfeze doğru vurdu. Abel'e gerçekten öyle mi görünüyor?

"İlk defa bir büyücünün böyle bir beceri kullandığını görüyorum... evlat, sen bir insansın, değil mi?"

"Tabii ki." Pekala, geleceğin son boss'u benim.  Haha.

"Bende öyle tahmin ediyorum." Abel düşüncelere dalmış gibiydi. Beni tutarken ileri doğru yürüdü ve duvarın bittiği köşede durdu.  Sadece birkaç adım atsa hemen düşebileceğimiz tehlikeli bir pozisyondu.  Gözlerimin önünde gelişen baş döndürücü manzaraya bakarken, davetsizce, amansız bir korku beni sıkıca kavradı. Abel'in kıyafetlerini içgüdüsel olarak yakaladım.

Memnun olmadığı için beni bu uçurumdan atmayacak, değil mi?

"Bak, canavarlar geri çekiliyor."

Abel'in işaret ettiği sahneye baktım. Büyü kullanmakla o kadar meşguldüm ki fark etmemiştim ama Abel'in dediği gibi canavarların geri kalanı kaçıyordu. Korkunç bir durumun en iyisiydi. Canavarların kaçtığını görmek muhteşem bir manzaraydı ama keşke en başta bu durum yaratılmamış olsaydı diye içimden geçiremedim.

Vay canına... aniden, bu dünyaya geldiğimden beri ilk kez önemli bir şey yaptığımı hissettim.

Aşağıya baktığımda gözlerim bana boş boş bakan askerlerle buluştu. Hâlâ Abel'in kollarındayken beceriksizce gülümsedim ve elimi salladım. Çok geçmeden, utandığımı hissettim. Bir çocuk gibi görünüyordum.  Pekala, elinden bir şey gelmiyordu, Fiona'nın görünüşü gençliğinden beri belli ki çocuksuydu.

Daha sonra, sanki her şey ayarlanmış gibi, evlerini korumak için ayrılan askerlere veda ve zafer diler gibi her yönden yüksek tezahüratlar yükseldi. Hatta bazıları heyecandan ellerini çırpmaya başlamıştı. Kalabalığın üzerinden bakarken aklıma geldi, bunların hepsi benim içindi. Abel'e bir anlığına gizlice baktım, cüretkar bir şekilde elimi yüzünün önünde sallayarak ödül istedim.

"Geçtim, değil mi?"

Abel benimle göz göze geldiğinde sadece hafifçe gülümsedi. Daha sonra, bugün olanlardan önce, önceki tavrından farklı olarak çok kibar bir tavırla beni yere indirdi. Abel elini kaldırdı ve başımı hafifçe okşadı. Sonra, alçak sesi başımın üstünden çıktı. "Heilon'a hoş geldin Fiona."

Gözlerimi kocaman açtım.

"Bu bir onur."  diye belirtti.

O anda vücudum gevşedi, tüm gerginlik aniden kopan bir lastik bant gibi kayboldu. Burada kalabilirim. Ama bir saniye sonra bir şeyin farkına vardım.

Abel benim adımı söylemişti.

Çocuk. Çocuk. Çocuk.

Bana 'çocuk' dediği tüm zamanlar aklımdan geçti. Yani tüm bu zaman boyunca adımı biliyordu, ama bana tekrar tekrar çocuk demeyi seçti, bilerek mi!?

Bu konuyla ilgili bir şeyler söyleyecektim. Ama ben daha ağzımı açamadan Abel aniden arkasını döndü ve merdivenlerden aşağı indi.

Bu son derece kaba bir tavırdı, ama onunla tartışmaya cesaretim yoktu, bu yüzden Abel'in sırtına baktım. Geniş sırtına sarılan kalın pelerin, figürü uzakta küçük, karanlık bir siluete dönüşürken rüzgarda dalgalandı.

Sonra görüşürüz, seni piç.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin