Bölüm 119: Samimiyet savaşı

78 8 0
                                    

"Bir süre ara verelim!"

Ben düşüncelere kapılırken mola zamanı geldi.

Attan indim.

Hadi Eunice'e gidelim.

Arabasına gittiğimde hiçbir yerde görünmüyordu. Atlara yoğun bir şekilde bakan görevli, kısa bir yürüyüşe çıktığını söyledi.

Sessizce iç çektim. Yalnız olması onun için tehlikeliydi. Çünkü alayda paralı askerler de vardı.

Alayın özenle organize edildiği, paralı askerlerin arka sıraya yerleştirildiği doğruydu. Dahası, şövalyelere veya başka bir partiye dokunurlarsa ağır bir şekilde cezalandırılacakları konusunda da uyarıldıklarını biliyordum. Ancak bu hayatta bile bir grup insan arasında çürümüş en az bir iki kişi olmalıydı. Bu kesindi.

Ayrıca, herkes Eunice'in yüzünü bilmiyordu.

Ve beklediğim gibi, Eunice'i bulduğumda, birkaç çürük paralı asker onu çevrelemişti.

"Bırak beni! Bırak!"

"Bırak beni~! Zoru mu oynuyorsun? Ne kadar tatlı!"

Etrafındaki adamlar, onun gevşemeye çalıştığını görünce kıkırdadı.

"Dur."

Ben konuşurken gözler bana doğru döndü.

"Ah, bir tane daha güzel kız var."

Bu serseriler, yüzümü bile bilmiyorlardı.

"Bu kızı bırak ve geri dön."

"Ne? Neden birdenbire emir veriyorsun?"

"Çünkü sana emir vermek benim hakkım."

"Ne saçmalık....hiiikk!"

Arkamda biri belirdi. Ve paralı askerler dehşete kapıldı.

Kısa bir saniye için geriye doğru baktım. "Kwonter, lütfen beni biraz gevşet."

"Umarım yalnız başına etrafta koşmazsın."

Dürüst olmak gerekirse, canavarlarla savaşmadıkça Kwonter'ın yardımına gerçekten ihtiyacım yoktu. Savaş alanının bir büyücüsü olmama rağmen, hala ona ihtiyacım vardı çünkü eğitimli savaş büyücülerine kıyasla fiziksel yeteneğim eksikti.

"Bu adamlar da ne?"

Bu paralı askerler yüzümü bilmiyorlardı ama Kwonter'ın yüzünü tanıyor gibiydiler. Böylece geri çekilmeye çalıştılar.

"Uh-hum... Kwonter'ın kadını olduğunu bilmiyorduk."

Kwonter yorgun görünüyordu, "O benim işverenim."

"Ben, anlıyorum... O zaman, kusura bakmayın...."

"Gitmek mi istiyorsun? Ne kadar da cüretkar."

Eunice'e saldırmaya cesaret ediyorlardı, ancak mazur görmelerini mi bekliyorlardı?

Kwonter da benzer bir görüşe sahip gibi görünüyordu. Bir eliyle gömlek yakasından paralı askerlerden birini yakaladı ve kaldırdı. Bunu sayısız kez yapmış gibi yaptı.

"Görünüşe göre sana bu işte sürdürmen gereken görgü kurallarını vücudun aracılığıyla öğretmeliyim. Bu şekilde unutmayacaksın, değil mi?"

"Bunu bir daha yapmayacağız-hukkk!"

"Bir dakika Kwonter."

"Peki... asil bir bayan için de öyle mi?" Kwonter düşünceli olmaya çalışıyor gibiydi.

"Hayır, kalbim o kadar zayıf değil."

Eunice'e yaklaştım ve yumuşak bir şekilde konuştum. "Leydi Eunice, gözlerini kapatsan iyi olur."

Eunice'in gözleri şok içinde ardına kadar açıktı. Bunu sorduğumda başını salladı.

"Evet, evet.."

Gözlerini sıkıca kapattığını gördüğümde, Eunice'in kulaklarını kapattım ve Kwonter'a başımı salladım.

"Şimdi, yap."

"Bu nezaket mi? Ya da acımasızlık?"

Kwonter'ın bir an için yüzünde saçma bir ifade vardı. Sonra hemen yumruğunu tuttuğu paralı askere salladı.

Bam!

Bir vuruş sesi çınladı. Ardından diğer paralı askerler de tek tek vuruldu. Paralı askerlerin yanakları şişmişti.

Vuruş dururken, Eunice'in kulaklarından elimi çektim. Ardından onların önünde durdum. "Şimdi yüzüme bak."

"Evet..evet...."

"Bir isteği yerine getirirken, kimi ısırmamanız gerektiğini hatırlamalısınız."

Bu tür işlere alışmıştım. Heilon Şövalyeleri, 2. ve 4. duvarlardan sorumlu olduğum zamanı her hatırladıklarında her zaman 'o zamanları özledim...' derlerdi.

"Bu tekrar olursa, bunu sizin için deneyebilirim." Gülümsedim ve boğazımı kesiyormuş gibi yaptım.

"...." paralı askerlerin omzu titredi.

Kwonter'ın arkasından "Şantaj Heilon'un uzmanlık alanı mı? Bu gerçekten Dük Heilon'a benziyor."

Doğru, böyle bir şey mırıldandı. Ama bunu duymamışım gibi davranacaktım.

***

Birçok bükülme ve dönüşten sonra marki mülküne vardık.

Önemli ölçüde zarar gören yer, ormana yakın olan bölgenin sonunda yerleşen küçük bir köydü. Ormandaki canavarlar ölü toprakların ortaya çıkmasından sonra çıldırırken diğer köylerde de kayıpların olmasının nedeni buydu. Ormana yakın yaşıyorlardı.

Marki kalesinde bir gün dinlendikten sonra en sıkıntılı köye gittik.

"Aman Tanrım..."

Yıkılmış köyü gören bir adam dilini tıklattı. Akademi tarafından gönderilen araştırmacıların bir parçası olmalıydı.

Etrafıma baktım. Zemin katı siyah ve ölü görünüyordu. Bu şaşırtıcı bir manzaraydı.

"Ah..."

Köy olduğu için tabii ki insan bedenleri vardı. Ama çok hafif dokunduğumda bile toz gibi dağınık bir hale geldi. Şeklini zar zor korumuş gibi görünüyordu.

"Ahh-.."

Uzaktan kusan birinin sesini duydum. Başımı çevirdiğimde, Eunice'in bir toprak kap tutarken kıvrandığını gördüm.

Doğru, ilk kez böyle bir şey görmek teşvik edici olmalıydı.

"Vücudu kurtaramıyoruz." Küllerin dağılmasını izlerken mırıldandım.

"Bu sorunlardan biri."

Sigren yaklaşıyordu.

"Majesteleri, bundan sonraki planımız nedir?"

"Burayı üssümüz olarak alıp, yakındaki canavarları bastıracağız."

"Katılacağım değil mi?"

"Leydi Fiona'nın araştırmacıların takımında olmasının daha iyi olacağını düşünüyorum."

Eunice ve akademiden araştırmacıların işi ölü toprakları araştırmaktı. Ve şimdiden araştırmacılar burayı özenle keşfetmeye başlamıştılar.

Umarım güzel bir şey çıkar.

Öte yandan, Sigren de dahil olmak üzere diğer birlikler, ormandaki canavarları bastırmak zorundaydılar.

Sigren'e baktım ve gülümsedim.

"Majesteleri, özel ve kamu işleri arasında ayrım yapmalıyız."

Sonra kulağına usulca fısıldadım.

"Olmam gereken yer burası değil. Bunu biliyorsun, değil mi?"

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin