Hikayenin başladığı zaman geldi.
Şimdi, Sigren ve Fiona orijinal hikayenin başladığı yaştaydı. Birinci bölüm, bir ay süren çiçek festivalinin sonunda imparatorluk sarayı balosunun yapıldığı zamandı. Başkentten çok sayıda soylunun katıldığı bir yerdi.
"O 'gayri meşru çocuk' bugün ortaya çıkıyor, değil mi?"
"Şşş.. dikkatli ol. Majestelerinin onu resmi prens olarak atayacağına dair söylentiler var."
Bu dönemde elbette en büyük tartışma konusu birdenbire ortaya çıkan "Sigren" adında genç bir adamın varlığıydı.
"Gayri meşru bir çocuğun resmi olarak prens olarak atanması nadir değil mi? Dahası, şu anki imparatorun kişiliğiyle...."
"Ama ejderhayı bastırmayı başaran ilk kişi o."
Soylular ikili ve üçlü olarak toplanarak, ondan bahsettiler. Anne ve babasıyla birlikte baloya gelen asil kızlar da istisna değildi. Yeni bir prensin ortaya çıkması konusunda yarı beklentileri ve yarı endişeleri vardı.
"Onun çok el değen bir adam olduğunu duydum."
"Aman Aman.. Ayrıca onun çok kaba ve acımasız bir insan olduğunu duydum? Pekala.. böyle düşünüldüğünde makul.. kuzey Heilon'da olduğu söylendi."
"Heilon dedin... çok tehlikeli bir bölge değil mi?"
"Burada sorun tehlikeli bölge olması değil. Duyduğuma göre o yer canavarlarla dolu ve yerlileri bile şiddet yanlısı."
Başkent ile Heilon arasındaki mesafe uzaktı. Sonuç olarak, birçok bilgi de belirsizdi. Doğal olarak, Heilon hakkında söylentiler başkentte dolaşıyordu.
"Ah.. Ayrıca orada yaşayan güçlü ama çok zalim bir büyücü olduğuna dair bir söylenti duydum... kızdığında, yıldırımlar yaratıyor..."
"Sanırım bunu ben de duydum.. Aman Tanrım.. Yeni prensin bir insan gibi iyi konuşabilen biri olmasını ummalıyım."
Heilon'un başkent aristokratları arasında en yaygın ifadeleri "barbar" ve "uğursuz" idi.
Ancak, elbette hepsi önyargıydı.
Heilon, maceracıların, paralı askerlerin ve tüccarların aktif olarak etkileşime girdiği bir yerdi. Eskiden çorak bir topraktı ama şimdi servetin en çok biriktiği bir yerdi. İşletmeler çok iyi gidiyordu.
Yine de, pek çok insan bu gerçekleri görmüyordu. Soylular arasında sadece beyni olanlar Heilon'u oldukça yüksek göre ve derecelendire bilirlerdi. Yine de aynı zamanda Abel'in hamlelerini çok yakından izlerdiler.
"Leydi Pricilla, ne düşünüyorsun?"
O sırada, kızların konuşmasını dinlerken, yüzünde sıkılmış bir ifade olan Livyia bakışlarını kaldırdı. Kırmızı dudakları açılır açılmaz yumuşak sesi çınladı. "Şey, bu ne olduğunu gördükten sonra karar vermen gereken bir şey, değil mi?
Livyia, Dük Priscilla'nın tek kızıydı. Soylu kadınlar arasında en büyük güce sahip kadın olduğunu söylemek abartı olmazdı.
"Bununla birlikte, asil çevrede de kargaşaya neden olan başka bir söylenti var. Gayri meşru çocuğun resmi prens olduğu haberi kadar büyük bir söylenti. Düşük rütbeli bir soylunun kızının yakın zamanda bir azize olduğunun kanıtlandığını duydum."
Livyia mücevherlerle süslenmiş muhteşem hayranını yaydı, sonra sıkılmış bir ifadeyle esniyormuş gibi yaptı. "Gürültü o kadar yüksek ki baş ağrısı verdi."
Çevresindeki kızlar birbirlerine baktılar ve çabucak cevap verdiler.
"Öyle mi? Ben de öyle düşündüm!"
"Doğru. Leydi Priscilla'ya katılıyorum."
O anda, etraflarındaki kargaşa aniden sakinleşti. Kızlar, atmosferdeki ani değişimle birlikte şaşkın yüzlerle etrafa baktılar.
"Görünüşe göre genç adam bu. Söylentilerdeki göre gayri meşru oğul."
"Dük Abel Heilon'un onu desteklediğine dair söylentiler doğru görünüyor."
Anlaşılan söylentinin ana karakteri salona giriş yapmıştı. Ve şimdiye kadar onun hakkında konuşan asil kızlar, Sigren'in yüzünü görünce ağızlarını kapatmak zorunda kaldılar.
"...."
Livyia, insanların odaklandığı yere ilgisiz gözlerle baktı. Sonra Sigren'in girdiğini görünce yüzünde hafif bir sırıtış görünmeye başladı.
***
"Aman aman.. gerçekten benimle göz teması mı kuruyor?"
Salona girdikten sonra birinin bana olan bakışlarını hissettim. Etrafıma baktım ve benzer göz renklerine sahip kırmızımsı-kahverengi saçlı güzel bir kadınla göz göze geldim. Asil kızların toplandığı yönden bana doğru bakıyordu. Hafif ve şirin gülümsemesi çok etkileyiciydi. Onu hemen tanıdım. Bu Livyia Priscilla'ydı.
Kahramanla tanışmadan önce kötü karakterlerden birini daha gördüğüme inanamadım.
Livyia'nın romandaki rolü, insanların kötü kadın dediği karakterdi. Benlik saygısı ve soyunun gururu oldukça yüksekti, bu da onu temelde bir şey almaya karar verirse, arzusunu elde etmek için ne gerekiyorsa yapacak biri haline getiriyordu. Bu Sigren için de geçerliydi. Hikayede onu gördüğü andan Sigren ile ilgilenmeye başladı. Bu yüzden onun için, Sigren'e yaklaşan Eunice, bir tehditti. Başka bir deyişle, çok yaygın bir karakter türüydü.
Ona karşı biraz sempati hissettim. Artık ona benzer bir pozisyondaydım. Kötü adam. Bunu düşünerek, ona Sigren dışında iyi bir insanı nasıl bulacağına dair bazı tavsiyeler vermek istedim.
"Sigren, seni günahkar adam..."
"Birdenbire neden bahsediyorsun?"
Abel'in sorusunu duyduktan sonra hafifçe başımı salladım. "Hiçbir şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...