Heilon, kuzey bölgesini uzun süre savunan temsili bir aileydi. Heilon ailesinin efendisi Dük Abel Heilon'du ve o da tıpkı cepheden sorumlu adam gibi çok sert ve acımasız olmasıyla biliniyordu.
Evet, bu da benim yazdığım birşeydi.
Ve şimdi, ailem ve büyük kardeşlerim tarafından o acımasız Dük Abel Heilon tarafından yönetilen kuzey bölgesine gitmeye zorlandım.
"Kendi mezarımı kazdım..."
Kuzey bölgesine varır varmaz gittiğim ilk yer Heilon Dükü'nün kalesiydi. Sahibi karakter gibi, muazzam bir baskı hissi veriyordu. Dışarıdan, bazı peri masallarındaki 'Şeytan Kalesi'ne benziyordu. Gerçekten çok büyüktü ve bir dağ silsilesi kadar sert görünen yüksek kuleleri ve duvarları vardı.
"Ha.. hayatım" Sadece bundan bile, bu yeni işin kolay olmayacağını tahmin edebiliyordum. Ağır bir iş olacağını düşünüyorum. Hayır, belki ondan önce, bir çocuğa ihtiyaçları olmadığı için kovulmuş olabilirim.
Hikayede, Duke Abel Heilon önemli bir destekleyici roldü. Daha doğrusu, erkek kahraman Sigren'in yardımcısıydı. Ana karaktere her önemli anda yardımcı olan büyük bir orta yaşlı karakter olarak okuyucular arasında oldukça popülerdi. Kitabın başında, 30'lu yaşlarının sonlarında olarak tanımlandı. Ama şimdi, kitabın başlangıcından altı yıl önce olduğu için, aşağı yukarı 30'lu yaşlarının başındaydı.
Bir sorun olsaydı, Abel şüphesiz her zaman ana karakterlerden yana olurdu. Ama gerçek şu ki, kişiliği boktandı. Ve şimdi, hikayenin orijinal zaman çizelgesinden çok daha gençken, kelimenin tam anlamıyla en çılgın çağındaydı.
Kötü adam olacak Fiona'nın bu korkunç karakterle baş edip edemeyeceğini merak ediyordum.
"Bu tarafa gelin."
Bana kalenin içinde rehberlik eden şövalye durdu. Önümdeki kapıya baktım. Gerçekten çok büyüktü. Bu kapının beni nereye götürdüğünden emindim: Dük'le buluşacağım odanın girişi olmalıydı.
"Kapıyı aç." Şövalye, kapı muhafızı gibi görünen iki askere emir verdi. İki asker devasa kapıyı iterken ağır bir sesle kapı yavaşça açıldı. Yavaş yavaş ortaya çıkan sahneyle gözlerimi kırpıştırdım.
Odanın içi oyulmuş sert taşlardan yapılmıştı: genel olarak gerçekten şaşırtıcıydı ama soğuktu. Odanın ortasındaki büyük bir sandalyede genç görünümlü bir adam oturuyordu, kar gibi beyaz saçları ve bir buz parçası kadar mavi gözleri olan genç görünümlü bir adam. Yüzün kendisi güzeldi ve keskin bir zihin izlenimi vardı. Şaşırtıcı bir şekilde, yüz, güçlü bir savaşçıdan ziyade akıllı bir kurmay subayı hissi veriyordu. Ancak, engebeli kuzey bölgesini yöneten biri olarak gerçekten de korkunç baskı yapıyordu.
Tükürüğümü yuttum.
Bu adam, daha sonra erkek başrol Sigren'in öğretmeni olan karakter, Abel Heilon'du. Gözlerimiz buluşunca kaşlarını çattı.
"Kesinlikle yeni bir büyücünün başvurmaya geldiğini duydum."
Ardından gelen sözler o kadar soğuktu ki, ensemde ve kollarımda tüylerim diken diken oldu.
"Bu sıska küçük şey de ne böyle?"
Eh, karanlık gelecek günler beni bekliyordu.
"Ben Fiona Green'im." Aldığım sert cevaba rağmen, onu son derece nezaketle karşıladım.
Abel, ifadesini değiştirmeden başını kendisine yakın yardımcısı gibi görünen bir adama çevirdi. "Jeron, burada neler oluyor?"
Jeron, 20'li yaşlarının ortalarındaki gibi görünen genç bir adamdı. Yüzünde şaşkın bir ifadeyle bana bir kez baktı ve tekrar Abel'a döndü. "Kont Green'in kendi kanından olan bir büyücü gönderdiğini duydum, ama..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...