Bölüm 46: Heilon (2)

366 27 1
                                    

Sigren hakkındaki söylentiler hızla yayıldı. Soylular meraktan Heilon malikanesinin kapısını bile çaldılar. Tabii ki hepsi hemen reddedildi.

İnsanların davranışlarını gören Sigren sık sık homurdanıyordu. "İnsana çok ender rastlanan bir canavar görmüş gibi davranıyorlar."

Bazı nedenlerden dolayı onları suçlayamıyordum. Çünkü bu özel bir durumdu. Üstelik imparatorluk ailesi ziyafetinin davetiyesinde yazılan tarih yaklaştıkça toplumda dedikodular, söylentiler ve hikayeler daha da yayılıyordu.

Bu kadar.

İmparatorluk ziyafeti orijinal hikayenin başlangıcıydı.

Ziyafete gitmeden bir gün önce nedense bir çocuk gibi beklenmedik bir heyecan hissettim. Benden farklı olarak Sigren çok rahat görünüyordu, bir süre önce beni yakalayan ve korktuğu için yanında kalmamı söyleyen birine göre, garip bir şekilde rahattı. Gerçekten rahatlamış mı yoksa sadece numara mı yapıyor, anlayamadım.

"Tatlı."

Sigren, beni ziyafet için giyinmiş halde görünce böyle söyledi.

Saçımın ucuna hafifçe dokundu ve tatmin edici bir şekilde gülümsedi. "Heilon'da giydiğinden kesinlikle daha iyi."

Gülümsedim. "Heilon'da her zaman pamuk dolgulu giysiler giyerdim."

Başkentte omuzları, sırtı açık elbiseler ve teni oldukça açığa çıkaran elbiseler modaydı. Giydiğim elbise çok fazla açık değildi ama omuzlarım ve boyun bölgem biraz açıktaydı. Ve kesinlikle bu tür bir elbise kuzey havasında giyeceğim bir şey değildi. O kadar cesur değildim.

"Fiona, Abel seni bugün resmen tanıştıracak mı?"

Abel'e 'Usta' demesi gerektiğini belirtmek istedim ama sözlerimi yuttum. Üstelik Sigren resmi olarak prens olduğunda bu unvanın hiçbir anlamı yoktu.

"Bir dahaki sefere yapmasını istedim."

"Evet.. o zaman rahatça tadını çıkarabilirsin. Heilon'un ziyafeti aşırı içki ve sarhoşluktan oluşuyor, o yüzden hiç eğlenemiyordun."

Heilon'daki insanlarla karşılaştırıldığında çok fazla içen biri değildim, bu yüzden genellikle odama erken dönerdim. Aslında bundan nefret ettiğimden değil, sadece içmek istemiyordum.

Sigren aniden boynumdan sarkan kolyenin kırmızı mücevheriyle oynamaya başladı.

"Sakın bana bu mücevherlerin ve elbisenin Abel tarafından hazırlandığını söyleme. Son zamanlarda ona baba demeni istediği ile ilgili tuhaf şeyler duydum."

"Celine hazırladı."

"Güzel."

Sigren sırıttı. Genelde pek gülümsemezdi. Bugün ruh hali iyi görünüyordu.

Soyluların önünde o canavarları avladığı zamanki bir ifadeye sahip olacağından endişeleniyordum. Ama şimdi biraz rahatlamıştım. Dürüst olmak gerekirse, çoğu zaman genç bir adamın canlı yüzüne sahip olması gerekirdi. İfadesini gevşetirken güzelliği parlıyordu.

"Sana eşlik etmek istiyorum."

Hafifçe gülümsedim. "Heilon'da çok şey yaptın."

Aslında Heilon'da pek popüler değildim. Kimse bana eşlik etmek istemedi, hatta dans teklifi bile edilmedi. Bu nedenle her zaman Sigren'le ya da Abel'le, bazen de Zeron'la birlikte oldum. Bazen bunun nedeninin bu serseri olduğunu düşünüyordum.... Çünkü Fiona'nın yüzünün çirkin olduğunu düşünmüyordum.

"Bugün sana eşlik edersem çok dikkat çekersin."

"Bu doğru. Söylentilere göre prens zaten ses çıkarmış, sonra aniden bir partnerle gelirse..."

"Henüz prens değilim."

"Yakında olursun." Başımı kaldırıp Sigren'e baktım ve gülümsedim. "Sana daha önce söylememiş miydim? Her şeye sahip olacaksın."

"Her şey diyorsun..." Sigren tuhaf bir ifade takındı. "Fiona, belki ben..."

"Çocuklar oyun zamanı bitti."

Sigren ve ben arkamıza dönüp sesin olduğu yöne baktık. Abel orada-kapı çerçevesine yaslanmış şekilde-duruyordu. Daha sonra parmağını Sigren'e doğru salladı.

"Özellikle sen, oyalanmayı bırak ve hemen arabaya bin."

Sigren sadece benim duyabileceğim bir sesle mırıldandı. "Başka hiçbir şey bilmiyorum ama resmi olarak prens olduğumda, Abel'in beni onurlandırarak çağırdığını duyacağımdan emin olacağım."

Görünüşe göre Sigren'in köklü kinleri vardı.

Abel tek kaşını kaldırdı. "Her şeyi duyuyorum, seni ikinci çakıl taşı."

"...."

Sigren hızla ağzını kapattı ve ben de iç çekmeyi başardım.

"Bu arada, ilk çakıl taşı benimle birlikte geliyor."

"Tamam, tamam.. İlk çakıl taşı şimdi yuvarlanıyor.."

Homurdanarak Abel'e yaklaştım. Bana uzun zamandır duymadığım bir lakapla hitap ettiğine göre ona baba demediğim için somurtuyor olmalıydı. Kesinlikle böyle bir adamdı.

Giydiğim yüksek topuklu ayakkabılar normalden daha ince ve daha yüksek olduğundan sendeledim ve neredeyse düşüyordum. Şans eseri toprağı öpmedim. Sigren ve Abel neredeyse düşeceğimi fark etmiş gibiydiler. Bu yüzden hızla beni desteklediler.

"İkinci çakıl taşı, yuvarlanmaya devam et." Abel, Sigren'e baktı.

"..."

Sigren, Abel'e tatminsiz bir bakışla baktıktan sonra uzaklaştı.

"Dük, Sigren prens olduktan sonra intikam alırsa ne yapacaksın?"

Abel homurdandı. "Bakalım bunu nasıl yapacak. Ve sen, önce yürüme alıştırması yapmalısın."

"Evet.."

Eskiden giydiğim ayakkabılar giydiğim elbiseye uymuyordu, bu yüzden yeni bir çift ayakkabı denedim. Beklendiği gibi çok fazlaydı. Ancak Abel'in beni ustalıkla tutması sayesinde çok da zor olmadı. Onu yanımda tutmam gerekiyordu. Ayrıca ne mutlu ki, İmparatorluk Sarayı'na vardığımızda ve arabadan indiğimizde artık bir insan gibi yürüyebiliyordum.

Önümdeki kaleye baktım. Güzeldi. Güneşin ışığı batarken gözlerimi bile kamaştırdı.

"Ne gösteriş." Yanımdaki Abel alaycı bir şekilde mırıldandı.

Abel'in koluna tutundum ve dikkatlice yürüdüm.

"Fiona, içeri girdiğimizde o sinir bozucu şeylerle uğraşmana gerek yok."

Bu gerçekten Abel'inkine benzer bir tavsiyeydi.

"Sigren, benimleyken olduğun gibi sinir bozucu davranabilirsin. Bunun ötesine geçme."

Sigren elinden geldiğince sert bir şekilde alay etti. "Elimden geleni yapıyorum, Usta."

Konuşmayı dinlerken gülmekten kendimi alamadım. Yalnız olduğu için yanında kalmamı isteyen arkadaşım hangi cehennemdeydi? Nasıl bakarsam bakayım, tek görebildiğim, kendisini kızdıran tüm çocukları öldürmek için istek duyan genç bir adamdı.

Sigren ve Abel'e bakarak iç çektim. "Savaşmayı bırakın, gidelim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin