Kuşların cıvıltıları beni uyandırdı. Alışılmadık olan bu tavan, Heilon kalesinde değil, Kont Green'in evinde olduğumu hatırlamamı sağladı.
Dün belirsiz bir zamanda geldim, bu yüzden bu evde uyudum. Neyse ki, benim için normal bir oda atadılar.
"Daha önce sahip olduğum tavan arasını bana verselerdi, bu evi alt üst ederdim."
Aklıma Kontes ve üvey kardeşlerimin şok edici ifadesi geldi. Bana sanki bir hayalet görmüş gibi baktılar. Green ailesinin mülküne ilgim yoktu, bu yüzden bu eve gelip gelmemem konusunda kararsızdım, ama geldiğime sevindim, o üçünün aptalca ifadesini çok beğendim. Aslında gitmeye karar verdiğimde, mektuplarına alaycı bir cevap olarak onların önüne çıkma niyetim vardı.
"Ama beklediğimden daha sakin ve biraz daha nazikler."
Bana karşı tutumları kesinlikle bir yalandı. Ancak tepkilerinin bundan daha fazlası olacağını düşündüm. Daha çok sinirleneceklerini düşündüm.
Ayrıca, beklediğim gibi, bu lanet ailenin sonunda miras için savaştığı ve ayrılacağı ortaya çıktı. Umarım, mümkünse, çirkin kavgalarıyla bu aile tamamen yok olur.
Ancak, elbette, buna dahil olmak istemiyordum. Mirastan feragat belgesini imzalayıp bu evden bugün veya yarın hızlı bir şekilde çıkmanın daha iyi olacağını hissediyordum.
"Burada kalmak istemiyorum."
"Yıkama suyunu getirdim" Kapının dışında bir hizmetçi sesi duyuldu.
"İçeri gel."
Hizmetçi kapıyı açtı ve içeri girdi, sonra yıkama suyunu önüme koydu. Levrek suyla doluydu ve hizmetçi onu önüme sert koyduğu için yere biraz su döküldü.
Hizmetçi dikkatli olmalıydı. Heilon'da bu nadir görülen bir hataydı. Abel mükemmeliyetçiydi, bu yüzden kalenin tüm hizmetçileri de mükemmeldi. Ama bu küçük hatadan şikayet edecek kadar seçici değildim. Bu yüzden hiç düşünmeden elimi lavaboya koymaya çalıştım ama sonunda kötü bir koku algıladığımda durdum.
"Bu garip koku nedir?"
Daha yakından incelendiğinde, lavabo birkaç yerde paslandı. Ayrıca kötü koku sudan geliyordu.
"Düşündüğümden daha nazik oldukları düşüncesini geri alıyorum."
Hiçbir asil aile, hanımlara veya ailenin misafirlerine böyle bir yıkama suyu sağlamadı.
"Bu paspas suyu."
Bunun bilerek yaptığı açıktı.
Yukarı baktığımda, yıkama suyunu getiren hizmetçi yüzünü eğdi. Kahkahalarını tutmaya çalışırken dudaklarının köşesi titredi.
Yakından baktım ve beş yıl önce sık sık gördüğüm hizmetçi olduğunu hatırladım. Gayri meşru bir çocuk olduğum için bana özellikle sert davranan hizmetçilerden biriydi. Hiç şüphe yoktu ki bu hizmetçi böyle davranabildi çünkü Kont Green ve karısı da dahil olmak üzere bu ailenin insanlarından söylenmemiş izin aldı. Ve bu sefer Kontes'ten o görünmez izni aldı.
İç çekişimi tutmayı başardım.
Görünüşe göre, bu ailedeki herkes hala on üç yaşında parası, gidecek yeri ve gücü olmayan bir çocuk olduğum yanılsaması altındaydı.
"Hepiniz bana böyle davransaydınız, intikam isteme hissini tutabileceğimi sanmıyorum."
İçimde şişen öfkeyi hissederek dudaklarımın yakınındaki bölgeye dokundum. Önümdeki boktan şeylere katlanamıyordum. Çünkü artık bir yetişkinin sosyal bir hayat yaşadığının farkındalığına sahiptim.
"...."
Derin bir nefes aldıktan sonra hizmetçiye baktım ve her zamanki gibi yumuşak bir tonda sordum.
"Sen, adın ne?"
"May."
Hizmetçi doğruca Fiona'ya bakarken adını söyledi.
"Tamam, May. Daha önce gördüğümü hatırladığım bir yüz."
Genel olarak, asil bir ailede, bir hizmetçi, hizmet ettikleri soyluyla kolayca göz teması kurmamalıdır. Ancak May'in bu kadar cüretkar davranmasının bir nedeni vardı. Kontes'in en sevdiği hizmetçilerden biri olduğu içindi.
Kontes başlangıçta Fiona'dan son derece nefret ediyordu ve şimdi, aile içinde mülkü ve baş ailenin koltuğunu kimin miras almaları konusunda bir anlaşmazlık ortaya çıktığından, öldüğünü düşündüğü gayri meşru çocuğun geri dönüşünün gözlerinde bir kum olması doğaldı. Ve sadece o değildi, diğer aile üyeleri de onunla aynı şekilde hissediyordu. Green ailesi, tek bir mücevherin bile alçakgönüllü gayri meşru çocuk tarafından götürülmesinden korkacak kadar endişeliydi.
"Kontes bu kızdan kurtulmak istiyor gibiydi."
Yani, Kontes onun arkadındayken, May'in korkacak hiçbir şeyi yoktu. Fiona'ya sert davransa bile kimse onu suçlamaz. Çünkü bu yazılı olmayan izindi.
Fiona Green.
May güldü. Önündeki kız sadece yetişkin bir kızdı. Gücü yoktu, sahip olduğu tek şey yarı asil kandı.
'Geri dönebildiği ve kendini bu aileye yapıştırabildiği için şanslı olduğunu düşünüyor. Bu nasıl bir rüya.'
Kontes ondan Fiona'ya hizmet etmesini isterken, May bunun bir fırsat olduğunu hissetti. Fiona'yı bu evden çıkarabilseydi, kontesin ona olan güveni daha güçlü olurdu. Bu yüzden May, açgözlü fikrine güvenerek dört gözle bekledi.
Fiona bir an May'e baktı, sonra nazikçe söyledi.
"May, kendi hatalarının farkında olduğuna inanıyorum."
May başını salladı ve şiddetle cevap verdi.
"Neden bahsediyorsun?"
Buna karşılık, Fiona sessizce ellerini kaldırdı ve yüzünü kapattı. İlk bakışta omuzları titriyormuş gibi görünüyordu.
'Ne? Sırf bu yüzden mi ağlıyor?'
Fiona'yı onun yüzünden böyle gören May içten içe güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...