Av yarışması ağır bir boynuz sesiyle başladı.
Bu bir yarışma olmasına rağmen, soylular veya kraliyet aileleri yalnız gitmiyordu. Acil durum olmasına karşı bir önlemdi. Ayrıca, canavarlarla savaşırken, insanlar onlarla birey olarak savaşmaz, bir araya gelirlerdi. Avlanma alanı olmasına rağmen, orman olduğu için sıkıntıda olma riski vardı, bu yüzden yalnız seyahat ederken gerçekten bir canavar yakalama durumu yoktu.
"Sigren'e sadık kalan insanlar da olur değil mi?"
"Leydi Fiona!"
Fiona hala düşünceye dalmışken refleks olarak manasını hareket ettirdi. Sadece bir saniye sonra, ona yakın olan bir canavarın cesedi alevlerle patladı. Fiona, havada çırpınan kıvılcımları izlerken gecikmiş bir şekilde mırıldandı.
"Ah, burada ateş tehlikeli."
Heilon soğuk bir bölgeydi, bu yüzden çok fazla ağaç yoktu. Ama başkent farklıydı. Yanlış bir şey yaparsa, büyük bir yangın çıkabilir.
"Heilon'dakinden daha dikkatli olmalıyım."
Fiona başını yana eğdi ve pişmanlık duymadan atının başını çevirdi.
Ama yanındaki şövalyeler biraz farklıydı. Canavarın kömürleşmiş cesedine dehşetli gözlerle baktılar.
"Bir sorun var gibi görünüyordu..."
Adım atacak zamanları yoktu. Normal bir savaşta, büyücüler şövalyelere asistan rolünü oynardılar, ancak Fiona tam tersiydi.
"Herhangi bir sorun var mı?"
"Ah, hayır."
Dışarıdan, Fiona sadece oldukça asil bir kız gibi görünüyordu. Gümüş saçları ve onu solgun gösteren beyaz tenleriyle başkentte nadir görülen bir manzaraydı. Biri onu gördüğünde, ailesinde güzelce büyüyen asil bir kız olduğunu düşünürdü. Böylece, ilk başta, şövalyeler başlarını eğdi. Canavarları görünce bayılırsa onu nasıl geri getirebileceklerini merak eden insanlar bile vardı.
"Bu sadece boş bir endişeydi."
Dük Ernest ile bir bahis yaptığını duydular, ancak bahis onun için şaşırtıcı derecede avantajlı gibi görünüyordu. Avlanma yarışması olgunlaştıkça, performansı daha da göze çarpıyordu.
Fiona yığılmış canavar cesetlerine bakarken mırıldandı.
"Bir şey eksik..."
'Ne oluyor be?!' Fiona'nın etrafındaki şövalyeler aynı anda düşündüler.
"Daha fazla ileri canavar var mı?"
Eskort şövalyeleri sorunlu bir surat yaptı.
"Var, ama avlanma yarışması alanının dışında."
"Ah..."
Nicelik yerine kalite ile rekabet etmeye çalışan Fiona başını salladı. Arzusu, yerleşik kuralları çiğnemek isteyecek kadar değildi. Eğer Sigren aniden fikrini değiştirip av rekabetini ciddiye almazsa. Ama belli ki kazanacaktı.
"O zaman yapamam."
Konuşurken ve hareket ederken başka bir gruba rastladı. Dük Ernest'ti. Fiona'nın yakaladığı canavarları henüz görmemiş olan o, muzaffer bir gülümsemeyle gülümsedi. Bunun nedeni muhtemelen onun da birkaç şey yakalamış olmasıydı.
"İyi gidiyor mu bilmiyorum."
Fiona usulca gülümsedi. "Zayıflar ama ben çok çalışıyorum Dük."
Dük Ernest dilini tıklattı. "Böyle rahatlayabilmek, sonuçta, Heilon ailesinin varisi olmak için, canavarla uğraşmak büyük bir sorun olmamalı-"
Sonra başını çevirdiğinde gözleri açıldı. Bunun nedeni, ancak o zaman Fiona'nın öldürdüğü canavarın gözlerini yakalamasıydı.
"Bunlar Leydi'nin yakaladığı şey mi?"
Fiona sakince cevap verdi. "Dük'ün dediği gibi, bu büyük bir şey değil, ama elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim."
Dük Ernest kaşlarını çattı. Çünkü Fiona ondan daha fazla canavar yakalamıştı.
'Nasıl?'
"Uh-hum. Yolda olacağım."
Dük uzaklaştı, gururu incindi.
"Yaşlısın, bu yüzden umarım aşırıya kaçmazsın." Fiona sırtına bakarken nazikçe söyledi. Hafif bir provokasyondu.
Dük Ernest, Fiona'ya bakmak için başını çevirdi, sonra tekrar dizginleri aldı ve yola çıktı.
İlk bakışta Fiona, Dük Ernest'in şövalyelerini teşvik ettiğini duyabiliyordu.
'Acelesi var gibi.'
Onları gören Fiona usulca gülümsedi.
***
Dük Ernest dişlerini sıktı.
'O arsız orospu.'
Fiona'nın az önce gördüğü yüzünü hatırladı. Uysal olacağını düşünmüştü ama göründüğünün aksine çok asiydi.
"İğrenç, sadece Heilon Dükü'ne benziyor."
Ve incelikli provokasyon görünümü Abel Heilon ile örtüşüyordu. Bu nedenle, Dük Ernest daha da öfkeliydi. Böyle kalsaydı kaybederdi. Ve eğer yapsaydı, sosyal çevredeki yüzü oldukça saçma olurdu. Ne de olsa söylentileri çoktan yaymıştı.
"Hareket edeceğiz."
Onu takip eden şövalyeler konuşmayı bıraktı.
"Nereye gitmeyi planlıyorsunuz, efendim."
"Kontrol hattının ötesine geçeceğiz."
"Ama orada..."
Avcılık rekabet kontrol hattı.
Geçmenin özel bir cezası yoktu. Ancak, bölgede daha yüksek seviyeli canavarların yaşayabileceği bir olasılık olduğu için, rekabet için ayrı bir yerdi.
"Umarım dük ailesinin şövalyeleri canavarlardan korkmaz."
"Değiliz. Ancak efendim. Hayatınız için bir tehlike olabilir—"
"Her neyse, avlanma yarışmasından önce bir kez boyun eğdirildiği bir yer, bu yüzden gerçekten tehlikeli canavarlar yok." Dük, herhangi bir reddedilme duymayacakmış gibi yanıt olarak başını salladı. Fiona'yı daha düşük canavarları yakalayarak yenmek zordu. Yani, daha yüksek seviye canavarları yakalamaktan başka seçeneği yoktu.
"Böyle kaybedemem."
Dükün sözlerini takip eden şövalyeler birbirleriyle endişeli bakışlar alışverişinde bulundular.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...