Sigren'i bir an önce tedavi etmemiz gerektiğinden aceleyle odama getirmiştik. Sigren sonunda kir lekelerinden temizlendiğinden, teninin gerçekte ne kadar solgun olduğunu ve yaralarının boyutunu artık gözlemleyebiliyordum. Şifacı yarasını tarif etmeye başladı, karnını ikiye bölen büyük bir yaraydı. Her zaman savaş alanının çalkantılı, acımasız ve affetmez bir yer olduğunu biliyordum ama etrafa saçılmış ceset yığınlarını görünce, durumun gerçekliğini - savaşın gerçek anlamını daha yeni anlıyordum.
Sigren'in iblislerin ve diğer askerlerin cesetleri arasındaki küçük, hareketsiz figürünün görüntüsü, kubbesinde bir kar fırtınası yaşayan bir kar küresi gibi beni sarstı, her zamanki huzurlu hissettiğim atmosfer paramparça oldu. Önceki hayatımdan hatıralarımın varlığı nedeniyle, kendimi asla bir çocuk olarak düşünmeye ikna edemedim. Böylece, savaş çabalarına aktif olarak yardım ettim ve canavarlara karşı savaşmak için savaş alanına gittim. Yatağımda çaresizce yatan ve yaşadığına dair tek işaret göğsünün hafif inip kalkması olan bu romanın erkek başrol oyuncusu Sigren'e baktığımda, o an durumumun gerçekliğini farkettim. Ben bir çocuktum, akılda değilse de kesinlikle bedende.
Savaş alanında başka kaç çocuk vardı?
Nefesimi tutarak şifacının kararını endişeyle bekledim. Son iki gündür çeşitli sağlık personeli odama girip çıkıyor, Sigren'in durumunu kontrol ediyor ve ona nasıl düzgün bakacağım konusunda bana ipuçları veriyordu. Şimdiye kadar durumu hakkında kesin bir şey söylenmemişti, şifacının kararı bu dünyanın kaderini belirleyecekti. Sigren ölürse, bildiğimiz dünyanın sonu olurdu.
"Özellikle bu genç adamda çok ciddi ve kritik bir sakatlıktı. Ancak neyse ki kritik dönemi geride bıraktı. Henüz iyileşmemiş olsa da, şu andan itibaren dinlenme ve iyi bakım ile hızla iyileşeceğini tahmin ediyorum. Herhangi bir sorun olursa veya herhangi bir endişeniz varsa, lütfen beni aramaktan çekinmeyin leydim." Şifacı, ardından ekipmanını toplamaya başladığında duruşum nihayet rahatladı. Sigren'in yatağının yanındaki peluş sandalyeye geri çöktüğümde, stres vücudumu bir balondan gelen hava gibi terk etti. Gözlerimi kapatan kolla uzun ve gergin bir iç çektim. Bu dünyanın karşı karşıya olduğu mutlak imha krizi atlatılmıştı! Ateşi düşmemiş ve bilinci yerinde olmasa da yaşayacaktı. Şimdilik, bu gerçekle kendimi teselli ettim.
Kapının hafifçe çarparak kapanma sesi odanın sessizliğinde yankılandı. Şifacı gitmişti. Kendimi doğrulttum ve Sigren'e dikkatle baktım. Derin uykusunda, keskin bakışlarımdan rahatsız olmadı. Karşımda yatan çocuk masallardaki 'Uyuyan Güzel ya da Pamuk Prenses'e benziyordu, kırılmaz bir uykuda dinlenmeye lanetlenmişti. Uyurken çok genç ve çok kırılgan görünüyordu, savunmasızdı. Önümdeki çocuğun bu dünyayı kurtaracak kahraman olduğuna inanamıyordum.
"Şu anda Sigren on dört yaşında değil mi?" Sigren'in gençliğiyle ilgili bazı gerçekleri hatırlamaya çalışırken kafam karıştı. Dürüst olmak gerekirse, romanı yazarken bunun üzerine pek düşünmemiştim. Asıl ana hikayeye daha fazla odaklandığım için Sigren'in çocukluğuna dair çok az açıklama vardı. Bu nedenle, sadece birkaç satır ayarladım ve bunun hakkında hiçbir zaman ayrıntıya girmedim. Kitapta nadiren bahsedildi, aksiyon dolu orijinal hikaye, okuyucunun ilgisini korumak için fazlasıyla yeterliydi. Sigren ve çocukluğu hakkında bahsettiğim birkaç seyrek gerçek dışında hiçbir şey bilmiyordum, romanda yazmayı ihmal ettiğim diğer tüm yönlerden habersizdim. Yine de kesin olarak bildiğim bir şey vardı. O zamanlar, onun imparatorluğun prensi olduğu gerçeği, romandaki tüm karakterler tarafından hâlâ bilinmiyordu. Bu, ileride ortaya çıkacak bir olay örgüsüydü... yani, şu anda bu bilgiye sahip tek kişi bendim.
Dayanışma adına, bildiğim gerçeklerin üzerinden geçtim. Sigren'in çocukluğu zordu ve kesinlikle mutlu bir çocukluk değildi. Sigren için yıpranmış bir yol gibi, iyi bir yolculuk değildi - yüzleşmesi gereken sayısız tümsek, engel ve deneme vardı. Sorunlarının kökü, sıradan bir anneden doğan gayri meşru bir çocuk olmasıyla başladı. İnsanlar onun varlığını kraliyet hanedanının görkemi ve asaletinde bir leke ve veraset hattına potansiyel bir tehdit olarak görüyorlardı. Aristokrasi, herhangi bir büyük fikir edinmeden ve asla kendisine ait olamayacak bir şeye, yani tahtına göz dikmeden önce onu öldürmek istedi. Sanki bir doluya tutulmuş gibi her yönden tehditler ve suikast girişimleri ona doğru geliyordu. Ayrıca annesi sıradan bir insan olduğundan ve gücü olmadığından onu korumak için hiçbir şey yapamıyordu. Onu ancak canı pahasına koruyabilirdi. Sonunda olan buydu - annesi onu korumak için başka bir ülkeye sığınmaya çalıştı. Ancak, annesi öldürüldü.
Sigren'in bu kadar erken yaşta bu büyük ve tehlikeli dünyada yapayalnız bırakılmasının nedeni buydu. Hayatını kurtarmanın tek bir yolu vardı. Ülkenin kuzeyindeki ıssız bir yerde bulunan Heilon'a kaçtı. Heilon, sınırdaki konumu nedeniyle neredeyse her zaman askeri bir durumda kalıyor. Canavarlarla dolu bir yer - Heilon'da önem verilen tek şey canavarlara karşı savunmaydı. Burada, güç ve kullanışlılığa değer verildi. Hayatına son vermeye çalışan insanların bu bölgede hiçbir etkisi yoktu. Ayrıca Abel, onun kılıca olan yeteneğini fark eden ve Sigren'i kanatları altına mürit olarak almış biriydi.
Sigren'in çocukluğunun trajik hikayesi buydu. Yalnızca hatırladığım kısımlar önceden ayarlanmıştı ve kaçınılmazdı. Travmatik deneyimlerinin toplamı, sadece birkaç hazırlıksız cümleyle aktarıldı. Romanda, karakterin geçmişi sadece bir ortamdı, kişiliğini haklı çıkarmak ve onları anlamak için kullanılabilecek bir şeydi. Aslında, bir fantezi romanındaki bir karakter için çok yaygın bir temaydı, o kadar ki bir mecaz haline gelmişti. Önümdeki çocuğa baktığımda kendimi çok suçlu hissettim. O, çok şey yaşayan bir insandı - sırf acılı bir arka plan, yazarların yazdıkları karakterleri güçlendirmek için kullandıkları bir başka yöntem olduğu için.
Sonuçları hakkında hiçbir fikrim olmadığı için dolaylı olarak da olsa benim hatamdı. Buraya geldiğimden beri bu dünyaya baktığım klinik bakışla ona bakamazdım.
Sigren'in yumuşak saçlarını nazikçe okşadım. 'Ah, çok acı çekmiş olmalısın. Çok üzgünüm.'
Zamanı geldiğinde burayı terk etmeyi planlamıştım. Ancak Sigren ile umduğumdan daha erken tanışmıştım. Burada kalırken ona iyi davranacaktım. Daha önce yazılmış olan hikayeyi görmezden gelemezken, kimse orijinal hikayede meydana gelen olayları bilmiyordu.
Hikaye, beni gelecekte öldüreceğini dikte etse de, sakin yüzüne baktığımda acıyla farkında olduğum bir gerçek, bu gelecek her zaman değişebilirdi. Bu yüzden onun düşmanı olmaya ve orijinal Fiona gibi onunla yüzleşmeye hiç niyetim yoktu. Orijinal Fiona'dan daha iyi bir sonuç elde etmek için onunla dostane ilişkiler kurmak gerekiyordu. Gelecek değişmek zorundaydı.
'Bu abla sana samimi bir kalple bakacak, bu yüzden lütfen büyüdüğünde iyi ol. Hayır, aslında kibar olmaya bile gerek yok, lütfen merhametli ol ve hayatımı bağışla.'
Derin bir iç çektim ve yüzümü yatağın kenarındaki yumuşak battaniyeye gömdüm. Pillerim bitmiş gibi hissettim. Son iki gündür enerjimin son tortularıyla koşuyordum. Tedavisi başladığından beri Sigren'in başucundan ayrılmamıştım. Durumu ve dünyanın kaderi hakkında çok endişelendiğim için iyi uyuyamadım. Sonuçta bu kadar ağır yaralanmış bir hastayı tek başına bırakamazdım. Her neyse, bu konuyu biraz sonra düşünelim. Bir anlığına gözlerimi kapatacağım...
Düşüncelerim sona erdi, ama bitmedi. Ben zaten bilinçsizliğe inmeye başlamıştım. Zihnim tamamen boştu, sanki Morpheus'un kendisi uyku büyüsü yapmış gibiydi - bir ışık gibi sönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...