Kwonter beni takip etti. "Çok çalışıyorsun."
"Zaten çalışmak için buradayım."
"Senin patavatsız bir tip olduğunu sanıyordum, ama öyle olmadığını görüyorum."
Haha, öyle olmadığım için üzgünüm.
Ne zaman Kwonter'la birlikte olsam, bana karşı garip bir şekilde arkadaşça bir tavrı olduğunu fark ettim. Bu karakter olduğu için olan bir yakınlık değildi, ama nedense yakın olduğumuzu hissediyordum.
"Kwonter, Heilon'da tanışmadığımızdan emin misin?"
"Doğru. Seninle hiç yüz yüze tanışmadım. Neden?"
"Sadece.. Sanırım seninle düşündüğümden daha iyi anlaşıyorum. Orada ne kadar kaldın?"
"Yaklaşık yarım yıl kadar."
Düşündüğümden daha uzundu, ancak yine de o kadar uzun sayılmazdı.
"Ama Sigren'i tanıyor musun?"
"Ona rastladım."
"Siz ikiniz yakın mısınız?"
Her nasılsa, Sigren'in tanımadığım bir arkadaşı olduğunu öğrenince biraz üzüldüm.
"Hiç de değil."
"Biraz fazla olduğunu düşünmüyor musun?"
Sigren'imiz aslında iyi bir adamdı. Çok fazla arkadaşı olmamasına rağmen.
Ah, son zamanlarda kesinlikle biraz sinirleniyordum.
Kwonter bana baktı. "Eh, Heilon'da çok ünlüsün. Sanırım bu yüzden sana yakın hissediyorum?"
"Ah, bana söyleme, Heilon'da zalim ve acımasız bir büyücünün yaşadığı söylentisi mi?"
"Neden bu kadar olumsuzsun?" Kwonter nazikçe konuşmaya devam etti. "Duyduklarım tamamen farklıydı. Tüm yıl boyunca karla kaplı Heilon'u koruyan bir kış koruyucusunun yaşadığı söyleniyordu."
Ah! Gerçekten mi? Düşündüğümden daha iyi bir söylenti olduğuna sevindim. Sırıttım. "O kızın söylentilerden daha sıradan olması seni hayal kırıklığına uğratmış olmalı."
"Evet, Dük Heilon'un görüşünün düşündüğümden daha kötü olduğunu bile düşündüm."
"NE?!"
Kwonter bakışlarımdan kaçındı. "Seni eleştirmiyorum. Daha çok iri yarı bir kadın olacağını varsaydım."
Güçlü görünmediğimi mi söylüyordu?
Bu bir hakaret miydi yoksa bir iltifat mıydı?
Her neyse, Kwonter Abel ve Sigren'e yakın olduğunu inkar etse bile, onlara istediği gibi seslenmesi, yakın olduğu anlamına geliyordu. Ve bu beni bir şekilde sebepsiz yere üzdü.
"Unut gitsin..."
Sonra Kwonter gözlerini kıstı. "Hanımefendi, bunu görüyor musunuz?"
"Ne?"
Kwonter'ın işaret ettiği yöne doğru baktım.
Ormanın karşı tarafında, ufukta bir şey bu tarafa doğru yaklaşıyordu. Yine de güneş batmıyordu. Bundan daha uğursuz ve ürkütücüydü-
"Bayan."
"Evet?"
"Karanlık bir zamanlar geldiği yere geri dönebilir mi?"
"İmkansız diye bir şey yok. Ama bu uçsuz bucaksız kıtada, bu olasılığın son derece zayıf olduğunu düşünüyorum—"
Siktir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...