Bölüm 123: Samimiyet savaşı

72 8 0
                                    

Gözlerimi açtığımda önümde bir adamın çıplak göğsünü gördüm. İyi biçimlendirilmiş kasları olan geniş ve sıkı bir göğüstü. Ayrıca her yerinde yaralar vardı.

Bu bir sanrı mı?

İnsanların çok fazla içki içtikleri için bayılmalarından sonra uyandıklarında genellikle görecekleri türden bir sahne değil miydi?

Zihnim yavaş yavaş kendine geldi.

"Aaa—"

Bunun bir hata olup olmadığını merak ederek göğsü itmeye çalıştım. Ama gücüm yoktu!

"Fiona?"

Biri aceleyle bileğimi tuttu. Sonra göğüsün sahibini gördüm. Ve çabucak rahatladım.

"Si...heok-!"

Boğazım kuruydu.

"Bekle, sana su vereceğim."

Neyse ki Sigren pantolon giyiyordu. Ancak kendime baktığımda, ince bir iç çamaşırı giydiğimi gecikmiş bir şekilde fark ettim. Beynim ne tür bir soruna neden olduğumu hatırlamaya çalıştı. Ama aklıma hiçbir şey gelmedi.

Sonra Sigren'in bir bardak su ile bana doğru yürüdüğünü gördüm. Almak istedim ama ne yazık ki kollarım kıpırdamadı. Tüm vücudum suya batırılmış pamuk gibi gevşekti. Sonunda Sigren beni tuttu ve suyu dudaklarıma doğru getirdi.

Böyle bir davranışa utanmadan edemedim.

Çocuk gibiydim.

Suyu içtikten sonra sesim biraz geri gelmeye başladı. Daha önce ne olduğunu zar zor hatırlayabiliyordum.

Ben Karanlık'ı engellemedim mi?

"Neden Sigren kıyafetleri olmadan benimle yatıyor?"

Ben durumu anlayamadım. Ölüp cennete mi gittim? Bu yüzden mi üstsüz Sigren ile yatakta yatıyordum?

Sonra Sigren bana sıkıca sarıldı.

"İnsanları çok endişelendirdin ve bu senin ilk sözlerin..."

Beni kucaklayan vücut oldukça sıcaktı. Hayır, daha doğrusu ateşliydi.

Sigren saçımı, yüzümü, omuzlarımı ve belimi sanki cam bir vazoya dokunuyormuş gibi dikkatlice okşadı. Sanki varlığımı doğrulamaya çalışıyor gibiydi.

Hala şaşkındım.

"Ölmedim, değil mi?"

"Elbette değil!" Sigren'in sesi kaldırabileceğimden biraz daha yüksekti, ürkmeden edemedim.

Aman tanrım, bu beni şaşırttı.

Sigren'in eli tepkimi gördükten sonra titredi. Ama sonradan sanki beni yatıştırmaya çalışıyormuş gibi okşadı.

"Üzgünüm."

"Sorun değil... Ama vücudun neden bu kadar sıcak? Ateşin mi var?"

"Durumum için endişelenme. Ve sıcaklık benim ateşim olduğu için değil, vücudunun çok soğuk olmasından kaynaklı."

"Gerçekten mi?"

"Evet."

Sigren bana sarılırken uzandı. Sonra üzerimi bir battaniyeyle örttü. Battaniyelerle kaplı olanın sadece ben olduğumu anladım.

"Tekrar uyu."

Neden üstsüz olduğunu şimdi anladım. Beni ısıtmaya çalışıyordu.

"Ne kadar süredir uyuyorum?"

"Bir gün. Ayrıca, uyumuyordun, tam olarak bayıldın."

"Neredeyiz?"

"Ormanda geçici bir kışlada. Karargah Karanlık yüzünden yıkıldı. Seni hemen Marki kalesine taşımak istedim. Ama durumun o kadar kötüydü ki seni oraya taşımak mümkün olmadı."

"İnsanlar nasıl?"

"...."

Sigren çok memnun görünmüyordu.

Herkes öldü mü? Olamaz... Isaac'in hamile bir karısı var...

"Herkes güvende."

"Gerçekten mi?"

"Evet.. yani... Lütfen uyu. Hala çok üşüyorsun..."

Sigren bana sıkıca sarıldı. Sesi ağlıyormuş gibi geliyordu ve bu da saçlarını okşamak istememe neden oluyordu. Ne yazık ki vücudum gevşekti.

Vücudum çok kötü bir durumdaydı.

Sonundaysa uyuyakaldım.

***

Kuşların cıvıl cıvıl sesini duyunca gözlerimi açtım.

Sigren hala önümdeydi.

Sadece bir gün mü geçti?

Dünden farklı olarak, Sigren uyuyordu. Uyuyan yüzünü görmeyeli uzun zaman olmuştu. Yakından baktığımda gözlerinin altı karanlıktı.

Bir an için gözlerine dokundum. Dokunuşumdan dolayı uyanacağını düşündüm ama uyanmadı.

Çok yorgun olmalıydı.

Aniden, ona acı çektirdiğim ve çok fazla sorun çıkardığım için üzüldüm.

Bakışlarımı indirdiğimde, teninde çocukluktan kalma yara izlerini gördüm. Parmaklarımı hafifçe topaklı yaralardan birine koydum. Eskisinden çok daha karanlıktı.

"Çok acıtmış olmalı..."

"Bu hiçbir şey. Benim için bilinçsiz olman daha acı vericiydi." Sigren kısık bir sesle fısıldadı.

Ah.

Kesin bir şekilde gülümsedim.

"Uyanık mısın?"

"...."

Sigren gözlerini açmıştı. Bir an bana o göz kamaştırıcı gözlerle baktı. Ama çabucak hafifçe kaşlarını çattı. "Nasıl hissediyorsun?"

"Şimdi daha iyiyim. Dün gibi değil. Artık hareket edebilirim."

Sigren'e dokunduğumda vücut ısısının dünkü gibi sıcak olduğunu fark ettim.

Sigren vücuduna dokunan elimi tuttu ve daha sonra yataktan kalktı.

"Yiyecek bir şeyler hazırlamalarını isteyeceğim."

"Aç olup olmadığımdan emin değilim."

"Çünkü yemek yemedin."

Sigren gömleğini giydi.

"Sigren, buraya gel." Ona bakarken kollarımı genişçe açtım.

"Ne yapıyorsun?"

"Dün ağladığını duydum. Bu yüzden sana sarılmak istiyorum."

Ne yazık ki, dün çok hasta olduğum için hemen yapamadım.

"..."

Sigren aniden kayıp bir çocuk gibi göründü. Kollarımı boynuna dolarken bana sıkıca sarıldı.

"Sanırım senin yüzünden gerçekten çıldırıyorum...."

"Güvende ve sağlam olduğun sürece sorun yok..."

"Başkalarının nasıl hissettiğini gerçekten bilmiyorsun ve ne istersen onu söylüyorsun."

Sigren'in sesinin titrediğini hissettiğim an duygularım gitgide ağırlaşıyordu.

***

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin