Ayaklarım kara battı.
"Çok uzun zaman oldu.. Dayanıklılığım..."
Yukarı tırmanırken biriken kar nedeniyle adımlarım yavaşladı. Ve tabii ki, böyle sıkışan tek kişi bendim. Sigren iyiydi. Jeron'a arama grubuna katılacağımı güvenle söyledim, ama bu ne tür acınası bir şeydi.
Neyse ki, arama kapsamı daraltıldı. Heilon'a gelmeden önce bir arama ekibi gönderen Jeron'a teşekkürlerimi sunuyordum. Ancak sorun, bölgenin en tehlikeli yer olmasıydı. Ejderhalar tarafından yakalanma riskinin yüksek olması nedeniyle sıradan askerlerin gönderilemediği alandı.
Kieeeekkk—!
Acı içinde bir ejderhanın çığlığı uzaktan yankılandı.
Başımı sese doğru çevirdim. Bir şekilde o yön konusunda endişelendim.
"Sigren."
"Sorun ne?"
"Benimle ejderhaların olduğu yere gidebilir misin?"
Ejderhanın olduğu yere ulaşmak için çok fazla insan getiremezdim. En fazla iki üç kişi olmalıydı. Çünkü insan sayısı ne kadar fazla olursa, hareketimiz o kadar belirgin olurdu.
Sigren merakla bana baktı ve başını salladı.
"Pekala."
"Tehlikeli, nedenini sormuyor musun?"
"Çünkü bir şey yakalamış gibi görünüyorsun. Seninle gidersem, neden yaptığını da görürüm."
Gelen şövalyelerden ve askerlerden bazı muhalefetler vardı. Ama onları başka alanları aramak için bıraktım ve sonra ejderhaların bulunduğu yere çıktım.
Ne kadar yaklaşırsak, yer o kadar sallandı.
"Yanık izi var." O sırada Sigren konuştu.
"Doğru." hafif siyah bir kül gördüm.
Dağ silsilesinin yolu giderek daha karmaşık hale geldi. Dikkatli ve odaklanmış olmasaydım, muhtemelen kaybolurdum.
Artık onu buraya kadar sürüklediğime göre, Sigren'e bildiklerimden birazını anlatmam gerektiğini düşündüm.
"Sigren, uzun zaman önce ejderhaların insanla etkileşime girdiği bir zaman vardı."
"Gerçekten mi?"
Bundan sonra ona açıkladığım şey dünya görüşü gibiydi.
"Evet, ejderha bile dünyanın tüm bilgeliğine sahip olduğu için övünüyordu."
"Bunu ilk kez duyuyorum."
"Peki, sanırım, bu unutulmuş zamanların tarihi."
"Bunu nereden biliyorsun?"
Sorun şu ki, bu soruya cevap veremedim.
"Bekle."
Sigren durdu.
"Kavga izleri var."
Ben de etrafıma baktım. Dediği gibi, kılıç izleri ve kan damlaları vardı.
Sigren parmaklarıyla kan lekelerine hafifçe dokundu. "Bu yeni."
Yakınlarda ejderhalar olduğu için birçok canavar vardı.
"Onlar canavarlar tarafından kovalanıyor!"
Aceleyle izi takip ettik. Bu kan lekesi kime aitse, muhtemelen hayatta kalan biriydi. Kan lekesi izleri bizi ejderhalara daha da yaklaştırdı.
Sigren kaşlarını çattı ve kılıcını dikkatlice çekti.
"Bundan daha fazla hareket edersek yakalanırız."
"O zaman, bir konuşma yapmam gerekecek..."
Ardından Sigren gözlerini kıstı. Kısa süre sonra neye baktığını öğrendim. Uzaktan bir insan figürü görülebiliyordu. O kişi bir grup canavarla çevriliydi.
Gözlerimi genişlettim.
"Bu Dük!"
Canavarlar varlığımızı fark ettiler ve dikkatlerini Abel'den bize doğru çevirdiler.
Büyü yapmaya çalışırken Sigren beni durdurdu.
"Büyünü burada kullanırsan, ejderhaların dikkatini çekeceksin."
"Ah..."
"Ben o canavarlarla savaşırken sen Abel'e doğru git. Sanırım incinmiş."
"Tamam."
Ben hızla Abel'e doğru koşarken Sigren canavar grubuna hızla saldırdı.
Abel, kılıcıyla kendini destekliyordu. Abel'i yakından görmek beni tedirgin etti. Kanlıydı.
"DÜK..."
Bir an için yavaşça göz kırpan Abel, bana baktı ve kaşlarını çattı.
"Bir hayalet mi?
Güzel, konuşabiliyordu.
"Hayalet değil!"
Getirdiğim ilk yardım çantasını aceleyle çıkardım. Dışarıdan kan içindeydi ama yaralarının tam olarak nerede olduğunu göremiyordum.
"Bu gerçek değil mi?"
"Doğru, gerçek!"
Abel yavaşça kılıcını bıraktı. Vücudu yavaşça eğildi.
Abel'i daha önce hiç böyle görmemiştim.
"Fiona, bence çok geç."
"Öyle deme..."
Ne yapmalıyım?
Ciddi bir yaralanma gibi görünüyordu. Ama sadece temel ilk yardımı yapabilirdim.
"Fiona."
"Evet?"
"Son kez... bana baba de..."
Ağladım.
"Bu son değil!"
"Acele et..."
Arkadan, canavarların işini bitiren Sigren'in yaklaştığını hissedebiliyordum.
"Baba..."
Abel gözlerini kapadı, "Keşke daha fazla duyabilseydim..."
"Öyleyse bekle..., hayatta olduğun sürece daha fazla duyabilirsin...
"Söz ver o zaman..."
"Haahh.."
O sırada Sigren, sanki her şey saçmaymış gibi bir nefes verdi. Ardından ayağıyla Abel'in bacaklarına dokundu.
"Sigren! Bir hastaya nasıl..."
"Neden daha olgun olmuyorsun, Usta?"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...