Mekana girdiğimde hemen Livyia'ya doğru yürüdüm. Livyia ifademi gördü ve bana çabucak bir bardak uzattı.
"Çok hoş değil, değil mi?"
Soğuk içeceği bir yudumda içtim.
"Evet, şimdi Leydi Livyia'nın ona karşı neden bu kadar düşmanca olduğunu anlıyorum."
"Pekala, bu.. Bu sadece onun davranışıyla ilgili değil, aynı zamanda sosyal dünyada yeni bir olay yarattığı için."
"Nasıl?"
"Gizli bir kulüp işlettiğini ve bazı soyluları davet ettiğini duydum. Balık gibi bir aktivite."
Bill Curtis'in bana verdiği siyah zarfı hatırladım. Bu kulübe bir davet miydi?
"Şüpheli bir kulüp mü?"
Livyia başını eğdi.
"Evet, oldukça şüpheli. Ayrıca, canavarların nasıl manipüle edileceğini veya karanlığın kurbanlarını nasıl kurtarabileceğini öğreteceği gibi garip bir iddiada bulunuyor. Pekala, böyle bir şey."
Bu iddialar ilgimi çekti.
"İddia gerçek mi?"
"Nasıl olabilir? Bu, imparatorluk saray büyücüleri ve her nesil azizin bile bir düzine denemeden sonra yapamayacağı bir şey. Ama şaşırtıcı bir şekilde. Soylular arasında popüler gibi görünüyor. Yine de bundan nefret ediyorum."
"Bugünden itibaren ben de ondan nefret ediyorum."
Livyia bardağını kaldırdı. Sırıttım ve garsonun tepsisinden yeni bir bardak aldım.
"Yoldaşlığımız için."
Klink—
Cam tıkırtısı sesi net bir şekilde yankılandı.
"Bill Curtis'i boşver. Leydi Fiona bilmeyebilir, ancak sosyal dünyada gereksiz blöflerle dikkat çekmek isteyen bir sürü soylu var. Özellikle sizin gibi asil bir bayan, Leydi Fiona, dikkatinizi çekmek isteyen birçok erkek var. Bu yüzden bunu seni baştan çıkarmak için yapmış olması çok olası."
İKNA EDİLDİM.
"Doğru."
Ardından Livyia bardağını belli bir yöne doğru doğrulttu.
"Şey... asil hanımların yakışıklı prense akın etmesiyle aynı şey."
Başımı onun işaret ettiği yöne doğru çevirdim.
Gerçekten.
Birkaç soylu kadın Sigren'in yanında toplanmıştı. Ve genellikle onlardan uzak duran Sigren, kızların konuşmasını kabul ediyordu. Sanırım Livyia'nın geçen gün neden nişanlanmaktan bahsettiğini artık anlıyorum.
Livyia gülümsedi. "Nasıl? Bu sefer tekrardan izleyecek misin?"
"Hayır, artık değil."
"Aman Tanrım."
Heather Arden geçen gün Sigren'in odasına gizlice girdiğinde zaten biraz kıskanmıştım. Şimdi nasıl yapamazdım? Ama, şey, şimdi kalabalığın ortasında yürümekle "bu adam benim!" demek aynı şey. Bu biraz utanç vericiydi. Bu yüzden, biraz daha köksüz bir cesarete ihtiyacım olduğunu düşünüyordum.
Bir içki daha içtim.
Livyia beni geri tutmaya çalıştı.
"Hanımefendi Fiona, içmeyi bırakın!"
"Öncelikle, yüzüme demir bir plaka koyamadığım için, en azından üzerine alkol koymam gerekiyor."
Sonra başka bir içki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...