Bölüm 136: Savaş çekişmesi

68 9 0
                                    

Heilon'da birçok insanın öldüğünü görmüştüm. Birçok insan ailelerinin kaybından dolayı derin bir üzüntüye maruz kalmıştı. Bu umutsuzluğun insanları ne kadar uzağa götürebileceğini de biliyordum. Ancak o şeylerin her birine yüreğimi koyamadım. Duygularımı dökseydim, zihnim hayatta kalamazdı. Sonunda savaşta yapabileceğim şey, hayatta kalanları mümkün olduğunca korumaktı. Bu nedenle, Rizé'nin durumu açıkça acınası olsa da, ben de fazla ajitasyona neden olmadı.

Ancak bir şekilde hala kızgındım. Kesin nedeni bilinmiyordu. Her zamankinden daha da sinirliydim.

Şövalyeleri topladım ve Rizé'yi geri gönderdikten hemen sonra durumu açıkladım ve parlak bir şekilde gülümsedim.

"Bu durum hakkında ne düşünüyorsun?"

Leander çabucak cevap verdi. "Kont, yanlış söylentiler yayıyor ve Hanımefendi'nin onurunu lekeliyor. Ve Hanımefendi, Heilon ailesinin tek varisi."

Başka bir şövalye konuştu, "Başka bir deyişle, bu Heilon'un onuruyla ilgili. Kim olursa olsun, asil bir ailenin reisi ya da her neyse, onu böyle bırakamayız."

Bu çok örnek bir cevaptı.

Alkışladım. "Doğru, ben de öyle düşünüyorum. Dürüst olmak gerekirse, onu elime aldığımda mahvetmeye kararlı olduğum bir durumdayım."

Şövalyeler kısaca güldü.

"Aslında, Hanımefendi, bunu yapacağınızı düşünmüştük."

"Beklendiği gibi, iyi bir yargı!"

Haha, herkes pohpohlukta iyiydi.

Herkes hep birlikte bağırdı, "Sana borçluyuz, bu yüzden faizi ödemek zorundayız!"

Kuzeyin gururlu savaşçıları, başkente geldikten sonra bile Heilon'un yollarını unutmuyor gibiydi.

İyi.

Zarif bir şekilde gülümsedim. "Adımı satan sahtekarı soymayı kimler kabul ediyor?"

Herkes hızla ellerini kaldırdı.

***

Bill Curtis aslen Curtis ailesinin dördüncü oğluydu. Üç ağabeyinin kendi uzmanlıkları vardı ama sadece Bill hiçbir şeyde iyi değildi. Dördüncü oğul olduğu için mirası bile hak etmiyordu.

Bir gün, işe yaramaz durumu hakkında kötümser olan Bill'e iyi bir "servet" geldi. Ailesiyle birlikte dışarıda avlanırken, karanlık aniden ortaya çıktı. Ve hepsi öldü. Hayatta kalan tek kişi oydu.

O göz kamaştırıcı yeteneklere sahip olan kardeşleri öldü ve o hayatta kaldı.

Ancak Bill, üzülmek yerine aile durumu yüzünden daha fazla sevinç duydu. Bunca zamandır aşağılık duygusuyla yaşayan adam sonunda tatmin olmuştu.

O özeldi.

Neden? Çünkü tüm insanların öldüğü karanlıktan kurtulmuştu! O farklıydı. Yeteneği, kardeşlerinin sahip olduğu ortak yetenek gibi değildi. O seçilmiş kişiydi.

Bu düşünce Bill'in zihninde zahmetsizce sesleniyordu.

Hatta tüm canlıların teması üzerine öldüğü "karanlıkta" bir ses duymuştu. Bill bunun bir vahiy olduğunu düşünmüştü. Buna ek olarak, o günden beri canavarlar ondan kaçınmaya başladı. Seçilmiş kişi olduğu için ondan korktukları açıktı.

Herkes 'karanlığın' bir felaket olduğunu düşündü, ama değildi. O sesin sahibi Tanrı olmalıydı. Yanlışlardan kurtulmak için inen bir Tanrı. Ve Tanrı onu iyi bir örnek olarak seçti. Bu nedenle, hareketsiz kalamadı. Seçilmiş kişi olarak, o cahil ve habersiz insanlara yardım eli uzatmalıydı.

Bill çabucak biraz ses çıkardı. İlk başta kimse ona inanmadı. Ancak karanlık sık sık görünmeye başladığında, insanlar korkudan titredi. Ve giderek daha fazla insan Bill'i dinlemeye başladı. Tam doğru zamanda, yakındaki köyde karanlık belirdi ve birçok insanı öldürdü. Bu da aile, arkadaş gibi sevdiklerini karanlığa kaybedenlerin sayısının arttığı anlamına geliyordu. Üzülenler, Bill'in sözleriyle daha kolay baştan çıkarıldı. Çünkü yaslanacakları bir yere ihtiyaçları vardı.

"Kont, oğlum gerçekten hayatta kalacak mı?"

Bill, hikayesini anlatmak için düzenli olarak takipçilerini topladı. Kesin olan bir şey vardı, iyi bir konuşmacıydı çünkü herkes ona çabucak aşık oldu.

Gözlerinin önünde yalvaran eski giysili orta yaşlı kadını görünce sinirlenmiş görünüyordu. Ne geri zekalı, diye düşündü.

"Geçen sefer sana söylemedim mi? Daha değerli bir şey getirmelisin!"

"Geçmişte sana verdiklerim, sahip olduğum her şeyin en değerlisiydi..."

"Oğlunun hayatı sadece bu kadar mı değerli?"

"Eh, öyle değil, ama...."

Kadın, pantolonuna asılarak kaşlarını çatan Bill'e yalvardı.

"Oğlum..o iyi bir çocuk. Küçük kız kardeşini seviyor, bu yüzden biraz para kazanmak için ülke çapında mal satıyor. Tanrı'nın çocuğu alması bir hata olmalı... Lütfen oğlumu kurtarın..."

Gürültü Bill'i rahatsız etti. Daha sonra onu tekmeledi.

"Git!"

Kadın çaresizce yerde yuvarlandı.

"..."

Bill ona sinirlendi. Bazen çok ileri giden can sıkıcı şeyler vardı.

"Sadece kapa çeneni ve beni dinle, neşelen!"

İnsanların onun hakkında çıldırdığını görmeyi severdi. Ne de olsa bu aptalları kurtarmak için seçilen oydu!

"Bekle. Görünüşe göre karanlıkta uyuyan Tanrı henüz oğlunu affetmedi." Bill ciddiyetle, kadını tekmeledikten sonra kendini zar zor sakinleştirdi.

Yerde yuvarlandıktan sonra bile, kadın hala oğlunu göreceği umudunu verdi. Cesedi görmedi. Bu nedenle, çocuğunu bir kez daha görebileceği umudundan vazgeçemezdi.

Kadın hızla ayağa kalktı ve inledi. "Ah, anlıyorum. Teşekkürler, teşekkürler, Kont."

Bill, kadının eski püskü görünümüne gizlice güldü ve sonra arkasını döndü. Takipçileri o aptal insanlar olmamalı. Bir kadını hatırladı.

'Fiona Heilon'.

Kulaklarını onun hakkında dedikodulara tutuyordu. O da tıpkı onun gibi aydınlanmış bir insan olmalıydı.

"Eminim sesi duymuş olmalı..."

Bu nedenle, onun yanında bir yer açmak zorundaydı.

"Bence teklifimi reddetmeye devam etmen biraz aptalca."

Gerçekten çok yazıktı.

***

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin