Son zamanlarda, canavarlardan gelen saldırılar önemli ölçüde azaltılmıştı. Belki de Sigren ortaya çıktığı içindi. Bu sayede onunla biraz rahat vakit geçirebildim. Ancak bu, dostane bir ilişkimiz olduğu anlamına gelmiyordu. Şimdiye kadar duyduğum şey onun adıydı, tabii ki bunu zaten biliyordum.
"Yaran, şimdi iyi mi?" Elimi Sigren'in yaralarına doğru uzattım.
"Bana istediğin gibi dokunma." Her zamanki gibi tersledi.
Hala her zamanki gibi soğuk olan hızlı cevabına karşılık ona biraz asık suratlı bir bakış attım. Gerçekten de, onu kötü adamın vücudunda tanımak gerçekten zordu.
"Hala acı çekiyorsan, benden hoşlanmasan bile bana söylemelisin." Sözlerimi duyan Sigren bana tuhaf bir şey görmüş gibi baktı. Bu günlerde bana sık sık böyle baktığını hissettim.
'O kadar tuhaf mıyım?'
Ağzını isteksizce açtı. "Sen tuhafsın."
"Ne?"
Sigren daha sonra alaycı bir tonda söyledi. "Neden beni bu kadar umursuyorsun? Kalede yetişen genç bir hanımın şefkati mi? Yağmurda kalmış bir köpek ya da kedi almanın acıması gibi."
"Öyle değil."
Geçenlerde, Sigren'in kabaca Abel'ın benimle ilgilenen akrabam olduğunu varsaydığını öğrendim. Başka bir deyişle, kalede kalan sıradan bir aristokrat kız olarak görülüyordum. Belki de bana "Leydim" diyenlerin kibar tavırlarından dolayı çok yanlış anlaşıldım.
Bunu düşündüğümde, kendisinin aksine, değerli biri olarak büyümüş ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi görünen yaşındaki bir kıza güvenmek zorunda kalmasından rahatsız olmuş gibiydi.
Biraz gururum incindi.
"Benim hakkımda ne düşündüğünü bilmiyorum ama seni bu kadar hafif bir kalple getirmedim."
"Peki ne?"
Tabii ki, gelecekteki sigortam için yakın olmamızı istediğim için kendimi suçlu hissettim. Ancak savunmamda ona karşı bir sevgi de vardı. Yine de, düşman olarak değil, sağlıklı bir dostluk kurabildiğimiz için şanslıydık.
"Nedeni sadece seni kurtarmak istediğim için olamaz mı?"
"İlk defa gördüğün birini mi? Nedensiz mi?"
"Doğru. Bunu sen de düşünmüş olabilirsin."
Altı yıl sonraki dönemde, Sigren birçok yönden iyi tanımlanmıştı. Yani, kabaca onun çocukluğunun etkisi olduğunu varsaydım. Böylece, niyetimin böyle bir tarafı olabileceği düşüncesi üzerine tükürüyordum.
"....."
Beklenmedik bir şekilde, Sigren'in ifadesi katıydı.
"Bunu hiç yapmadım. Senin gibi iyi yetişmiş insanlar bu tür şeyleri düşünmekten hoşlanırlar."
Bu noktada midem bulanmaya başlamıştı. Ne halt ediyor, kesinlikle hayatı için savaşan savaşçılardan biriydim, bir kalede iyi yaşayan bir kız değildim.
"Bekle. Sig-. Burada kalıyorum çünkü..."
"İçeri girebilir miyim?" Biri kapıyı tıklattı. Sigren'i muayene eden şifacının sesiydi.
"İçeri gel." Daha sonra, odaya nazik bir dede görünümlü biri girdi.
"Bugün de buradasınız, Leydi Fiona."
"Evet merhaba."
Yaşlı bey, kaledeki insanların sağlığından sorumluydu. Oldukça yaşlı olduğu için bana kendi torunu gibi davranırdı.
"Aynı yaşta olduğunuz için hızla yakınlaşmış olmalısınız. Hahah."
Sigren'in şifacının sözlerine karşılık olarak kaşlarını çattığını söylemeye gerek yoktu. Bana baktı ve soğuk bir şekilde söyledi. "Buradan çıkmak zorundasın."
"Yaran iyileşiyor mu merak ediyorum. Burada kalabilir miyim?"
"Sen? Yarayı gördüğünde bayılmadığına sevindim." Sigren alaycıydı.
Haha. Böyle olmazdı. Savaş alanında dolaştım. Çıkıntı yapan organlar veya ikiye bölünmüş bir vücut gördüm. Çoğu zaman canavarları kaçırdım. Sigren'in vücudunda bir yara görsem yeterince şaşırmazdım.
Sonra Sigren tekrar dedi."Çabuk dışarı çık. Senin yüzünden bandajımı değiştiremem."
Durumunu merak ediyordum ama bu noktada elimde değildi. Sigren bandajını değiştirmek için üstünü çıkarmak zorunda kaldı. Kendi yaşındaki bir kızın önünde üstünü çıkarmaya utanıyor olabilir. Düşündüğümde, sevimli bir yanı var gibi görünüyor.
Bu yüzden hafifçe omuz silkip odadan çıktım. "Peki. Ayrılıyorum."
***
Hemen odama dönmek niyetinde değildim. Bandajları değiştirmek uzun sürmez, bu yüzden Sigren'in odasının önünde bekledim.
Ona bir şey söylemek istiyordum ama şifacı dede geldiğinden beri söyleme fırsatı bulamadan gitmem gerekti.
'İyi bir genç bayan mı? Çok çalışıyordum. Neden benden nefret ediyor?' düşündüm.
Nitekim çocukluğunda Sigren'in kişiliğini hiç düşünmemiştim, o yüzden bir anlam veremedim. Kişiliğinin nasıl olacağını şimdiye kadar sadece hayal etmiştim, bu yüzden şimdi onun bu kadar soğuk olmasıyla nasıl başa çıkacağım konusunda endişeleniyordum.
"Niyetim biraz kirli olduğu için mi?"
Ancak, dürüst olmak gerekirse, aslında Sigren'e yakınlaşmak istedim çünkü üzülüyordum ve ona çocukluğunda görmediği sevgiyi vermek istiyordum. Yine de, sebepsiz yere uyanık görünüyordu. Geçmişi yüzünden onunla anlaşmanın zor olacağını tahmin etmiştim ama bu kadar kötü olacağını bilmiyordum. Maksimum uyanıklıkta bir yavru kedi getirmiş gibi hissettim.
Ama çok yaklaştığım için benimle ilgili izlenimi kötüleşirse geleceğim bir felaket olurdu.
"Bayan." O sırada şifacı dede odadan çıktı. Tedavi bitmiş gibiydi.
"Bitti?"
"Evet, ama..." şifacı dedenin yüzü karardı.
Sigren kötü durumda mıydı?
"Problem var mı?"
"Hayır, sakatlıktan kurtulma süreci çok iyi gidiyor. Fakat." Şifacı dede tereddütle söyledi.
Onu elbisesinin kolundan tuttum ve aceleyle onu koşturdum. "Nedir? Sigren'le ilgiliyse, söyle bana."
Benim sözlerim üzerine, şifacı dede, sempatiyle odanın kapısına baktı.
"Paralı askerlerden olduğunu duydum. Ama her şey düzeldikten sonra oraya geri dönerse sorun olur mu diye merak ediyorum. Bana hiçbir şey söylemedi, ama vücudunun her yerinde..."
Şifacı dedeyi ne kadar çok dinlersem boynum o kadar sertleşiyordu. Duymamam gereken bir hikaye duymuş gibi hissettim. Kalbim şokla çarpıyordu. Sigren'in odasına koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...