Gece pazarının bir köşesinde müzik sesi yankılandı. Güzel bir melodi olduğunu söylemek zordu ama eğlenceliydi. Etrafımdaki insanlar ritmin ardından heyecanla ellerini çırptı.
"Bu ne olabilir?"
"Oraya vardığında göreceksin."
Kalabalığın arasında Sigren'i takip ettim. Gezip dolaşan bir topluluk gibi görünüyordu. Eski enstrümanları çalan müzisyenler varken, dansçılar bedenlerini müziğe göre hareket ettiriyorlardı. Hareket ettikçe ince peçeleri çırpınıyordu.
"Güzel."
Heilon'dan farklı hissettirdi. Heilon'daki dansçılar geleneksel kostümlerle kılıç dansları yaparlardı. Dans hareketinde kalın geleneksel kıyafetler içindeyken çok sayıda kaldırma kılıcı vardı, bu yüzden güçlü, ağır bir his veriyordu. Öte yandan, başkentteki dansçılar ince, kabarık giysiler giydiler ve kelebekler kadar hafif dans ettiler. Heilon dansçıları, başkent dansçısının kullandığı o ince kıyafetleri giyselerdi, kesinlikle hastalanırlardı.
Şarkıyı mırıldandım.
"Bu hangi şarkı?"
"Bu başkentin geleneksel şarkısı."
"Geleneksel bir şarkı mı?"
Tüm bu detaylar hakkında kesinlikle hiçbir şey bilmediğim için Sigren'i ilgiyle dinledim. Bunları ilk etapta hiç yazmamıştım.
"Bu, eski zamanlardan beri devredilen gezgin ozan tarafından yaratılan bir şarkı. Annem benim için söylerdi."
Sigren'in annesi bir şarkıcıydı. İmparator tarafından çağrıldığı için güzel şarkı söylemiş olmalıydı.
Sigren'in yan profiline baktım. Annesi hakkında konuşurken garip bir şekilde acı bir bakış atardı ama bu sefer yüzünde yumuşak bir gülümseme vardı. Aklına mutlu anılar gelmiş gibiydi.
'Şükürler olsun.'
"...."
Şarkı bittiğinde Sigren başını çevirdi.
"Hadi geri dönelim."
"Hemen mi?"
"Geç oldu. Yanlış bir şey yaparsam, Abel, hayır, Usta beni yakalar."
Açıkça cevap verdim. "Kesinlikle, geç kalırsam, Dük sarayınızı işgal edebilir."
Abel, başkente geldikten sonra garip bir şekilde, ustaca aşırı korumacıydı. Heilon'da böyle değildi.
Sigren kasvetliydi. "Elbette yapardı."
Bekle, imparatorluk sarayını işgal etmek normal miydi?
Her neyse, gece pazarının girişine gittik ve bir araba yakaladık. Pencereden geçen manzaraya boş boş baktım. Belki de yatma vaktimi geçtiğim için uykulu hissetmeye başladım. Bir düşünün, Sigren geri döndüğümüzde bana bir şey söyleyeceğini söyledi....
***
"Fiona, geldik."
Sigren omzumu hafifçe salladı. Farkında olmadan uykuya dalmış gibiydim.
"Dikkatlice aşağı in."
"Hmm.."
Esnerken arabadan indiğim için çok endişeli görünüyordu. Belimi tuttu, yukarı kaldırdı ve yere koydu.
Hmm, neden değerli prensimizin etrafında patronluk yapıyormuşum gibi hissettim?
Her neyse, onun sayesinde biraz uyanıktım. Yumuşak bir şekilde esnedim. "Teşekkür ederim,..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...