Bölüm 129: Savaş çekişmesi

89 8 0
                                    

Yeni noveli okuyabilirsiniz. Eğlenceli bir fantastik romandır. Ancak cinsel içerik uyarısında bulunmalıyım. Bunu göz önünde bulundurarak okuyun.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi eğlenceler dilerim. ✨

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Saraydaki antrenman alanı alışılmadık derecede çok gürültülüydü. Sigren kaosu görünce kaşlarını çattı.

"Neler oluyor?"

"Majesteleri."

Şövalyeler Sigren'in sesini duyunca titriyordu.

Sigren hepsini görmezden geldi ve kargaşanın merkezine doğru gitti.

Merkezde bir kız ve Kane Erez vardı. Kız en fazla genç yaşlarının ortasında görünüyordu. Dalgalı koyu sarı saçları ve açık yeşil gözleri ile bebek benzeri bir görünüme sahipti. Sadece bir bakışla bile, herhangi bir kişi onun sıradan bir insan olmadığını fark edebilirdi.

"Kim o?"

Kız, Sigren'in tanıdığı soylu hanımlardan değildi. Ancak, Kane Erez'in kızla konuşmakta zorlandığını görebiliyordu. Bir saniyeliğine, Sigren sadece bir olasılık düşünebildi.

"Bana sakın söyleme, o onun eski sevgilisi mi?"

Ama Kane ondan en az on yaş büyük görünüyordu. Ve varsayımı doğruysa, Kane Erez'in basitçe gömülmesi dünya için daha iyi olurdu.

Sonra Kane ve Sigren'in gözleri buluştu.

"Majesteleri."

"Eğitim zamanı. Ne yapıyorsun?"

Kane'in yanındaki kız yuvarlak gözleriyle Sigren'e doğru baktı ve sonra onu selamladı.

"Merhaba, Oppa." Sonra başını eğdi. "Nasılsın, Oppa?" (Ağabey demeye çalışıyor :/)

"Oppa?"

Çok yabancı bir kelimeydi. Ancak Sigren, küçük bir kız kardeşin ağabeyine dediği bir unvan olduğunu çabucak anladı.

Kız cevap verirken gülümsedi, "Evet doğru. Ben ilk prensesim. Lütfen bana Aria deyin."

"Ah..."

Bir süredir Sigren sarayda yaşıyordu. Belli ki, sarayda bir yerde yaşayan başka bir üvey kardeşi olduğunun farkındaydı. Ama bu onun yüzünü ilk görüşüydü. Duyduklarına göre, üvey kardeşi, daha düşük bir soylu aileden olan bir cariye tarafından doğulmuştu. Ancak bu üvey kardeşi bir prenses olduğu için, taht sırasına girmiyordu. Ayrıca vücudunun zayıf olduğu ve prensesin sarayından hiç çıkmamasının nedeninin de bu olduğu söylenmişti.

Ancak o zaman Sigren, Kane'in aslen prensesin sarayında bir şövalye olduğunu hatırladı. Bu ikisinin efendi-uşak ilişkisi içinde olduğu ortaya çıktı. Sigren, Kane'i gömme planını hızla geri çekti.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin