"Artık seni beslemek istemiyorum."
"Sanırım bunu geçen sefer söylememeliydim."
Sigren'in mırıldanmasını fark etmiyormuş gibi yapmak istedim ama sonra elimin arkasını öptü. Sigren'in bana dokunmayı sevdiğini fark etmeden edemedim. Ve bu, bana dokunmasına ne kadar izin verebileceğimi düşünmemi sağladı. Sonuna kadar gitmesine izin verirsem biraz fazla olur mu? Yoksa tamamen dışarı çıkmasına izin vermek daha mı iyi olur? Zaten erdem veya utangaçlık duygumu çok endişelendiğimden değildi.
"Biz sevgiliyiz, bu yüzden sorun olmaması gerektiğini düşünüyorum."
Dürüst olmak gerekirse, doğum kontrolü kullandığımız sürece birlikte uyumamızı pek umursamadım. Aksine, Sigren'in iffet kavramı hakkında endişeliydim. O erkek başrol oyuncusuydu, kadın başrol dışında başka bir kadınla yatmak biraz...tamam mıydı? Ah, gerçek hayatta, bu endişe gereksizdi ve ben bile bu endişenin yok olduğunu hissettim, ama bu bir romantizm romanı dünyasıydı. Sigren ve Eunice ile eşleştirmekten tamamen vazgeçemedim.
"Gerçekliğimi" bu dünyadan ayırmaya devam ettiğimi biliyordum. Sadece zihinsel sağlığım için yarattığım güvenli alan çökerse, zayıflamış kalbim için neye güveneceğimi bilemezdim. Hala bir cevap bulamadım. Daha sonra TSSB semptomları göstereceğimden korkuyordum. Çünkü akıl sağlığı sorunlarının başlangıcı genellikle anidir. Dahası, Sigren'i mutlu edebileceğime dair güvenim yoktu. O kadar iyi bir insan değildim ve Sigren'in acı çektiği süre için mutlu olması gerekiyordu. Geçmişte söz verdiğim gibi.
Sigren'e ciddi ciddi baktım.
"Sigren."
"Ne?"
"Aslında, yakın zamana kadar gelecek planım senin evlendiğini görmekti ve huzurlu bir emeklilik hayatı yaşamaktı."
"Gelecekte sahip olabiliriz."
Bu doğruydu, ama...Sigren beni içeri çekti. Sonra kulağımda alçak bir ses çaldı.
"Neden birdenbire bundan bahsediyorsun?"
Tabii ki, "Güzel, kibar ve seni yapabileceğimden daha mutlu edecek bir kız tanıyorum" demek istedim. Ama çok iyi biliyordum ki eğer böyle bir şey söyleseydim, çıldıracaktı. Anlamak için olağanüstü becerilere ihtiyaç duyan bir tür mesele değildi.
Sonunda başımı göğsüne yasladım ve ona sarıldım. Giysilerinin altındaki kasları hissedebiliyordum. Zordu. Dürüst olmak gerekirse, bu kötü hissettirmedi.
"...."
Geçmişte, sadece eline dokunsam bile, seçiciydi. Bu sefer gerçekten sessiz mi olacaktı? Ah, biraz üzgündüm.
Sigren yine saçımı karıştırdı.
"Saçımı bu kadar seviyor musun? Yine de kolayca dolanır."
"Uh-huh. Yumuşak ve güzel. Yatağın kenarında uyuyakaldığında ne kadar yumuşak bir şekilde yayıldığını hatırlamadan edemiyorum."
Böyle bir şeyin olup olmadığını merak ettim.
Sigren devam etti; "O zaman, bunun bir örümcek ağı gibi olduğunu düşünüyordum."
.... Bu bir iltifat mıydı?
Ona garip bir ifadeyle baktığımda gülümsedi.
"Sanki beni cehennemden sürüklüyor gibiydi."
Ben..onun ne zaman olduğunu da hatırlayamadım.
Yatağın kenarında uzanmak, yatağın yanında oturmak anlamına geliyordu. Bu oldu mu?
"Ne zaman?"
"Şey.."
Bunu söyleyen Sigren, saçımı nazikçe tuttu ve bir tarafa fırçaladı. Sonuç olarak, boynumun ensesi açığa çıktı. Terastaki rüzgar oldukça soğuktu. Sigren başını eğdi. O zamana kadar ne yaptığı umurumda değildi. Chu~ boynumun ensesine yumuşak bir dokunuş hissettim, dili durumsuzdu ve cildimi nazikçe fırçaladı.
Sigren'in sırtına sarılmış ellerime güç koydum.
Ah, kıyafetler kırışırdı.
Sonra boğazımda hafif bir karıncalanma hissettim.
"Ah."
Yanlışlıkla Sigren'i uzaklaştırdım. Aslında itilmeyecek kadar güçlü olmasına rağmen, nazikçe geri itildi. Bana dokunmanın ona bunu hatırlattığını söyleyen biri için çok itaatkar bir tavırdı.
"Üzgünüm, beğenmezsen bunu yapmayacağım."
Ağzımı şaşkınlıkla açtım.
"Hayır, o değil..."
Bunu neden yaptım? İyi olduğunu düşünmemiş miydim?
Elini az önce ısırdığı boynumun yan tarafına koydu.
Nabzımın tırpındığını hissettim. Hastalık değildi. Ayrıca yaptığı şey için reddedilme duygusu da değildi. Sadece birkaç saniye önce "bu tür bir şeyin iyi olduğunu" düşünmemiş miydim?
"Ama aslında o yaptı."
"Ehmm..."
Bunu nasıl açıklayabilirim? Ama Sigren tepkimi farklı yorumlamış gibiydi. Hatta bana dokunmayacağını kanıtlamak için elini bile arkasında tutmuştu.
"Fiona, eğer istemiyorsan bunu yapmayacağım."
"Öyle değil."
Az önce ne düşündüm? Birlikte uyumak gerçekten önemli değildi? Hah, beklendiği gibi, bu ilişkiyi uzun süre sürdürürsem, kalıcı duyguların ortaya çıkacağını hissettim. Bu konuyu ilk elden deneyimlemeden konuşmanın özgüveni çok temelsizdi.
'Hayır, sorun değil.'
Bu kadar tedirgin olmam biraz komikti. Sonunda, haksızlık olduğunu bilmeme rağmen, Sigren'e bakarken somurttum. Bu bir sorumluluk devriydi.
Huzursuz görünüyordu.
Onu gördüğümde yine garip hissettim. Bana karşı bu kadar zayıf mıydı? Geçmişte böyle taze yakalanmış balık gibi mi sallandı? Geçmişte zihnimdeki Sigren görüntüsü şimdi ona benziyordu. Gerçekten bana duygularını gösteriyordu. Kalbim ağrımaktan başka bir şey yapamadı.
"Zayıf olduğum için kendimden nefret ediyorum."
"Fiona..."
Sessizliği bozan oydu.
"Sigren, belki de seninle sonuna kadar gitmek imkansız. Sonra görüşürüz."
İfadesini kontrol etmeden terastan ayrıldım. Düşündüğünüzde bencilce bir tavırdı.
"Ah, yorgun olmalı."
İlerlerken düşündüm.
Sigren benden bıkarsa, rahat olabileceğimi hissettim. Sonra yavaş yavaş ayrılabilir ve eski ilişkimize geri dönebiliriz.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...