"Merhaba?"
"..."
Lonca lideri beni selamlamak istiyor gibi görünmüyordu.
Umursamadım ve içeri girdim.
Isaac bir sandalye çekti ve kenara koydu.
Oturdum, bacağımı çaprazladım ve sakince konuştum. "Benim adım Fiona Heilon."
Lonca lideri adımı duyunca beceriksizce ağzını açtı. "Lü, lütfen.. Lütfen kendinizi rahat hissettirin...."
"Elbette."
Kollarımı kavuştururken gözlerimi kıstım. Basitçe söylemek gerekirse, tartışmak için buradaydım. Böyle bir talebi lonca neden kabul etti? Beni zorla buraya getirdiği için jestlerimin biraz korkutucu olması gerekiyordu.
"Son zamanlarda, bu loncanın paralı askerlerinin neden olduğu eğlenceli bir olay yaşadım, bu yüzden şikayette bulunmaya geldim."
"...."
Cevap yoktu. Bence kabaca bir fikri vardı.
"Ayrıntılı olarak tartışmaya niyetim yok. Sadece bir sorum var."
"Bu nedir?"
Öne doğru eğildim.
"Kim talep etti?"
"...."
Lonca lideri yine sessiz kaldı.
"Sessiz kalma hakkı" mıydı?
Kısaca iç çektim ve şövalyelerden birine baktım.
PATLAMA!
Hemen şövalye lonca liderinin kafasını masaya bastırdı.
Ah, bu beni şaşırttı.
Bu kadar iyi bir iş yapmalarını beklemiyordum. Bu yüzden gözlerimi genişçe açtım ve ajitasyonumu gizleyerek sakin bir şekilde konuştum.
"Heilon, paralı askerlerle her zaman iyi ilişkiler kuran bir ailedir."
"...."
"Öyleyse, bana söylemeni istiyorum."
Lonca lideri depresif bir durumda inilti ile söyledi. "Prensip olarak... biz.. müşterilerimizin kimliğinden bahsetmemeliyiz...."
Gözlerimi ona çevirdim. Paralı askerler ilkelerinin yanında ne kadar "güçlü" olursa olsunlar, asla asil bir aileyi düşmanlarına dönüştürmek istemezler başka bir deyişle, müvekkil dük ailesi tarafından nefret edilme riskini alacak kadar yüksek bir konumdaydı. İsteğini reddetmesi zor olan bir rakip. Bu, dük ailesinden daha yüksek oldukları anlamına geliyordu.
Sesimi alçalttım.
"Ah, Heilon Dükü ailesi sorsa bile söylemek zor mu?"
Lonca lideri etrafına bakarak çok hafif bir şekilde başını salladı.
Ah, tahminim doğruydu. Şimdi, adaylar büyük ölçüde daraldı. Heilon Dükü'ne benzeyen veya üzerinde olan çok fazla muhalif yoktu.
"Ağzını açmak benim için zor olacak gibi görünüyordu. Tamam, o zaman gitmene izin vereceğim."
Heilon'dan daha yüksek olsalardı, ne kadar istesem de bana zaten söylemezlerdi. Çünkü üstesinden gelmek zor olacaktı.
Belki de lonca lideri bu gerçeğin farkındaydı ve hafif bir nefes aldı.
"Bunun yerine."
"...."
Başkaları dinlemeyi bıraksın diye fısıldadım.
"Elbette, bir dahaki sefere bu olduğunda, bana bir ön gösterimde bulunacaksın, değil mi? Ben zayıf asil bir kadınım ve tekrar buna maruz kalmaktan korkuyorum."
"Haa."
Yanımda olan Isaac iç çekti. Ah, iyi kulakları vardı.
Lonca liderinin gözleri yuvarlandı.
Ah, beyni tekrar çalışmayı bırakmış gibiydi.
Şövalyeye baktım.
Loncanın efendisinin kafasını tutan şövalye, yine, BANG! Masaya bastırdı.
"Yanıtın ne?"
"Tabii ki, Leydim."
"Bunu yaptığım için çok üzülme. Biliyorum, yüksek rütbeli soylular ucuz olmalı, değil mi?"
"Doğal olarak..."
Pekala, şimdilik bu yeterliydi.
Yumuşakça güldüm.
"Kes şunu. Boğazı ağrıyor olmalı."
Sonra şövalye, lonca liderinin kafasını tutan elini serbest bıraktı.
Lonca lideri boynunu ovuşturdu ve yavaşça başını kaldırdı. Sonunda kimliği belirsiz saldıranın yüzünü açıkça gördü.
"Abel ile benim aramdaki benzerliği düşünmüş olmalıydı."
Sosyal gülümsememi verdim ve el sıkışmak için elimi uzattım.
"Seninle ilk kez böyle tanışmam kabalıktı."
Lonca lideri, saçmalık ve yorgunluk hissi karışımıyla iki elini de uzattı.
"Uh-hum.. yani biz, Leydim. Lütfen dükle iyi konuşun."
"Tabii ki."
Gülümsedim ve koltuğumdan kalktım.
Müşteri, Heilon ailesinin üstünde veya benzeriydi.
Bu yeterli bilgiydi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...