Bölüm 81: Seçim Senin

171 9 0
                                    

Sorun hızla çözüldü. Az önce bize saldırmaya çalışan insanlarla kafa kafaya karşılaştık. Neyse ki, paralı askerler hızla bastırıldı.

"Büyücü olmadığını söylediler..."

Başımı ona doğru eğdim. "Birini görünüşüne göre yargılar mısın?"

"Çünkü mana taşların yok." Isaac arkamda mırıldandı.

Ah, evet, yapmıyordum. Bir düşünün, büyücüler genellikle mana taşlı asalar falan taşıyorlardı. Gösteri için değil, büyü kullanmak için ihtiyaç duydukları bir şeydi. Sıradan büyücüler için mana taşları neredeyse gerekliydi, bu adamlardan bazılarının da mana taşı taşıdığını görünce, onların da büyücü olduğunu söyleyebilirdim. Benim durumumda, onlara ihtiyacım yoktu, bu yüzden taşımıyordum çünkü sadece yoluma çıkacaklardı.

Diz çökmüş paralı askerlerden birine baktım ve genellikle tehditten hoşlanan Abel'i taklit ettim.

"Seni kim işe aldı?"

Paralı asker ürktü ve ağzını sıkıca kapattı.

Uyluğuna bastım. Umarım topuğum burada kullanışlı olurdu.

"Ah.."

"Eh, önemli değil. Bir soyluya saldırdın, yine de ne olursa olsun cezalandırılırdın."

O anda paralı asker ağzını açtı. "Biz sadece... senin bir soylu olduğunu bilmiyorduk.. Sadece zengin bir kızı kaçırmamız emredildi..."

"Adam kaçırmadan sonra ne yapacaktın?"

"Şey, sadece seni biraz korkutmaya çalışıyorduk..."

Bu ne aptalca bir yalandı. 'Genç bayanı kaçırmak' sözleri bile çok açıktı.

"Müşteri kim?"

"Ben.. Bilmiyorum."

Paralı askerin belini tekmeledim. Rakip bana nişan aldığı sürece, merhametli olma ihtiyacı hissetmedim.

"Pekala, bana bunun arkasında kimin olduğunu söyleyene kadar hala kaç parmağın olduğunu görelim."

"Biz.. gerçekten bilmiyoruz!"

"Şey...."

Paralı askerler çok sönük, talihsiz bir görünüme sahipti.

Sonunda, bunu yapan düşman soylunun kim olduğunu merak ediyordum. Çünkü beni "korkutmak" için bu yöntem çok aptalcaydı. Ama bunu gerçekten yaptılar. İlk olarak, bu tür paralı askerler, kişisel yaşamlarının tehdit edildiği bir durumda müşterilerini koruyacak kadar sadık değildi.

"İyi ödediler mi?"

"Eh, diğer taleplerle karşılaştırıldığında...."

Dilimi tıkladım. Sonra, hangi loncadan oldukları hakkında daha fazla soru sordum.

"Ne aptalca. Siparişin bok yoksa altın mı olduğu hakkında daha fazla düşünmeliydin."

Bunu söyledikten sonra arkamı döndüm. Arkamda rahat bir iç çekiş yapan bir paralı askeri duydum. Gitmelerine izin vereceğimi düşünüyordu.

'Bu bir şans değil.'

Burada zaten bir ölüm olmuştu. Daha zayıf olsaydım, onlar tarafından dövülürdüm.

Alçaklardan başka bir şey olmadıklarını hissettikten sonra Isaac ve Liander'ın kulaklarına fısıldadım.

"Onlara ölçülü bir şekilde iyi bak."

Her zaman olduğu gibi, ilk olarak rakibim beni tehdit ettiğinde merhamet gösterme ihtiyacı hissetmiyordum. Ayrıca, şu anda Heilon Konağı'nın tüm nüfusundan sorumluydum. Risk faktörü göz ardı edilemezdi.

Kalbiniz zayıf olsaydı, acı çekerdiniz; zayıf olsaydınız, ölürdünüz.

Bu, yılların deneyimiyle tam olarak anladığım bir gerçekti. Biri onlara nezaketle davranmamı istiyorsa, en azından aramızda düşmanlık olmamalıydı.

"Evet, anlıyoruz."

İki şövalye doğalmış gibi başını salladı.

***

Bu tür bir soruna sürüklenseydim bu benim kaybım olurdu.

Rakip paralı asker tarafında olsaydı, karşı önlem basitti. Saldırıdan sonra hemen harekete geçtim. Birkaç asker daha sürükledikten sonra, doğruca o paralı askerlerin görevlendirildiği loncaya gittim.

Soylular arasında Heilon Dükü, paralı askerlerle yakın ilişkileri olan bir aileydi. Bu nedenle, paralı asker loncası açıkça Heilon'u düşmanlarına dönüştürmek istemiyordu. Öyle olsa bile, saldırıya uğradım.

PATLAMA!

Bir şövalye, paralı asker lonca binasının kapısını tekmeleyerek açtı. Bunu sevdim. Herkes mükemmel bir uyum içindeydi. Şimdi gerçekten bir soylu gibi hissettim.

"Eh, yine de zorba olmak için buradayım."

Paralı asker loncasının içi bir meyhane gibiydi.

"Ne, bu ne?"

Gündüzden beri içki içen ve sohbet eden paralı askerler koltuklarından fırladılar.

Gülümsedim.

"Lonca lideri nerede?"

Birkaç kişi bana yaklaşmak için koştu ama şövalyeler tarafından durduruldu. Tam olarak, yere serildiler.

PATLAMA!

Ses bir an için loncada yankılandı.

"...."

Yine de çoğu bana bakıyordu. Kimliğimin normal olmadığını fark etmiş gibiydiler.

Bir kez daha söyledim. "Lonca lideri."

Yüzünde yorgun bir ifade olan bir paralı asker parmağını yukarı doğrulttu.

Oh, üst kattaydılar.

Durumu daha çabuk anlasalardı daha iyi olurdu.

Olumlu bir şekilde gülümsedim.

"Çok fazla kabalık ettiniz."

"...."

Yanımdaki Isaac sessizce, "Bayan, resmi olarak konuşmak hiçbir şeyi değiştirmez..." dedi. Gerçekten böyle bir şey mırıldandı.

Görmezden geldim ve yukarı çıktım. Hiçbir şey söylemesem de şövalyeler niyetlerimi sadakatle yerine getirdiler.

PATLAMA!

PATLAMA!

PATLAMA!

Şövalyeler kapıları tehtikar bir şekilde parçaladılar, lonca liderinin odasını bulana kadar onları tekmelediler. Beklendiği gibi, bunlar gerçekten uzun süredir Abel ile birlikte olan insanlardı.

"Bayan, işte burada." dedi Liander.

Kırık kapının arkasındaki ofisi görmek için başımı çevirdim. Bir lonca lideri gibi görünen orta yaşlı bir adam şaşkın bir ifade yapıyordu.

İlk olarak, bu ilk buluşmamız olduğu için ağzıma ortak bir cümle koydum;

"Merhaba?"

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin