"Benimle dans edebilir misiniz?"
"...."
Ne yapmam gerekiyordu?
Onu reddedersem, bu çok insafsızca olur.
Sigren'e baktım. Şaşırtıcı derecede sakin görünüyordu. Yüzünü bu kadar yakından görünce kalbim yine zayıfladı.
Evet, onu reddetmem için çok fazla göz vardı.
"Evet, Ekselansları."
Sonunda nazikçe elini tuttum.
Yavaş yavaş dans salonuna doğru yöneldik.
Şu anda rahatsız olduğum için iyi dans edip edemeyeceğimi bilmiyordum. Ya Sigren'in ayaklarına basarsam? Endişemin aksine, Sigren ve ben dans pistine adım attığımızda, dans şarkısı yavaş bir vuruşa dönüştü. Sigren eskortlukta yetenekliydi. Bu nedenle, düşündüğüm kadar çok hata yapmadım.
Tabii ki, çok fazla hata yapmadığım için kendimi şanslı hissetmeme rağmen, çocuksu kalbim hala hoşnutsuzdu. Bu yüzden, her zaman, kurallara aykırı olduğunu bilmeme rağmen aşağı baktım.
"Fiona, başını kaldır."
"...."
Yavaşça başımı salladım. Sigren'in bakışlarından kaçınmak istedim. Çünkü gözlerinin içine bakarsam nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.
"Bedenin nasıl?"
"Sorun değil, her şey yolunda."
Dans adımını takip ederek arkamı döndüm. Hareket ettikçe eteğimin uçları havalanıyordu. Dans neredeyse bitmişti. Biraz panik yapmadan edemedim. Dans bittiğinde ne yapmalıyım?
"Ah."
Başka bir şey düşündüğüm için yanlışlıkla Sigren'in ayağına bastım.
"Sorun değil."
Sigren nazikçe sırtımı destekledi.
Bu genellikle her zaman yaptığım bir danstı, bu yüzden yanlışlıkla ayağına basmak bana garip geldi.
"Dans ettikten sonra konuşalım."
"Hayır...."
"O zaman şimdi mi yapalım?"
Sonra Sigren beni yukarı kaldırmaya çalıştı.
İçten içe çığlık attım. Ne yapıyor?!
Korktum ve çabucak koluna tutundum.
"Tamam, konuşalım."
"Harika."
Hafifçe kaldırılmış olan ayak parmaklarımın ucu hemen alçaldı.
Kalbim çok hızlı atıyordu. Tanrım, bu dans pistinde yeni dedikodular yarattık.
Dans bittikten sonra ona hoşnutsuz bir şekilde baktım. Ancak buna karşılık Sigren dağınık saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
Ne düşündüğünü merak ettim. Çünkü her zamanki ifadesine sahip değildi. Yanlışlıkla yanağını okşamaya çalıştım ama hemen durdum. Soğuk savaştaydık. Bu yüzden elimi aşağı indirdim.
"Bu taraftan."
Sigren kolunu omuzlarıma doladı. Beni sıkıca tutmuyordu ama kolundan da çıkmak zordu.
"Sorun değil, beni tutmak zorunda değilsin."
"Ya geçen seferki gibi kaçsarsan?"
O zaman beni takip bile etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...