Bölüm 36: Heilon (2)

510 48 1
                                    

Sigren kılıcını yere koydu. Artık onu tutacak gücü yoktu, bu yüzden atmamak için maksimum sabır gösteriyordu. Daha sonra yere oturdu ve şu anki haline baktı. Kelimenin tam anlamıyla bir karmaşaydı. Tepeden tırnağa kanla kaplıydı. Kan kendisine ait değildi. Az önce yakaladığı canavarın kanıydı. Daha doğrusu, kuzey dağlarındaki canavarları yönettiği söylenilen lanetli ejderhanın kanı.

Daha sonra Sigren arkasına baktı. Sadece nefesiyle bile ağır baskı veren ejderha, yerde yattıyordu ve ölmüştü. Bu ejderha, on yıllar boyunca Kuzey halkına işkence eden ejderhanın ta kendisiydi. Böyle bir varoluş, nihayet Sigren ve Abel'in de aralarında bulunduğu boyun eğdirme ekibi tarafından ele geçirildi. Doğal olarak, Sigren'in şimdiye kadar karşılaştığı canavarlar arasında en güçlüsüydü. Ejderha, bir insanı karınca gibi hissettirecek kadar büyüktü ve vücudunu koruyan çelik pullar onu yenmeyi zorlaştırıyordu. Çoğu insan kırmızı gözleriyle karşılaştığında boğulmuş gibi hissediyordu. Dahası, ejderhanın dağlardaki canavarları yönetecek kadar zeki bir beyni vardı.

Bu nedenle, böyle bir varlığın kalbini bıçaklayan Sigren çok yorgundu. Her şeyi yapmak için çok iyi bir dayanıklılığı vardı ve kaldırabildiği doğruydu. Ancak ejderha başa çıkması çok zor bir yaratıktı, bu yüzden dayanıklılığı azalmıştı.

"Harika iş, Sigren." Abel ona nadir övme sözleriyle yaklaştı.

Sigren cevap olarak başının hafifçe salladı.

"Canavar patronlarından birini öldürmek nasıl bir duygu?"

"Sadece öyle."

Başkente dönebilmek ve kraldan prens olarak resmi atamayı alabilmek için bu başarı şarttı. Bu nedenle ejderhayı öldürdü. Ama şimdi annesini öldürenlerin memleketine ve bulunduğu yere döneceği için onda özel bir başarı veya tatmin duygusu yoktu.

"Hala başkente mi bilmiyorum." Sigren Fiona'yı düşünmeye devam etti. O kız, kararının başkalarının duyguları üzerindeki etkisini bile bilmeden gitmekten-gezmekten bahsediyordu.

Abel ona gülümsedi. "Sorun değil, merak etme."

Sigren merakla Abel'e baktı. Fiona'yı yakalaması ve gitmemesi için onun başkentte ne yaptığını hala bilmiyordu.

Abel'in yüzünde eşsiz kibirli gülümseme belirdi. "Zavallı öğrencim için elimdeki son silahı hazırladım."

"...?"

Bunun üzerine Sigren daha fazla sorgulamaya çalıştı, ancak Abel pelerinini tokatlayarak diğer askerleri izlemek için ayrıldı.

'Fiona'yı yanımda tutmak için ne yapmalıyım?'

Sigren, Fiona'nın tek bir yerde çok uzun süre kalmakdan hoşlanmadığını biliyordu. Her zaman beş yıldır Heilon'da olmasına nasıl şaşırdığından bahsediyordu.

Sigren, Abel'in sırtına bakarak ayağa kalktı, kılıcını aldı ve düşüncelere daldı.

"Sana zarar vermeyeceğim."

Genç kızın söylediklerini hatırladı.

"Bir gün başaracaksın.. Kesinlikle bir çok şeyin olacak."

Ve bunu söyleyen kız şimdi yanında değildi. Bedavadan sevgisini verdi ve pişmanlık duymadan çekip gitti.

Sigren'in istediği, düşündüğü tek bir şey vardı. Ama o tek şeyi elde etmek için birçok şey yapması gerekiyordu.

Gerçekten ironikti.

Sigren kılıcıyla ejderhanın cesedine doğru yürüdü. Daha sonra ejderhanın göğsünü kesti ve kalbini çıkardı. Bunu ejderhayı öldürdüğünün kanıtı olarak kullanacaktı.

Öncelikle bundan başlayacaktı.

Bu çok fazla onur getirecekti.

***

Önümdeki malikâneye baktım. Heilon'un-başkentin ortasındaki-konağı fena değildi. Hayır, kuzey bölgesinin iblis kalesine benzeyen Heilon Kalesi'nin dış cephesine kıyasla çok rafineydi.

"Dışarıdan bakıldığında, bu konak daha bakımlı gibiydi."

Konağın dış duvarı çatlaksız ve temizdi. Geniş eğitim alanı bakımlıydı. Bahçe, mevsime uyan çiçeklerle doluydu. Bahçıvana gerçekten iltifat etmek istedim.

"Pekala, buradaki insanlar tarafından pek hoş karşılanmayabilirim."

Onların bakışına göre, yukarıdan gönderilen bir süpervizör gibiydim. Yüksek sesle söyleyemezlerdi ama memnun olmayacaklarından emindim. Ama aynı zamanda uzun bir süre rahatsız edici bir yerde kalmak istemiyordum. Bu yüzden buraya geldim ve yapmam gereken her şeyi hızlı bir şekilde yapıp, gidecektim.

Bu düşünceyle konağın kapısını çaldım. Konağın kapı bekçisine neler olduğunu anlattım ve hikaye içeriye aktarıldı.

"Hoş geldiniz, Leydi Fiona."

Kapı açıldı ve beni çok nazik bir ifadeye sahip yaşlı bir bayan karşıladı.

"Benim adım Celine, konağın yöneticisiyim. Lütfen beni adımla aramaktan çekinmeyin."

"Ben Fiona."

"Dük'ten sizin hakkınızda çok şey duydum."

Celine'in gülümsemesi o kadar zarifti ki onu taklit etmek istememe neden oldu. Doğal olarak katlanmış gözlerinin etrafındaki kırışıklıklar yüzünü daha da hassas hale getirdi.

"Heilon konağına hoş geldiniz."

Kısa süre sonra konağın kapısı ardına kadar açıldı. Aynı zamanda birkaç ses daha duyuldu.

"Hanımefendi Fiona, hoş geldiniz."

Önümde ortaya çıkan manzaraya karşı gözlerim sonuna kadar açıldı. Geniş, cilalı giriş holünün her iki tarafında, kahyalar ve hizmetçiler sıra halinde durmuştular. Herkes bana nazik bir gülümsemeyle bakıyordu. Önümdeki manzara bana filmlerdeki zengin konakları hatırlattı.

"Ne, bu ne?"

Bu beni garip hissettirdi. Normal aristokrat konakları ön kapıda böyle büyük bir karşılama töreni düzenlemezdi. En azından, evin sahibi uzun bir süre sonra döndüğünde bu tür şeyler olurdu.

"Hanımefendi, yorgun olmalısınız. Biz sizin için bir oda hazırladık. Yemek yemek isterseniz, lütfen bana bildirin."

Gülümseyerek ona baktım ve görevliler önümde sıraya girdi. Bunalmış hissettim.

Abel ne halt etti?

... başım dönüyordu.

***

Daddy 🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daddy 🔥

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin