Bölüm 80: Seçim Senin

200 14 0
                                    

Her zaman tetikteydim ama bir insan çok dikkatli olamazdı. Bu yüzden ne zaman dışarı çıkmak zorunda kalsam eskort olarak her zaman iki Heilon şövalyesi getirirdim. Her ikisi de tanıdıktı.

Bugün de aynıydı. İki şövalye atlarıyla takip ederken ben bir arabaya bindim. Hızımız o kadar hızlı değildi, bu yüzden pencereyi açtım ve dışarıda at sırtında olan şövalyelerle sohbet ettim. Şövalyeler benimle arkadaştı, bu yüzden sık sık bana şaka yapardılar.

"Eğer bayanımızın vücudunda çizik olsaydı, Dük bizi öldürürdü."

"Bayan, Heilon'da yaptığınız gibi acımasızca dolaşmayacaksınız, değil mi?"

Bu kesinlikle bir şaka değildi, bu bariz bir şekilde bir eleştiriydi.

"Bir dakika beyler, ne zaman pervasızca dolaştım?"

Bu çok haksız bir değerlendirmeydi! Heilon'da her zaman çok çalıştım.

"Bayan Fiona, um.. Hayır, sana Leydi mi demeliyim?"

"Rahat ettiğin şekilde beni ara."

"O zaman.."

Şövalyelerden biri olan Isaac sırıttı. "Eh, Bayan, özellikle sadece etrafta dolaşmadınız."

"Çok çalışıyordum."

Tekrar düzelttim.

Ardından bu sefer diğer eskort Liander şüpheci davrandı. "Hatırladığım kadarıyla, Bayan ikinci ve dördüncü duvarların paralı askerlerini bir fare yakalıyormuş gibi yakalamadı mı...?"

"Bu, işleri halletmem emredildiği içindi."

Benim bulunduğum yerler ağırlıklı olarak ikinci ve dördüncü duvarlardaydı. Bu iki yerin özel koşulları nedeniyle, doğal olarak, paralı askerler ve askerler arasında daha fazla sürtüşme vardı. O zamanlar genç bir kız olduğum için sırf görünüşüm yüzünden benimle tartışan birçok insan vardı. Bu yüzden onlara kimin üstün olduğunu göstermem gerekiyordu.

Isaac alkışlıyormuş gibi yaptı.

"O zamanlar Bayan Fiona en iyisiydi. Benim kadar büyük erkekleri yakalarken sevimli küçük bir kız gibi gülümserdi."

"Gerçekten mi?"

Hatırladığımdan biraz farklıydı.

"Sanırım yine de onlara temel nezaketle davrandım."

Isaac'ten daha nazik görünen ve daha yaşlı olan Sir Liander, düşüncelerimi nazikçe düzeltti.

"Bayan Fiona, sadece gülümsemek ve rakibinize onursal ifadeler kullanmak, yaptığınız şeyin kibar olarak kabul edildiği anlamına gelmez."

Isaac daha sonra ekledi, "Bazen, Bayan'ın bu davranışı beni daha da korkutuyor. Bir anlamda bu, efendimizden daha korkunç...."

"...."

Abel'den daha korkunç.

Bekle, bu biraz fazla değil miydi? Dahası, benim kişiliğim Abel'inkinden daha iyiyken bunu nasıl söyleyebilirlerdi? Evet, bunu söylemekten gurur duyuyordum.

Isaac ifademe baktı ve sözlerini çabucak değiştirdi. "Ah, Bayan, sizi eleştirmiyorum. Eh, bazı insanlar iyi ve hatta buna aşık oluyor."

"Aşık oluyor, yani diyorsun ki..."

O kişinin kim olduğunu bilmiyordum, ama Isaac'in ne kadar ikna edici olduğunu görerek bu tür insanların gerçekten var olabileceğini düşündüm. Sıçanları yakalamış gibi paralı askerleri yakalayan insanlara aşık olmak, çok eşsiz bir tadı vardı. Ayrıca birden fazla kişi vardı.

Aniden Isaac etrafına baktı ve sonra arabamın camını sert bir yüzle kapattı.

"Neler oluyor?"

"Birisi yaklaşıyor."

Araba gıcırdadı ve sonra durdu. Neredeyse düşüyordum ama kendimi zar zor dengelemeyi başardım. Araba çok hızlı gitmediği için şanslıydı.

HIINGG—!

Atlar sert bir inleme sesi çıkardı.

"Ne halt!"

Lord Liander'ın bağırışlarıydı.

Bir şey olmuş olmalı. Arabacı koltuğuna bağlı olan pencereyi açtım.

"..."

Ve sessizce tekrar kapattım. Arabacı ölmüştü. Boynu bir hançer tarafından delinmişti. Durumu kontrol ettikten sonra arabayı açtım.

"Bayan!"

Isaac bağırdı.

"Lütfen, içeride kal!"

Yumuşakça güldüm. "Henüz gerçekten eşlik edilmeye alışamadım."

Sıradan bir asil kız olsaydım, kesinlikle onun tavsiyesine uyardım. Bu tür bir durumda yapılacak doğru şey de buydu. Ama savaş alanındaydım ve birçok kez komutam altında askerlerim vardı. Bazen onları koruyacak durumdayken ben de onlar tarafından korunuyordum. Belki de bu yüzden biri kavga ederken, beni savunurken sessizce izlemek kişiliğime uymuyordu. Üstleri olarak kendimi sorumlu hissetmeden edemedim.

Etrafa baktığımda, arabanın etrafını saran adamlar gördüm.

"Suikastçı miydiler?"

"Bu o kadın! Onu yakala!"

Varsayımımı değiştirdim. Bu tür bir eylem suikastçı eylemi değildi. Paralı asker olma ihtimalleri çok yüksekti.

"Isaac. Liander. Sadece normalde yaptığınız gibi yapın."

Bir büyücü büyüsünü kullandığında, kaçınılmaz olarak bir gecikmenin meydana geldiği zamanlar vardı. Kısa bir gecikme yaşadım ama yine de bir gecikmeydi. Bu nedenle, genellikle, o günlerde sihir kullandığımda, yanımda bana yardım etmek için bir asker veya şövalye olma eğilimindeydim.

Kılıcını düzelten Liander kısa bir iç çekti.

"Bayan Fiona, bence önce eşlik edilme kavramını anlamanız gerekiyor...."

Ne yapmak istersem onu yapmam gerektiğini kastetti.

Bir gülümsemeyle parmaklarımı salladım.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin