Tüccar olan Cruz, yakın zamanda bir ikramiyeyi vurdu. Başlangıçta, başkentteki tüccarlardan biriydi. Bir gün birdenbire, canavarların başkent duvarlarının dışında dolaştığını görünce aklına çok tuhaf bir iş fikri geldi. Başkentteki zengin soyluların her zaman eğlenceye ihtiyacı vardı. Ve hayatlarının geri kalanında canavarlar tarafından saldırıya uğramaktan korkmayan onlar için, canavarların birbirleriyle savaştığı arena yeni bir eğlence olabilirdi.
"Sonuçta, yasalara göre yaşamak sadece aptalların yaptığı bir şeydir."
Bu kumar odasının yasa dışı veya birçok riski olup olmadığı Cruz'un endişesi değildi. İnsanlar yine de onu sevdi ve onların ilgisi onun hazinesiydi. Bu karşılıklı bir ortaklıktı.
"Maalesef birkaç gün önce bir canavar kaçtı."
Tabii ki, her şey gardiyanlara küçük bir rüşvet ve birkaç tehditle çözüldü. Canavarın cesedi de düzgün bir şekilde bertaraf edildi. Ayrıca son zamanlarda iyi iş yapacağına dair işaretler bile vardı. Daha fazla soylu girip çıkmaya başlamıştı.
"Beklediğim gibi, yasaya uymanın bir faydası yoktur."
Ondan üstün olanlar tarafından iyi görülmek yüz kat daha iyiydi. Onun gibi insanlar için hayatta kalmak bundan ibaretti.
Cruz, arenadaki insan sayısına bakarken genişçe sırıttı. Sonraysa astı kulağına fısıldadı.
"O kişi geldi."
"Gerçekten mi? Neden bana daha önce söylemedin!"
Sebepsiz yere astına kızan Cruz, çabucak hareket etti.
"Ah, Majesteleri sonunda geldi mi?" Cruz sırtını derinden eğdi. "Bu eski püskü yerde yürümenizi sağlamak bizim için gerçekten bir onur."
"Ha, iyi konuşuyorsun."
Cruz'un adamlarının rehberliğinde gelen Veliaht Prens Enoch gülümsedi. Tüccarın kibar tavrını gerçekten çok sevdi.
'Doğru. Ben kimim? İnsanların önümde bu şekilde davranması doğaldır.'
Enoch son zamanlarda hiç şansı olmadığını hissediyordu, ama işler yine iyi gidiyor gibi görünüyordu. Özellikle de Livyia'nın çok uysal olduğunu ve ona zaman geçirecek böyle bir aktivite bulduğunu görünce.
Cruz, Enoch'u daha da içe doğru götürdü. Canavarların tutulduğu bir yerdi. Devasa demir kafeslere hapsedilen canavarlar garip bir ses çıkardılar. Kertenkele gözleri gibi ince göz bebekleri, onları tuzağa düşüren insanlara doğru bakıyordu.
Enoch kıkırdadı ve demir kafesleri tekmeledi. Korkması gereken varlığa bakmak iyi hissettirmişti.
"Tek tür bu mu? Geçen sefer ne dedin?"
Cruz'un yüzü düştü. "Özür dilerim, ama yine de-"
"Çok yavaş."
Enoch'un söylediği daha üst düzey bir canavardı. Cruz'a gelişmiş bir canavar hazırlamasını söylemişti. Daha güçlü canavarların birbirini öldürmesini izlemek, daha zayıf ara canavarları görmekten daha eğlenceli olmaz mıydı?
Veliaht prens mutsuz göründüğünde, Cruz hızla başını eğdi. İç ağzını diliyle dürttü.
'Seni aptal, sence bu türleri yakalamak kolay mı?'
Gelişmiş canavarları birkaç kıdemli paralı askerle bile yakalamak zordu. Doğal olarak, onları yakalamak zaman alırdı.
'Ama veliaht prensin arenamı beğendiği için çok şanslıyım.'
Cruz, veliaht prensin ziyaretini ilk öğrendiğinde, onu tutuklamaya geldiğini düşünürken titremişti. Ancak veliaht prensin onu desteklemek istediği ortaya çıkmıştı. O gün Cruz'un hayatındaki en geniş sırıtışı yaptığı gündü. İşinin tek dezavantajı yasadışı olmasıydı. Ancak veliaht prensin beğendiği an, iş sadece ikramiye değil, aynı zamanda garanti almıştı.
"Beni memnun etmeye çalışıyorsun ha?"
Enoch'un kesinlikle kendi düşünceleri vardı. Bu yasadışı kumar sadece eğlenceli değil, aynı zamanda önemli karlar da sağlıyordu. Bu işi kapatmak yerine göz yummuş, hatta biraz da yardım etmişti.
"Ben, veliaht prens, hoşlandığı müddetçe yasadışılık kimin umurunda."
Ayrıca, bu suç o kadar da ölümcül değildi. Sadece bazı aptal hayvanları yakalamak ve onlarla bir gösteri yapmak gerekiyordu. Oldukça verimli bir şey değil miydi?
"Onları mümkün olan en kısa sürede hazırlayın."
"Evet, Majesteleri. Emrettiğiniz gibi yapacağım."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...