Bölüm 99: Patlama ve Büst (1)

146 8 0
                                    

Fiona'nın Livyia'dan yapmasını istediği şey basitti. Veliaht prens'in yasadışı arena hakkında gizlice kulaklarına mırıldanmak ve onu gitmeye teşvik etmek.

"Doğrudan gitmesini istemene gerek yok. Leydi Livyia'nın boş bir tencereye yakalanmasını istemiyorum."

Livyia güldü. "Merak etme. Kendime güveniyorum."

Fiona, o zaman Livyia'ya sorduğunda Livyia'nın bunu yapabileceğini tahmin etmişti. Aslında Fiona, bunun Livyia'nın uzmanlığı olabileceğine ikna olmuştu. Kötü adam karakterinin temelde donatıldığı yetenek türü bu değil miydi? Sadece kelimelerle yıkım!

"Öyleyse, dört gözle beklemeli miyim?"

Livyia dudaklarının köşelerini kaldırdı.

"Elbette."

Livyia henüz güçlü yıkımını üflememişti, ama sesi zaten tatlıydı. Fiona, Livyia'ya verdiği özelliklerin bu kadar çekici olmasını beklemiyordu. Livyia'nın sesi o kadar nazik ve çekiciydi ki Fiona herhangi birinin buna düşeceğinden emindi.

Livyia gülümsedi ve veliaht prensin olduğu terasa gitti.

"Endişeliyim."

Fiona, Livyia'nın sırtına ve sonra çevreye baktı. Orada kimsenin olmadığından emin oldu, sonra hızla yakındaki bir pencereye doğru gitti.

"Ona bir şey olursa, bu benim sorumluluğumdur."

Güneş batıyordu ve buluştukları yer oldukça uzaktı. Fiona, Veliaht Prens Enoch'un Livyia'ya bir şey yapacağından korkuyordu.

Fiona ayakkabılarını çıkardı. Sonra pencerenin yanındaki dala olan mesafeyi ölçmek için bir dakika ayırdı.

"Bence işe yarayacak."

Fiona pencere pervazına tırmandı ve kolaylıkla atladı. Kalın bir dala yerleşebilmek için sihrini orta derecede manipüle etti. Yapraklar düştü. Daha sonra nispeten istikrarlı dala oturdu ve Livyia ile veliaht prensin buluştuğu terasa baktı. Veliaht prens beyhude bir şey yaparsa hemen ateş topları atabileceği bir konumdaydı.

"Bu beni bir suikastçı gibi hissettiriyor."

Fiona nefesini tuttu ve konuşmalarını dinledi.

Livyia'nın yumuşak ve tatlı sesini duyulabiliyordu.

***

"Majesteleri, söylentileri duydunuz mu?"

Veliaht Prens Enoch son zamanlarda kendini iyi hissediyordu. Çünkü onu reddeden Livyia, teklif mektubunu gönderdikten sonra bir avuç içi gibi tavrını değiştirmişti.

'Evet, sadece elde etmek için zoru oynuyor.'

"Hangi söylentiden bahsediyorsun?"

"Başkentin ortasında canavarları görebileceğiniz bir yer olduğunu duydum."

"Başkentte mi?" Enoch merakla sordu. Bunun nedeni, canavarların sadece ormanda, duvarların dışında görülebilmesidir.

"Evet, çok garip bir söylentiydi. Nerede olduğunu merak ediyorum."

"Bu canavarlarsa, avlanma yarışması sırasında onları çok fazla görmedik mi?"

"Bu farklı. Canavarların kilitli olduğu ve onları yakından görebileceğimiz söyleniyor." Livyia gözlerini kıstı. "Duydum ki, hangi canavarın kazanacağı ya da kaybedeceğine karar vermek için kendi aralarında savaştığını görebiliyorsunuz."

Enoch'un yüzünde meraklı bir bakış vardı. "Kazan ya da kaybet?"

"Evet, sıradan insanların asla göremeyeceği çok özel bir manzara. Kulağa eğlenceli gelmiyor mu?"

"Özel manzara" kelimesi çok güzel kullanıldı.

"Peki, burası nerede?"

Ne kolay bir yakalama. Livyia hafifçe omuzlarını silkti.

"Ben de bilmiyorum. Pekala, biliyorsun... Birçok erkek bana bununla ilgili ayrıntılar vermeyi reddetti. Aslında, bu hikayeyi sadece Kont Isaac ve Vikont O'Hell'den duydum."

Bunlar, Fiona'nın soruşturması sırasında yasadışı arena ile ilgili olduğunu varsaydığı iki soyluydu. Ve Livyia bu bilgileri sorunsuz bir şekilde kullandı.

Enoch kıkırdadı ve Livyia'nın yanağını okşadı.

"Bu iyi. Çünkü bu toplumdaki en güzel çiçeğe saygılı davranılmalıdır."

Livyia, sürünen rahatsızlığa katlandı.

"Eğer Majesteleri bu ikisine bunu sorarsa, elbette size bir cevap verirler, değil mi?"

"Doğru, Livyia."

Neredeyse bitmişti. Livyia yumuşak bir tonda konuştu. "İzledikten sonra bana izlenimini söyler misin? Merak ediyorum."

"Tabii ki. Elbette."

Enoch itaatkar tavrına sırıttı.

"Bir gece kuşu gibi gevezelik ettiğini duymak ilginç, ama hadi yaklaş."

Enoch uzandığında, Livyia yumuşak bir şekilde geri kaydı. "Üzgünüm Majesteleri, başka bir bayanla randevum var."

"Ama, veliaht prens daha önemli değil mi?"

Livyia kirpiklerini çırptı ve çok çekici bir gülümsemeyle gülümsedi. "Bir dahaki sefere buluştuğumuzda daha iyi vakit geçirelim, tamam mı?"

Ağzına şeker koymuş gibi tatlı bir sesle yalan fısıldadı.

"Çünkü birlikte geçirecek çok zamanımız olacak."

'O iyi.'

Bir dalda oturup, konuşmalarını dinlerken kısaca düşündüm.

Veliaht prens, neredeyse Livyia'ya dokunan elini düzeltti.

"Livyia'nın başka bir seçeneği yoksa ve teklifi takip eder, aklını bu pozisyona koyarsa, veliaht prensi bir kukla gibi elinde oynatabilirdi."

Sadece benim varsayımım olmasına rağmen oldukça korkutucuydu.

Veliaht prens ve Livyia terastan kaybolunca rahatladım.

Artık benim de geri dönmem gerekiyordu.

"Orada ne yapıyorsun?"

Ardından aşağıdan bir ses duyuldu. O kadar şok oldum ki vücudum titredi. Varlığını hissetmedim.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin