Bölüm 118: Samimiyet savaşı

87 7 0
                                    

"Ben şimdi, Leydi Eunice ile asla bir arabada olamam!"

Onu tanımam ve gücünü ne kadar kontrol edebileceğini görmem gerekiyordu, ama şimdi her şey mahvoldu!

İnsanları tehdit ettim ve gözünün önünde bir aşk savaşı sahnesi gösterdim! İmajım artık iyi değildi!

"...."

Sigren, homurdanmama rağmen garip bir şekilde uysaldı.

Yanağına hafifçe dokundum.

"Sorun ne?"

Onu daha önce öptüğümde de garip bir şekilde kızarıyordu.

"Sanırım anlamsız davranıyorum."

"Ne?"

"Odana giriyorum."

Sigren'e baktım. Bir şekilde yüzü hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

Ona sarılmak için kolumu uzattım, ama hafifçe geri çekildi. Hala düşünüyor muydu?

"Daha önce Vikont Arden'e kızının ne yaptığını bilip bilmediği hakkında şikayet ettim."

"O zaman?"

"Eh, Vikont kızını zorlamamıştı, ama daha çok kızının kulaklarına 'prenses olabilirsin' gibi rüzgar üflemişti."

"Ah, o bayan da ilk görüşte sana aşık olmuş olmalı."

Sevgili prensimizin yüzü iyiydi. Çok çekiciydi.

Sigren gözlerini kıstı. "Bazen kıskandığını düşünüyorum, bazen de kıskanmadığını..."

Acı acı güldüm, "Peki hangisini düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum, her zaman rahatsın."

Onun homurdandığını görünce gülümsedim.

Aslında öyleydim.

Yapmasaydım, onu başkalarının önünde öpemezdim. Böyle bir şey yapmak biraz cesaret gerektirirdi.

Yanağını dürterken sessizce bir şey söyledim.

Aptal.

***

Marquis (marki) mülklerine ulaşmanın yaklaşık birkaç gün sürdüğü söylendi. Kesin olmak gerekirse, başkent ile arasındaki mesafe sadece üç ila dört gün ediyordu. Bu, karanlığın başkente yakın olduğu anlamına geliyordu. Başkent soylularının endişelenmesinin nedeni buydu.

Bu nedenle ertesi gün Vikont mülklerinden pişmanlık duymadan ayrıldık. Bir an önce hareket etmek zorundaydık.

Neyse ki, marki mülküne giderken Eunice ile birkaç konuşma yapabildim. Aralarda bile konuştuk.

"Çok uzun süre seyahat etmekte zorlanıyor olmalısın."

"Bu seninle kıyaslandığımda bir şey değil, Leydi Fiona. Bu kadar uzun bir sürede ata binmek daha yorucu olmalı."

Görünüşe göre Eunice o gün ne olduğunu bilmiyormuş gibi davranmaya karar vermişti. Gerçekten iyi bir kızdı. Tabii ki, kararlılığının aksine, onu saklamakta iyi değildi. Sigren ve beni her gördüğünde gözleri parıldıyordu. Hatta kızarıyordu. Hiçbir şey söylememesine rağmen bu kadar açık olduğunu bilmiyordu. Ah, hiçbir şey söyleyemezdim. O böyle sevimliydi.

Sigren'i dürttüm.

"Leydi Eunice..., sevimli değil mi?"

"Neden birdenbire?"

Parmağımı gizlice Eunice'e doğrulttum. "Bizi her gördüğünde böyle görünüyor. Çay partisinden beri böyle."

"Ah...."

Nedense Sigren de kızardı.

Yardım edemedim ama görünce şaşırdım. Bana söyleme, bunu düşündüğünde utanıyor muydu?

"Sen de böylesin, sadece bunu düşünüyorsun....?"

"Elimde değil." Sigren, söylediğim şey onun için saçmalıkmış gibi homurdandı.

Eh, bu onun için çok tatlıydı.

Ancak aynı zamanda ikisini görünce biraz üzüldüm. Bu kaderdeki bir aşk olduğu için yüz yüze görüştüklerinde aralarında bir kıvılcım olacağını düşünmüştüm.

Ne saçma bir kıvılcım.

İlk başta, Eunice'in Sigren yüzünden kızardığını düşündüm. Ama daha yakından gözlemlendiğinde, sadece Sigren ve ben birbirimize yakın dururken kızarıyordu. Bu, bizi birlikte gördüğünde o çay saatini düşündüğü için kızardığı anlamına geliyordu.

Birbirini sevmeyen bir erkek ve bir kadının arasını yapmaya çalıştığım için kendimi aptal gibi hissettim. Üstelik bu durumda, kelimenin tam anlamıyla saf bir kız olan Eunice'de böyle bir şeyi denemek anlamsızdı. Duygular zorlanamazdı. Sanki parçalanmış bir ilişkiyi sonsuza kadar bir aşk ilişkisi olmaya zorlayamazsın ya da o kişinin senden hoşlanmadığını bilsen bile birinin seni sevmesini umamazsın gibiydi.

Ah, bilmiyorum. Ama aralarında dramatik bir aşk hikayesi yazdığımdan emindim....

Her neyse, şimdilik bunu düşünmeyelim. Birbirleri için yaratılmışlarsa, eminim birbirlerine mıknatıslar gibi çekilirler, eğer değillerse, o zaman zorlamayalım. Şu anda daha önemli olan şey, Eunice'in gücünü güçlendirmesine yardım etmem gerektiğiydi.

Ama bunu nasıl yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bu düşündüğüm bir sorundu.

Orijinal olay örgüsünde, Eunice'in gücünü uyandıran tetikleyici, Sigren'e olan sevgisiydi ve bunun nedeni de güçlenmesiydi. Eunice ve Sigren aşklarıyla birlikte karanlıktan kurtuldular. Ama şimdi, o aşk aralarında olmuyordu.

Yine de, bu olasılık üzerinde durmayalım. Aşklarını zorlamayacağım ve Eunice'in güçlenmesine nasıl yardım edeceğim hakkında hiçbir fikrim olmadığı için, karanlıktan kendi başıma kurtulmanın başka bir yolunu bulmam gerekecekti. Aksi takdirde, Heilon dahil kimse güvende değildi.

Bu sefer göreceğim ölü topraklardan en azından bir ipucu bulmalıydım. Savaş alanında bir şey bulmaya çalışmak oldukça zor olduğu için sadece bir ipucu yeterliydi. Tüm koşulları kontrol edelim ve çok geç olmadan bir karar verelim.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin