Kendimi bu aile sicilinden çıkarmak için böyle dolambaçlı yollara başvurmamın bir nedeni vardı. Uyuşturucu işi halka açılmadan ve ben bu işe dahil olmadan önce Green ailesinden çıkmak istiyordum. Ancak beni aile sicilinden çıkarabilmek için aile reisi veya geçici aile reisinden izin almam gerekiyordu. Ailenin şu anki reisi Kont Green yatalaktı. Bu nedenle, kaçınılmaz olarak, aile sicili sorununu çözmek için -Caindel veya Jen- içlerinden birinin hanenin geçici reisi olması ve izin vermesi gerekiyordu.
Beklenmedik istek üzerine Jen şaşkın bir ifade yaptı. Yaptığım isteğin bana zararlı olması gerekiyordu, bu yüzden faydalı olmayan talebin garip olduğunu düşünüyor olmalıydı.
"Bunu neden istiyorsun?"
Bundan sonra biraz daha derinlemesine oyunculuk becerisine ihtiyaç vardı.
"Aslında ben... bunun için eve geri geldim."
Gözyaşı dökmeye çalıştım ama işe yaramadı. Bu yüzden yüzümdeki hüzünlü bir gülümsemeyle tatmin olmaya karar verdim. Sigren ve Abel görselerdi buna gülerlerdi.
"Herkes servet elde etmek için burada olduğumu sandı, ama aslında hiç de değil. Buraya sadece ailemin yüzlerini görmeye geldim."
Ardından derin bir nefes aldım.
"Dürüst olmak gerekirse, gayri meşru bir çocuk olarak işaret edilmekten ve aile tarafından sürekli yanlış anlaşılmaktan bıktım. Ayrıca... Ben... Sadece burada olarak bu aileye hep sorun çıkarıyorum, değil mi? Aileme kendi tarzımla değer verdim ama bu pozisyonda sürekli üzüldüm."
Muhtemelen Jen'in gizlice içinden kabul ettiği bir istekti. Kayıtlı aileden biri sınır dışı edildiğinde mirastan otomatik olarak feragat edilirdi.
Daha sonra boşuna rüya gören bir kız gibi konuştum.
"Ayrıca, uzun zamandan sonra memleketime ilk kez döndüğüm için gerçekten dışarı çıkıp birçok şey yapmak istiyorum. Bu yüzden hayatımın geri kalanında bu ailenin gayri meşru çocuğu olamam."
Sözlerimi duyan Jen üzgün bir yüzle söyledi. "Anlıyorum Fiona. Gerçekten zor zamanlar geçiriyor olmalısın. Ailenin reisi olduğumda seni kesinlikle özgür bırakacağım."
Ne saçmalık. Onun da beni savaş alanına göndermeye itirazı yoktu.
"Şimdi, bana en büyük kardeşin odasında uyuşturucuları bulan hizmetçilerin isimlerini söyle."
"Bu..."
Jen'in ısrarı üzerine tereddüt ediyormuş gibi yaptım ve ifade için önceden satın aldığım hizmetçilerin isimlerini verdim.
Dinledikten sonra Jen başını salladı ve büyük bir sorunu çözmüş gibi baktı.
"Tamam. Teşekkürler Fiona. Bu tanıklıkla aileyi miras alabileceğim."
Memnun bir şekilde gülümsedim ve tatlı bir şekilde fısıldadım.
"Şimdiden tebrikler, kardeşim."
***
Her şey planlandığı gibi gidiyordu. Hizmetçiler ilacı yanlışlıkla mı buldu? Eh, bu bir yalandı. Tam olarak söylemek gerekirse, bazı hizmetçilere rüşvet vermiş ve Caindel'in odasını karıştırmıştım. Ağızları çoktan tamamen kilitlenmişti. Hizmetçiler Jen'e, Caindel'in odasını temizlerken ilacı 'yanlışlıkla' bulduklarını ve 'yanlışlıkla' Lady Fiona tarafından yakalandıklarını ifade edeceklerdi.
Ayrıca Jen'in bildiği tek bilgi, Caindel'in ilaca dokunduğuydu, Kont Green ve Caindel'in doğrudan uyuşturucu işine girerek servet biriktirdiğini bilmiyordu. Ama tabii ki Jen'e bundan bahsetmeye niyetim yoktu. Bu kartı en sona saklayacaktım. Her neyse, bu aileyi karıştırmaya karar verdim, bu yüzden düzgün bir şekilde yapmak zorundaydım.
Ben, bir şey yapmaya karar verdiğimde, sonuna kadar yapacağım türden biriyim.
Şimdi Jen'i ateşlediğime göre tek yapmam gereken yanmasını beklemekti.
Caindel için hiçbir şey yapmama gerek yoktu. Zaten benden her zaman nefret etmişti ve doğrudan konuşmak sadece benim için bir soruna neden olurdu. Dahası, Caindel'in sahip olduğu ateşli kişiliği ve Jen'e karşı güçlü bir aşağılık duygusu, üçüncü ağabeyi için yeterliydi. Jen tam teşekküllü hareket ederken, Caindel'in düşmanlığı da yoğunlaştı.
"Bunu hak etmeyen sensin!"
"Hayır, sensin ağabey. Yeterince yetenekli değilsin!"
O zamandan beri, Green kardeşleri her geçen gün miras üstünde savaşmaya başladılar. Başlangıçta çok kötü değildi ama günler geçtikçe kavga daha yoğun hale geldi. Son zamanlarda sesi yükseltmenin yanı sıra kırılan nesnelerin sesi de sık sık duyuluyordu. Başlangıçta kavgayı birkaç kez durdurmaya çalışan Kontes bundan bıkmış görünüyordu ve sonradan müdahale etmeyi bıraktı. Hiç konakta bile değildi. Zamanını genç sevgilisiyle geçiriyor gibiydi.
Güzel, şimdi doğrudan bir şey yapmak zorunda değildim. Kendi açgözlülükleri tarafından yeniliyorlardı.
Green ailesinin insanları o kadar açgözlüydü ki, tek bir tahıl kaybına bile tahammül edemezlerdi. Her zaman başkalarının hatalarının büyük, kendi hatalarının küçük olduğunu kabul ederlerdi. O kadar bencildiler ki, beş yıl önce savaş alanına güçsüz, on üç yaşında bir kız bile gönderdiler.
"Ailede tek bir bilge adam bile olsaydı planım başarısız olurdu."
Bununla birlikte daha fazla zaman geçti.
Ne olursa olsun, Jen Caindel'den daha zekiydi. Caindel duygularıyla çılgına koşarken, Jen evin çalışanlarına rüşvet verdi. Hatta Caindel'in hatasını daha da şişirdi ve bazı söylentilerin akmasına izin verdi. Kontes, mevcut hayatını sürdürebildiği için mutlu bir şekilde kardeşlerin kavgasının yanında durdu.
Söylentiler kartopu gibi büyüdü - şey, ben de elimle biraz yardım ettim - bu da ailenin yavaş yavaş Caindel'in niteliklerini sorgulamasına neden oldu. Ve tabii ki Jen beni hayal kırıklığına uğratmadı. Borcunu daha da ileri götürdü ve o teminat yakınlarını satın aldı. Aileyi miras aldıktan sonra tüm borcunu bir kerede ödeyebileceğini düşünüyor gibiydi.
Bir süre sonra uzun kardeş kavgasının galibine karar verildi. Caindel aileden kovuldu. Ben de haberi duyduğuma içtenlikle sevindim. İkisi arasındaki kavganın bitmesini beklemekten bıkmıştım.
Sonunda, son bloğu çıkarıp kuleyi tamamen yıkmamın zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...