Bölüm 155: Karar

56 6 0
                                    

"Majesteleri Prens sizi arıyor, bu yüzden konuşmanıza kaba bir şekilde müdahale ettiysem özür dilerim."

O zaman, karar verildi. Bu adamla konuşmak zorunda olmadığımı tahmin ettim. Eh, zaten biraz baş ağrısıydı.

"Gideceğim," diye soğuk bir şekilde cevap verdim.

Sigren tarafından çağrıldığım için Paul beni durduramadı. Bu yüzden daha derin bir anlamı olmadan "Bir dahaki sefere görüşürüz" dedim.

Şarkıcıya doğru yaklaştım, sonra oradan ayrıldık.

Şarkıcıya yakın durduğumda, onun düşündüğümden çok daha uzun olduğunu fark ettim. Sadece Sigren'in etrafında dolaşırken görmüştüm. Bu yüzden onun biraz küçük olduğunu düşünmüştüm. Ama oldukça uzun olduğu ortaya çıktı. Sigren ile karşılaştırıldığında, gerçekten daha küçüktü.

"Majesteleri nerede?" Ona baktım.

Şarkıcı, ince giysiler giymişti ama vücudunun kıvrımları görünüyordu. Başkentin kıyafetlerini giymediğini anladım. Belirli bir eyaletin geleneksel kıyafetlerini giymiş gibi görünüyordu. Herkes bu tür bir tasarımı taşıyamazdı, ama o giydiğinde ona daha gizemli bir çekicilik katıyordu.

Alçak ama yumuşak ses cevap verdi. "Üzgünüm, hanımefendi. Majestelerinin sizi çağırması bir yalandı."

"Tamam. Peki, neden?"

O uzun kirpikler titredi. Onu böyle yakından görünce makyajının oldukça kalın olduğunu fark ettim. Her nasılsa kafamda çıplak yüzünün de güzel olması gerektiğine dair işe yaramaz bir düşünce belirdi. Bir şekilde hayal ettim, makyajını çıkarırsa birine benzeyebilirdi. Ancak makyajının ne kadar kalın olduğu konusunda da garip hissettim. Sahne makyajı gibiydi.

"Başın belada gibi görünüyordu. Ayrıca, o adamın bazı hizmetçilere birkaç kez zorbalık yaptığını da görmüştüm. Hayırseverin sevgilisi olduğun için, kötü bir şeye karışacağından endişelendim...."

"Bahsettiğin hayırsever, Prens Sigren mi?"

"Evet, öyle, Bayan."

Şarkıcı son derece kibar ve itaatkardı. Soylularla iyilik yapmaya alışkın görünüyordu. Ve görünüşe göre Sigren'i gerçekten hayırseveri olarak görüyordu.

Genç ve güzel bir şarkıcının prensi benden çaldığını söyleyen bir söylenti vardı. Ancak, önümde davranış şekli nezaketle doluydu ve kesinlikle yüksek statülü bir adamı baştan çıkarma kararlılığına sahip birinin davranışı gibi değildi. Tabii ki, onunla olan etkileşimimden, söylentilere güvenilmemesi gerektiğini söyleyebilirdim.

"Hanımefendi, eğer kırgınsanız, cezayı memnuniyetle kabul edebilirim."

"Hayır, sorun değil..."

Bu kadın için gerçekten uzundu ve androjen güzelliğe sahipti. Ona yakından baktığında, aynı zamanda ince bir çöküş duygusu vardı. Ancak, tavrı çekiciliğinin tam tersiydi. Eh, bu toplumda bir statü sistemi olduğu için anlaşılabilirdi. İstenmeyen soruna yakalanmamak için kendini nasıl alçaltacağını öğrenmiş olmalıydı.

"Bu kadar yeterli. Peki, adın ne?"

Şarkıcı hafifçe gülümsedi. "Benim adım Cali, Bayan."

Bir takma ad mı? Adında bile androjen bir his vardı. Ona çok yakışıyordu.

Başımı salladım, "Tamam, Cali."

Adını söylediğimde Cali mutlu bir şekilde gülümsedi.

Aslında şahsen bir konuşma yaptığım zaman, o kadar arkadaş canlısıydı ki, bir şekilde bu arkadaşça ifadeyle bakılmaktan biraz utandım. Sanki çocuk gibi davranmışım gibi hissettim; neredeyse İmparator'un yatak odasında hizmet etmek zorunda kaldığı için hayatının eşiğindeyken onu kıskanmak.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin