Bölüm 157: Karar

62 7 0
                                    

"Anne, geçen sefer sana sorduğum çiçeğin yetiştirilmesi yasaktı, değil mi?" Aria sinsice düşünürken sordu. Soyluların zayıflığına tutunabilmek için çiçeklerin kaynağını bulmak zorunda kalmıştı.

Aria'nın annesi, kraliçe, kararlı bir şekilde cevap verdi. "Hayır, değil."

Aria şaşırdı.

"Evet? Ama, bunun bir ilaç olduğunu söylemedin mi? Yanarsa tehlikeli olabileceğini söyledin..."

Aria bitkiler hakkında hiç bir şey çalışmamıştı. Sadece annesi bitkiler hakkında bilgiliydi, bu yüzden bilgiyi kendiliğinden ve açıkça diğerlerinden daha derin bir şekilde edinmişti.

"Bitki biraz sıra dışı. Kesinlikle, sadece belirli insanlar için tehlikelidir. Tehlikeden daha çok bir baskı gibidir."

"Baskı?"

"Evet, bu bitki sadece büyücüleri etkiliyor. Normal insanlara çok fazla zarar veremez. Ancak geçmişte bu gerçeği öğrenen imparatorluk sarayı büyücüleri bu çiçeklerin hepsini yok etti ve etki nedeniyle yasakladı"

"Ah..."

"Bu yüzden çoğu insan o çiçeği bilmiyor. İmparatorluk sarayı büyücülerinin ondan nefret ettiği için onu kaldırdığı sadece ağızdan ağıza aktarılabilen bir fısıltı. Ancak, resmi olarak yasak olup olmadığı... Eh, bundan emin değilim. Tohumun kendisi çok değerli ve yükselmesi zor olduğu için çok nadir bir çiçek olduğu doğru olsa da."

Ancak o zaman Aria, Fiona'ya gönderdiği mektubun eksik olduğunu fark etti. "Sadece Leydi Fiona"nın dikkat etmesi gereken çiçek olduğu ortaya çıkmıştı.

"Şimdi gidip ona söylemeli miyim?"

Bu tür çiçeklerden bir demet aldıysanız, gönderen kişi bir şeyler iletmeyi amaçlıyordur.

"Önce Sigren abiye (ağabeyi kısalttım) söyleyelim."

Son zamanlarda onun hakkında garip söylentiler dolaşıyordu ama Aria onlara inanmadı. Doğduğundan beri sarayda yaşıyordu. En azından insanları nasıl yargılayacağını öğrenmişti. İmparatoriçe ve Kardeş Sigren arasından bir müttefik seçmek zorunda kalsaydı, her zaman ikinci tarafta olurdu.

Aria imparatorluk sarayını ziyaret etti ve Sigren'i aradı.

Sigren üvey kız kardeşinin sözlerini duyunca yüzü sertleşti.

"Nereye gidiyorsun?"

"Leydi Fiona'yı aramaya."

Aria bu hızlı tepkiye şaşırdı.

"Onun nerede olduğunu biliyor musun?"

Sigren kısaca cevap verdi.

"Biliyorum."

Şarkıcı çoktan odadan çıkmıştı, muhtemelen atmosfer hakkında garip bir şeyler hissetmişti.

Aria, şarkıcının Sigren'i takip ettiğini görünce kaşlarını çattı ve o kadının neden onu takip ettiğini merak etti.

Şarkı söyleyen Cali, Sigren'e küçük bir sesle seslendi. "Sanırım sinekleri dışarı çıkarmak yerine öldürmeliydim."

"Doğru."

"Bu benim hatam. Hala imparatoriçe ile birlikteyken daha fazla bilgi toplamalıydım."

"Hayır, bu aynı zamanda benim hatam." Gergin Sigren sadece kısa bir süre cevap verebildi.

***

Balo salonunda olan Abel, garip bir şeyler hissetti. Değerli evlatlık kızı hiçbir yerde görünmüyordu. Fiona bir çocuk değildi ve kesinlikle iyi huylu bir genç bayandı. Ancak, onun için endişeliydi.

"Neden burada?"

Abel'in gözleri öğrencisini balo salonunda bulduğu anda hoşnutsuzlukla titredi. Son zamanlarda öğrencisinin ne yaptığını bilmiyordu, ama her şeyden rahatsız olmuştu.

Sigren Abel'e doğru yaklaştı ve sordu, "Dük, Leydi Fiona nerede?"

"Bilmiyorum, Majesteleri."

Fiona'ya yakın olan bayan bugünkü baloya katılmamıştı. Bu, onun bile gidecek hiçbir yeri olmadığı anlamına geliyordu. Ve şimdi Sigren'in sıra dışı ifadesi Abel'i ciddileştirdi.

"Sorun ne?"

Sigren durumu kısaca anlattı.

Abel'in ifadesi onu duyunca sertleşti.

"Fiona, eğer gücünü kullanamazsa...."

Kolları kesilmiş bir şövalye gibiydi.

Her iki adam da tedirgin hissetti. Ortadan kaybolduğu kısa sürede bir şey olması pek olası olmasa da.

"Hadi onu çabucak bulalım."

Hizmetçilere, diğer insanlara sordular ve Fiona'nın bir asilzade ile salona gittiğini duydular.

İkili salonun önünde durdu. Abel kapı kolunu çevirdi.

Arsız piç.

Kilitliydi.

"Fiona?"

"...."

Cevap yoktu.

İki adam tereddüt etmeden bir sonraki adıma geçti.

"Onu parçala."

"Evet."

Patlama!

Kalın ahşap kapı bir karton kutu gibi uçup giti.

***

Doğru, rakibimi çok küçümsüyordum.

Sakince düşünelim. Bu çiçeğin tütsü kokusunu aldıktan sonra büyünün işe yaramadığı kesindi.

"Bunca zamandır çok kibirliydin, genç bayan. Büyü kullanamıyorsan, sen sadece sıradan ve alçak bir kızsın demektir."

Paul gülümsedi ve devam etti.

"Başından beri Majestelerinin önünde diz çökmeliydin. - Gördün mü? Şimdi büyün olmasaydı, sen sadece normal, kaba bir kız olurdun."

Güldüm. "Görünüşe göre majesteleri nasıl yaşadığımı bilmiyor gibiydi."

Savaş alanındaki yılların deneyimini görmezden gelmemeliydiler.

Masanın üzerindeki vazoyu kapalı pencereye doğru fırlattım.

Clang!

Pencere kırıldı.

Önce bu odayı havalandırmam gerekiyordu. Koku çabuk geçmeliydi.

Bu arada Paul, kısa bir hançer çıkardı. Kahretsin, gerçekten böyle bir şey getirmeye cesaret etmişti.
Yakın dövüşe girersem, dezavantajlı olurdum. Bir adamı fiziksel bir kavgada dövmek zaten zordu, şimdi bir silahı bile vardı.

"Beni öldürürsen, hayatın biter."

"Seni öldürmek zorunda değilim. İyi bir hikaye işime yarardı."

Paul acı acı güldü.

"Prensin gizli ilişkisi karşısında şok olan Leydi Heilon, sonunda başka bir adamla ilişki yaşadı..."

Ah, yani silahını beni itaatkar yapmak için kullanacak ve sonra böyle bir hikaye paylaşacaktı? Sigren'e bir kadın ve bana da bir erkek eklemek, yani amaçları bu muydu? Ne kadar titiz bir planı vardı.

"Yine de sence herkes inanacak mı?"

"Önemli değil. Buraya benimle isteyerek geldiğinizin görgü tanıkları varsa söylentiler daha inandırıcı olacaktır."

"...."

Bazen şöyle insanlar vardı; kör sadakat ve bunu yaparak aldığı zararı bile umursamayan insanlar.

Yardım edilemezdi. Paul'un bir hançer tutarken hızla bana doğru yaklaştığını gördüm. Şimdi güvenebildiğim tek şey savaş anlayışımdı.

Patlama!

Önümdeki masayı tekmeledim.

***

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin