"O pislik neden seninle uğraşmaya devam ediyor?"
"Bunu ben de merak ediyorum... Her neyse, buna iyi katlandın."
Sigren umursazca cevap verdi. "Bu, son seferden sonra neredeyse bileğini kırdığım ikinci sefer."
Woah, bunun bir şaka olup olmadığını anlayamadım. Ama önce Sigren'in sarayına gitmeliydik çünkü orası buraya en yakın yerdi. Ayrıca, veliaht prensle bir daha karşılaşmak istemiyordum.
Sigren'e baktım. "Kızgın mısın?"
"Sana sormak istediğim şey bu."
'Ben değilim' demek istedim ama sözler ağzımdan çıkmadan önce durdum. Daha önceki durumu hatırladım. Sigren'in bakış açısından kızgın mı görünüyordum?
"Fiona."
Elini uzattığında ürperdim.
"...."
Sigren hemen elini çekti.
Tepkilerimin her birine dikkat ettiğini gerçekten söyleyebilirdim. Onun bu görüntüsü beni tekrardan tuhaf hissettirdi.
"Beni gördüğünde bunu düşündüğünü söylemedin mi?"
Mutsuz görünüyordu.
"Böyle söylediğinde, sadece vücudunu isteyen bir çöp parçası olduğumu hissediyorum."
Peki, duygularım mıydı asıl amacın? Ama bunu dile getirmek zorunda değildim çünkü o sorunun cevabını sadece ona bakarak almıştım.
Sigren geri çekildi ve bana yaklaşmadı.
Kahretsin, lanet bir romantik.
Gençti, çok çekiciydi, ama neden sırf bir kadın onu reddettiği için kendisini asacak biri gibiydi?
Şimdi onunla yüzleşecek güvenim yoktu.
"Fiona, sana nasıl davranacağımı bilmiyorum."
"Senin de böyle bir endişen var mı?"
"Bazen en garip durumlarda bana büyük bir inancın var."
Erkek kahraman olduğu içindi. Sadece romantizm bölümü açısından sorunlu olmayacağını düşündüm. Aslında romanda da böyleydi. Peki, ona verdiğim özellikler nereye gitti?
"Bunu biliyorsun. Kaba bir paralı askerdim ve sonra çevrenin temelde aynı olduğu Heilon'da büyüdüm. Bu yüzden kafamda, sevdiğim kadına davranış şeklimin uygun olup olmadığını merak etmeye devam etmekten kendimi alamadım."
Sigren devam etti.
"Seninle arkadaşken iyiydi, ama şimdi.. Demek istediğim, eğer yaptığım şeyden hoşlanmıyorsan, sadece bana vur."
Bunu düşünüyordu.
Ah, daha önce ne yaptığımı düşünürsek, duygusal olarak hareket ettiğimi, soğukkanlılığımı tamamen kaybettiğimi fark ettim.
Dudağımı ısırdım ve Sigren'e yaklaştım.
"Sigren, biraz eğil."
Nedenini sormadan öne doğru eğildi. Ve tüm bu zaman boyunca elleri arkasında kaldı. Ne kadar vicdanlı bir adam.
Sigren'in yakasından tuttum. Sonra dudaklarımı hafifçe boynuna bastırdım. Cildimde titreyen hafif nabzı hissedebiliyordum.
"...."
Sigren, beklenmedik bir saldırı almış gibi nefes almayı bıraktı.
Boyun, bir insanın en önemli hayati noktasıydı, bu yüzden bir saldırı olarak sayılabilirdi, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...