Bölüm 61: Değişimin başlangıcı (2)

287 21 2
                                    

"Sadece mola veriyorum."

"Dük Ernest ile bahse girdiğini duydum. Ama rahat olduğunu görüyorum, Leydi Fiona."

Bunu gerçekten şaka yapmak için söylüyordu.

Çok fazla canavar yakalamış gibi görünmüyordu. Gerçekten motivasyonsuzdu.

Yumuşakça güldüm.

"Majesteleri bu yarışmadan oldukça sıkılmış olmalı."

"Bana dırdır etme, sen de aynısın!" cümlemin anlamı buydu.

Sigren, söylediklerimi fark etmiş olsa da rahattı, hatta boynunun arkasını hafifçe ovuşturdu.

"Ah, kesinlikle eğlenceli değil."

"...."

"Umarım molanızda ikinize katılabilirim." Sigren, Arrendt'e bakarken gülümsedi.

Arrendt gülümsemeyle cevap verdi. "Bu benim için onurdur, Majesteleri."

İkisi arasındaki atmosfer değişimini kavradıkça uzaklaşmaya karar verdim. "Molamı şimdi bitirmeliyim."

İkisi de aynı anda bana baktı.

"Aşırıya kaçmak iyi değil."

"Leydi Fiona'nın fikrini daha fazla duymak istiyordum ama yapamam. Yazık."

"Marki, sana daha fazla bir şey söyleyebileceğimi sanmıyorum çünkü bundan daha fazlasını bilmiyorum. Ve Majesteleri, Prens."

Sigren'in gözleri benimkiyle buluştu.

"İyi biliyorum, endişelenme."

Heilon'da Abel ve Sigren'in bana karşı neden bu kadar kaba olduklarını gerçekten anlamıyordum, her zaman bana dırdır ediyorlardı. Dürüst olmak gerekirse, nedeni de oldukça can sıkıcıydı. Dayanıklılığım normaldi. Hiç de fena değil. Normal olmayanlar onlardı. Dayanıklılıkları kesinlikle insan düzeyinde dayanıklılık değildi. Ama ben kesinlikle normal bir insandım.

Sigren hafifçe omuz silkti. Sanki "Gerçekten mi" diyormuş gibi

Arsız adam.

"Ayrıce, bahse girdim, bu yüzden elimden gelenin en iyisini yapmalıyım."

Sigren bir şey hatırlamış gibi cevap verdi. "Dük Ernest çok motive görünüyordu."

"Onunla tanıştın mı?"

"Hayır, sadece onu geçerken gördüm."

Bir prensi gördükten sonra dükün sadece geçip gittiğine inanamıyorum.

Ama Sigren bunu umursamıyor gibiydi.

"Görünüşe göre kontrol hattının ötesine geçti."

Gözlerimi kocaman açtım. "Ne? Neden onu durdurmadın?"

"Neden yapayım?"

'Onu durdurmalısın!'

Sigren ifademi gördükten sonra küçük bir kahkaha attı.

"Leydi Fiona, Dük Ernest enerjisini kontrol edemeyen genç bir adam değil. Yaptığı şeyin mantıksız olduğunu görürse geri gelirdi. Ayrıca, onu takip eden şövalyeler kesinlikle zayıf olmayacaktır."

Titrek bir yüz ifadesi takındım. "Dük oldukça... acelesi olmalı."

"Sana söyledim."

Biz sohbet ederken birden uzaktan yüksek sesli bir korna duyuldu. Genellikle, korna üflemek, avlanma alanı rekabet merkezinde toplanmak için bir sinyaldi.

"Bu, avlanma yarışmasının sonu anlamına gelmiyor mu?"

Arrendt gökyüzüne baktı ve güneşin konumunu tahmin etti. "Hayır, hala bitmekten çok uzak. Ama kornanın zaten üflenmiş olduğu gerçeği-"

"Bu, bir şeylerin yanlış olduğu anlamına geliyor," dedi Sigren kesin olarak.

"Evet, bence geri dönmek iyi olur."

Üçümüz aceleyle yola çıktık.

***

Dük Ernest atını sürdü.

"Dük, bundan daha derine inmek tehlikeli!"

"İyi! Zaten başka canavar göremiyorum—"

O anda atlar sanki korkmuş gibi sızlanan bir sesle aniden durdular.

"Bu nedir?"

Dük gelişigüzel etrafına baktı. Sessiz bir ormandı ve garip bir şey göremiyordu.

"Dü,Dük! Yere bak!"

Yer? Dük Ernest bakışlarını alçalttı. Sonra gözleri geniş bir şekilde açıldı. Zemin zifiri karanlıktı. Çevredeki bitkiler de kuru ve bükülmüştü. Tuhaf bir manzaraydı.

"Ha! Bu nasıl oldu..."

Bir şövalye ağzını açtı.

"Bu duyduğum bir fenomen. Karanlık, çevredeki topraklar o, ortaya çıktıktan sonra ölür..."

Açıklama Düke belli belirsiz hatırlattı. Bu, akademi akademisyenlerinin yüksek sesle tartıştığı bir teoriydi. İnsanlar Karanlığa karşı bir karşı önlem hazırlamalıdır. Ancak bu kadar nadir görülen bir fenomen olduğu için Dük Ernest bunu ilk kez kendi gözüyle görmüştü.

"O zaman ne olacak?"

"Çevredeki canavarların her zamankinden daha güçlü ve daha vahşi olduğunu duydum. Bu durumda, en düşük seviyeli canavarlarla bile başa çıkmak zor olacaktır. Çabuk tahliye...ARGHH!!"

Aniden kırmızı kan sıçradı ve çığlıklar çınladı.

Dük Ernest önündeki manzara karşısında şaşkına döndü.

Bir canavar birdenbire ortaya çıktı ve konuşan şövalyenin boynunu ısırdı.

'Ne, nereden geldi?'

Canavarın hızı çok hızlıydı. İnsan gözüyle takip etmek zordu. Görünüşü açıkça düşük seviyeli bir canavardı, ancak hızı farklıydı.

Çekilen kılıçların sesi her yönden yankılandı.

"Saldırmaya hazırlanın!"

"Dükü koruyun!"

Aynı zamanda uzun boynuzlu bir kornanın sesi uzaktan duyuldu.

***

Yakışıklılığın şaka mı?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yakışıklılığın şaka mı?!

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin